Cosim plegades

ptitgat
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: ptitgat » dv. març 23, 2012 10:53 am

piruleta

jo vaig proposar de fer faldilles i tinc diferents talles (2 -3 anys i adulta). Semblen "dificils" però les vaig aprendre a un curs de costura per novates, o sigui que han de ser senzilles. Si voleu pot ser un projecte per més endavant
Fuzztoon
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 23, 2012 10:56 am

ptitgat ha escrit:piruleta

jo vaig proposar de fer faldilles i tinc diferents talles (2 -3 anys i adulta). Semblen "dificils" però les vaig aprendre a un curs de costura per novates, o sigui que han de ser senzilles. Si voleu pot ser un projecte per més endavant

ptitgat, son les mateixes que ja tens apuntades a projectes pendents de votació o en són unes altres?

Aix, és que heu proposat ja tant que em fa por deixar-me d'anotar alguna cosa. Aneu revisant el primer post per si de cas!!!!
ptitgat
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dv. març 23, 2012 11:01 am

són les mateixes fuzztoon... no et preocupis :)

és que ens hem creuat!
Dolo
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Dolo » dv. març 23, 2012 11:28 am

voto per la túnica!!! :ok:
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 23, 2012 11:52 am

Recompte de vots:

Túnica: 5 vots

Armilla: 3 vots

Nenes, encara no he pogut actualitzar el tutorial ja que no se perquè ara l'ordinador no vol llegir la targeta!!!! A veure si quan arribi el meu marit m'ho arregla. De totes formes tingue-ho present!!!!!!
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dv. març 23, 2012 1:28 pm

Hola!!

Ui!!, jo també hem perdo amb tants missatges i projectes pendents. Al final queden dos projectes mensuals un de més fàcil i un més difícil???

A mi m'agraden els dos també la túnica o l'armilla, vindrien a ser de la mateixa dificultat??

Parleu del vestit aquell que comentava la irina en l'altre post, jo aquest vestit és un projecte que tinc pendent des de que tinc la màquina de cosir, però vaig liar-me a fer una faldilla (que encara no he acabat) i al final arribarà l'estiu i no l'hauré fet. Jo tinc un patró per fer aquest vestit, que em sembla que és de la talla 2-3 més o menos. No l'he provat de fer, ni tampoc he vist cap imatge de com queda, però em sembla que si fa no fa és el mateix.

Bueno, a veure si puc posar-me amb el dou dou aquesta tarde o algun rato del cap de setmana.
Imatge

Imatge
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dv. març 23, 2012 1:46 pm

Jo proposo que si un mes fem un projecte molt femení o molt masculí, contrarrestar-lo amb un altre neutre. Ja que així sempre podem estar fent coses.

No sé si m'explico... per exemple, si un mes es fa faldilla, que l'altre projecte d'aquell mes no sigui vestit. S'entén?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. març 23, 2012 2:07 pm

me estoy etresandoooooooooooooooo! :-D :-D :-D

nurdeu, s'entèn, s'entèn! :ok:

El vestit aquest que comenteu de la irina és el mateix q ha demanat la Dolo?
Aquest m'ha agrada molt! Ara, depèn de l'edat s'haurà d'adaptar :-D , q amb gairebé 3 anys ja no queda taaaan mono anar ensenyant "la ranita!" pel darrera! :-D :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 23, 2012 3:20 pm

Hola noies, encara no he pogut penjar el tutorial rectificat. Estic per tirar el portatil o la targeta de la càmera pel balcó.....

Nurdeu, trobo molt bé la teva proposta!!!!! De moment tot el que ha sortit es bastant unisex, però si tindre a compte que si hi ha una cosa molt de nena en un mes, mirar que la segona opció no ho sigui i viceversa.

Per relaxar-me una estoneta mentre l'Emma feia la migdiada, he mirat de fer un projecte fàcil amb cremallera i aqui teniu el resultat. Si us interessa per a fer-lo aqui m'ho dieu, que realment es molt senzill i en una horeta i poc ja el tenia fet!!!
Fitxers adjunts
IMAG0269_mini.jpg
IMAG0270_mini.jpg
petitaformigueta
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

EntradaAutor: petitaformigueta » dv. març 23, 2012 4:12 pm

He aprofitat l'hora de la migdiada èr fer el Doudou, bé ahir vaig fer l'aplicació. Aquest és el resultat:
doudou revers.jpg
Revers

doudou cara.jpg
Anvers

Que consti que és la primera vegada que agafo una màquina de cosir en serio. :ok:
Fuztoon és molt xulo el neceser aquest i dius que és fàcil? M'hi tiro de cap!!!!
Imatge
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 23, 2012 4:22 pm

petitaformigueta, t'he quedat molt xulo el doudou!!!!! Molt dolç.... m'agrada la distribució de les betes, només en un costat. No les havia vist mai així, queda molt original!
Sita81
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dv. març 23, 2012 4:38 pm

