Andorra amb una nena

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Azzure » dl. ago. 03, 2009 11:31 am

Ok Momo, ja ens queda menys!! Partim la setmana que veeeeeeeee!!!
Imatge
Imatge

Imatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Blanca07 » dc. ago. 05, 2009 9:47 am

Bon dia noies!!

Jo per les que tingueu els nens petits que encara els hi heu de donar papilles us recomano l'apathotel Sushki (em sembla que s'escriu així) una passada! a més està al costat del Funicular. No es gaire car ( en temporada baixa) l'unica pega que has de deixar la cuina neta i has de baixar les escombraries tu el dia que marxes. Ara no sé si posen llits, sé que cuna si que posen. Tenen de tot i molt xulo per dins!
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Nam » dj. ago. 06, 2009 11:12 am

Ja hem tornat, tot ha anat molt bé!!! Jo us recomano l'hotel sport village, a Soldeu, és perfecte per anar amb nens, etc... jo el vaig trobar a través de booking.com

Momo, el verd amb ortera es queda a poca cosa... mare meva, però quin color tant i tant lleig!!!!! Va ser una ganga amb la pintura!!!! Sort que el lavabo amb canviador, WC mini i tot plegat em va agradar més!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » ds. ago. 08, 2009 4:41 pm

Doncs, sí. El canviador és molt xulo. Ja era hora perquè per la zona d'Escaldes no n'hi havia cap a mà...

I parlant d'això... Els canviadors per a bebes que hi ha per la zona de la capital (o que jo conec) estan als centres comercials. N'hi ha un a l'Illa, un a l'Escale i un al Pyrenees. A part a Escaldes n'hi ha un en un dels parcs però està una mica apartadet.
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » ds. set. 19, 2009 11:31 pm

Ei! Noies, que el 25, 26 i 27 de setembre hi ha el mercat medieval de Sant Julià de Lòria!
És molt maco i gran... si us interessa ja ho sabeu. :ok:
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » dj. oct. 15, 2009 10:48 pm

Aquest cap de setmana és la fira de La Seu d'Urgell. Normalment sol estar molt bé, però aquest any, amb la crisis, ja no prometo res. Per si de cas...
Avatar de l’usuari
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: DEMETER » dg. oct. 18, 2009 6:20 pm

Nosaltres anirem a Andorra el cap de setmana que ve i vam trobar l'aparthotel susski molt bñé de preu, a veure què tal ...
Imatge

Imatge
Nefertiti
Entrades: 4
Membre des de: ds. des. 13, 2008 7:13 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Nefertiti » dt. maig 04, 2010 5:27 pm

Hola a tothom!

El cap de setmana del 15-16 de maig anem a Andorra, per primer cop, amb la Blanca, que té 1 any (l'últim cop que hi vam anar, vam comprar el test d'embaràs... jeje...).

I així com abans hi anava molt tranquil·la, anar-hi ara em planteja molts dubtes: restaurants/llocs on menjar amb trones i/o microones, llocs on trobar canviadors, llocs on poder jugar amb una nena d'1 any, quina roba prendre-li, si la planificació serà adient per ella... uf! només de pensar-hi...

- El tema canviadors ja ha sortit per aquí, però si algú en coneix algun més, millor, no? Això mai se sap...

- Restaurants: si no recordo malament, als Pyrenees hi ha un bufet o self service que crec que tenia microones, i no sé si trones? Vaig errada?

- Temps: farà fred d'aquí a 2 setmanes?

- Una última consulta: sabeu si hi ha cap botiga Okaïdi - Obaïbi a Andorra? És una marca francesa que m'agrada molt (per aquí n'hi ha poques), i també on puc trobar Petit Bateau?

Perdoneu el rotllo i moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nucosa » dg. set. 05, 2010 8:04 am

noslatres hem anat ara al estiu i les botiqgues es un passadae le centre comercial illa esta de conya ufffffffffffffff quin fart de gastar jack jones-adolfo domunguez-1 2 3-prenatal-benetton-nike-perfumeria julia jorrrrrrrrrrrrrrrrrr
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » dl. set. 06, 2010 3:01 pm

Ara no rigueu massa, eh? Però Nucosa, on és el Prenatal?
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nucosa » dl. set. 06, 2010 3:46 pm

no perodna el prenatal no el vaig veure volia dir el benetton es que era de color verd .
van estar tot el dia al centre illa i despres vam passeja rper la avinguada carlemany i vam comprar menjar a hiper andorra.
tb van anar a caldea a dinar al angelos i a sopar a l moli de'n fargas ostras quina clatellada jorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

vam allotjar-nos en el hotel rutllan a la massana i de conya .
2 die sense nens ideal.................
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nini8852 » dc. set. 08, 2010 10:36 am

Després de llegir aquests posts (i el de compres) sobre Andorra, hem decidit que pel pont d'octubre anirem a Andorra.

A veure si em podeu ajudar a triar hotel. L'ideal seria:

- Apartament amb mitja pensió. Lo d'apartament ho dic perquè així tindriem separada l'habitació del menjador i poder portar a dormir a la nena i nosaltres quedar-nos mirant la tele i poder anar a dormir més tard.
- Aparcament gratuit o si més no, barat.
- Que tingués algo tipus chikipark/guarderia.
- No sé si triar cèntric (Andorra la Vella o Escaldes) o més cap a la muntanya, doncs també volem anar a la zona d'activitats de Vallnord.
- Ah! I econòmic jeje

I a part si surten més barates les sabates, que jo vull comprar botes per mi i per la nena. També activitats per poder fer amb ella, té 2 anys i 4 mesos.

Moltes gràcies i salut!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nini8852 » dc. set. 08, 2010 11:16 am

Blanca07 ha escrit:Bon dia noies!!

Jo per les que tingueu els nens petits que encara els hi heu de donar papilles us recomano l'apathotel Sushki (em sembla que s'escriu així) una passada! a més està al costat del Funicular. No es gaire car ( en temporada baixa) l'unica pega que has de deixar la cuina neta i has de baixar les escombraries tu el dia que marxes. Ara no sé si posen llits, sé que cuna si que posen. Tenen de tot i molt xulo per dins!


Blanca, els he mirat per internet i semblen molt guapos! Ara una pregunta, fan mitja pensió? Perquè jo busco apartament, però no vull cuinar ni fer res.
Hi ha activitats al voltant per fer amb la peque?

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nucosa » dc. set. 08, 2010 2:19 pm

no et puc ajudar en aixo nosaltres vam estar al hotel rutllan pero era solsament ad i era hotel no aparthotel pero nosaltres ara anirem a valencia i tb busco una cosa aixi va molt be no cuines pq t'ho fam pero pots cuinar per la nena i posar-la a dormir sense haverte,n d'anar tu tb a dormir.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nini8852 » dl. set. 13, 2010 8:02 am

Ja ho tenim reservat!!

Al final ens hem decidit per l'hotel Prisma a Les Escaldes, doncs la majoria d'habitacions tenen una altra habitació amb llitera i 2 banys i així tenim els serveis dels hotels i les comoditats d'un apartament (sense cuina), però és el que buscavem per no haver d'anar a tots a dormir a l'horari de la nena.
També hem llegit moltes opinions sobre l'hotel i pràcticament totes son bones, així que ja està.
Ho hem fet partint de la web de Trivago.com (la que surt per la tele) i allà ens va redireccionar a la web de Barceló viatjes. Ens surt per 2 nits a mitja pensió, 2 adults i la nena de 2 anys, per 216 euros, no ho trobo malament.

Ara em vaig a empapar d'activitats per fer per no perdre un segon.

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nini8852 » dt. set. 14, 2010 7:27 am

Una altra pregunta, sóc pesada <:-)
A principis d'Octubre deu fer-hi fred, fred, no? No en plan de jaqueteta, sinó en plan anorak i dormir amb pijama i tapats?

Gràcies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » dt. set. 14, 2010 1:57 pm

Home... calor, calor no fa.

Si vols, uns dies abans de venir, envia'm un MP i t'orientaré una mica. A la tardor el problema és que tan aviat fa calor com fred. I durant el dia pot variar molt la temperatura, sobretot al matí i al vespre comparat amb el migdia.
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nini8852 » dt. set. 14, 2010 3:02 pm

Momo ha escrit:Home... calor, calor no fa.

Si vols, uns dies abans de venir, envia'm un MP i t'orientaré una mica. A la tardor el problema és que tan aviat fa calor com fred. I durant el dia pot variar molt la temperatura, sobretot al matí i al vespre comparat amb el migdia.


Gràcies Momo,
A veure si hi penso i em pots ajudar llavors :-()-)
Per cert, la meva parella em diu com el teu nick jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » dc. set. 15, 2010 7:31 am

Jejejjejejjejejejejejeje Que bo!!!

No t'ho creuràs, però Nini8852, a tu et diu Momo i a mi, el meu, em diu Nini. Que fort, no?

A mi em diu Nini perquè em dic Nina, i com que no es pot abreviar massa va buscar una abreviació carinyosa...
El meu nick ve perquè de petita (2 anys aprox) m'encantaven els dibuixos animats de David el gnomo. Tenia les figuretes i em passava el dia cantant la cançoneta, però com que tot just començava a parlar no ho deia massa bé: "Soy un momo!..."

I a tu, perquè et diu Momo? I el teu nick, d'on ve?
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nini8852 » dc. set. 15, 2010 7:58 am

Momo ha escrit:Jejejjejejjejejejejejeje Que bo!!!

No t'ho creuràs, però Nini8852, a tu et diu Momo i a mi, el meu, em diu Nini. Que fort, no?

A mi em diu Nini perquè em dic Nina, i com que no es pot abreviar massa va buscar una abreviació carinyosa...
El meu nick ve perquè de petita (2 anys aprox) m'encantaven els dibuixos animats de David el gnomo. Tenia les figuretes i em passava el dia cantant la cançoneta, però com que tot just començava a parlar no ho deia massa bé: "Soy un momo!..."

I a tu, perquè et diu Momo? I el teu nick, d'on ve?



Què dius!! Que fort!!!! Doncs a mi em diu Momo des que sóc mare i perquè m'agrada molt la Momo del llibre de Michael Ende, enlloc de mama, doncs momo jajaja
Nini me'l vaig posar perquè m'agrada molt la paraula nina, la trobo dolça, i vaig posar nini (el 8852 em ve imposat)
I calla, que a la meva filla Jordina moltes vegades li diem Nina!!! jajajaja

Nena, quins jocs de paraules i que fort!!! :p-)
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::