Veganisme

Receptes de cuina, trucs i idees.
Avatar de l’usuari
Abril :)
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dc. març 10, 2010 3:29 pm

Re: Veganisme

EntradaAutor: Abril :) » dt. oct. 06, 2015 11:10 pm

Hola noies!

M'ha fet gràcia llegir-vos mentre casualment estic fent hamburgueses de civada i alga nori. És una recepta del llibre "Cuina natural" de l'Adam Martín. Per cert, recomano moltíssim els seus dos llibres sobre el tema, aquest que us he dit i "Menjar per ser millors", són molt clarificadors i s'han convertit en la meva guia bàsica, els he folrat i tot! Jejeje! ;)

Va, que us passo la recepta:

Ingredients: 2 tasses de flocs de civada; 4 cullerades de flocs d'alga nori; 1 ceba picada petita; 4 grans d'all picats; 2 cullerades de julivert picat; 1/2 culleradeta de gingebre mòlt; 1/2 culleradeta de cúrcuma; 4 cullerades de farina de cigrons; 2 ous ecològics; 2 pebrots vermells; sal; 1 culleradeta de tamari.

Poseu els flocs de civada i l'alga nori en un bol i cobriu-los d'aigua, espereu uns 20 minuts fins que la civada s'hagi begut l'aigua. Enrossiu la ceba i els alls en una paella amb una mica d'oli i sal. Barregeu la civada, la nori, la ceba i els alls i la resta d'ingredients (els pebrots a trossets ben petits) fins a formar una pasta espessa. Tireu dues cullerades de la massa en una paella amb oli calent, doneu-li forma d'hamburguesa i daureu-la per les dues bandes. Per girar-la, jo ho faig amb l'ajuda d'un plat, amb delicadesa....Proveu-les de sal perquè jo sovint he de rectifica-la.

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge

Torna a “Bona Cuina”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::