Noies, tot el que heu dit em sembla fantàstic, així que no em repetiré!
Petitaformigueta, a mi també m'agrada motl com t'ha quedat el dou-dou i com has distribuït les cintes, queda molt equilibrat.
Fuzztooon, per mi ja pots fer el tutorial del necesseret, yupi!!!
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dv. març 23, 2012 4:56 pm

Hola noies ja he fet el meu primer invent, je je!!
Potser m'he passat posant vetes, i m'ha quedat un pel raro, però per ser un primer intent amb la maquina de cosir no hem puc pas queixar, el pròxim segur que hem queda molt millor. No havia tocat mai la maquina de cosir i mai havia provat de fer res per l'estil? jo era de fer quadres de punt de creu o de cosir botons.
Jo vull provar el necesser que ha fet la Fuzztooon! segur que ha de quedar xulo!
Fitxers adjunts
aniversari Aniol 031.JPG
Imatge

Imatge
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » dv. març 23, 2012 9:04 pm

Ostres noies! Quins treballs! :ok: Petitaformigueta, és molt finet i m'agrada molt. Sivi, se li ha girat feina a la Berta :-D
Jo aquesta tarda he agafat una empipada :-(( m'he desplaçat al poble del costat per comprar el material i no tenien res de res :ufs: Jo tenia molt clar com el volia fer i ara he de canviar els plans :ufs:
Tot i així fins la setmana vinent no m'hi puc agafar.

Com a possible projecte proposo aquestes bosses d'emmagatzematge, són fàcils i resultones: http://es.smallable.com/pequeno-orden/1 ... ushia.html També he trobat un mini tutorial: http://www.husqvarnaviking.com/es/mini_bags.pdf
Aquest moneder: http://4.bp.blogspot.com/-aFB5IlAUflg/T ... 1ngulo.jpg jo l'he fet i és molt senzill

A mi el vestidet que diu la Irina, la Dolo i la ítaca també m'agrada molt. Itaca, pensa que si els posem uns leggings els pot quedar genial.
Fins aviat! Vaig a treballar una miqueta! ;-)))
Imatge
Imatge
petitaformigueta
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

EntradaAutor: petitaformigueta » ds. març 24, 2012 7:14 am

Moltes gràcies noies!!! La veritat és que està fet amb molta il·lusió. He aprofitat una tovallola de rus (anvers) i una de microfibra (revers) que ens va quedar tacada. Pel que fa al tema betes les he distribuït així perquè no en tenia més ;-), fins i tot una l'he tret d'un separador d'una agenda (improvització al poder, ja,ja,ja,).
El que s'em ha fet més difícil ha sigut el coi de punt invisible, no hi havia manera de que el doudou quedés ben tancat. Potser el problema està en que la obertura coincidia amb una de les betes!!! i aixó que només n'he posat en un costat :-:) Per el pròxim ja mirarè que no em passi.
Fuztoon bravo per aquest tutorial >.-<: Per mi ja pots penjar el del neceser!!!
Imatge
Fuzztoon

EntradaAutor: Fuzztoon » ds. març 24, 2012 8:56 am

Sivi, t'ha quedat molt bé!!!!! La gràcia d'aquests doudous es que no hi ha un patró fixe, es poden fer a gust del consumidor!!!!!! M'encanta la forma que li has donat!!!!

mariami, ara apunto les propostes a la primera entrada. Faras tu els tutorials o ho poso a peticions?

Petitaformigueta, quan fas el punt invisible i et trobes una beta, has de passar l'agulla a través de la beta i fer el punt invisible a l'altre banda. A veure si puc fer alguna foto i la penjo quan aconsegueixi descargar les fotos i editar el tutorial.

Per cert, el tutorial del necesser, que veig que ha agradat, el farà l'esquimal, que ella ha de fer-ne un aquest migdia i aprofitarà a fer moltes fotos!!!!!

Recordeu que encara ppodeu votar els projectes d'abril i maig!!!! O voleu deixar ja la tunica per abril i l'armilla pel maig???? Es que no se si ja us està be el resultat o no us enrecordeu de votar!!!!!!
esquimal
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » ds. març 24, 2012 1:53 pm

Jo voto per fer abans l'armilla, i la túnica que ve a ser més prima pel maig que fa més caloreta.

Per cert Fuzztoon diria que vaig veure a un post que es pot posar una opció per fer votacions, potser el Toni ens ho podria posar aquí i així et serà més senzill veure els resultats.
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. març 24, 2012 6:01 pm

Esquimal, saps que passa? Que les enquestes van bé si les poses i no les edites. Com que la idea és anar fent votacions, no es pot posar una enquesta fixa perquè entraran projectes nous. I si s'ha d'anar canviant al final peta. :ufs:
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. març 24, 2012 6:03 pm

Per cert, a mi avui no m'han deixat cosir gaire, però he preparat els patrons i aquesta nit espero poder tallar la roba i cosir una mica. :ok:
A veure com sortirà...
DRACO
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: DRACO » ds. març 24, 2012 9:45 pm

M'apunto noies, tot i que no he fet gaire coses amb la màquina

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants