Andorra amb una nena

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Azzure » dl. jul. 13, 2009 11:50 am

Gràcies noies! Quines ganetes de partir!

Per cert, durant el dia deu fer calor a l'agost, no?
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » dj. jul. 16, 2009 9:27 pm

Sí, durant el dia fa calor. Però per la tarda sol ploure, tot i que amb aquest estiu tant raro que està fent no se sap.
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: pigadeta » dv. jul. 17, 2009 8:39 am

Nosaltres també anirem a andorra... la setmana del 20 d'Agost +/-.... a veure si ens podeu ajudar a trobar un aparthotel que estigui :ok: per anar-hi amb el Roger.... a part no cal que estigui al centre centre .... amb algún poblet apropet ja fem!!!!

Moltes gracies!!!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Azzure » dv. jul. 17, 2009 9:10 am

Nosaltres hem agafat l'Aparthotel San Moritz i sembla que té bona pinta. A Atrapalo.com tenen molt bones opinions i puntuació, i al dia següent de fer la reserva a través de la web d'Atrapalo, ja ens van telefonar des de l'Aparthotel per dir-nos que ja tenien una cuna reservada per la Marta :ok: I que l'habitació tindria terrasseta i tot >.-<:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: pigadeta » dv. jul. 17, 2009 9:39 am

Gracies!
lluna74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 9:26 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: lluna74 » dv. jul. 17, 2009 1:45 pm

Bon dia a totes, a nosaltres també ens agrada molt anar a Andorra encara que sigui un sol dia, anar i tornar. Jo personalment també aprofito per comprar productes de farmacia i parafarmacia. Jo compro molt a la farmacia Galeno, (avinguda Meritxell, davant el centre comercial que comenta la Momo)

Així ja obren el ditxós centre comercial Momo? Pensava que no acabarien mai de fer-l'ho?

Si hi ha algú que li agradin les coses de la casa Alessi (disseny italià), fa uns 5-6 anys també hi havia molta diferencia de preu, actualment no ho sé, fa temps que no em compro res!!

Apa a disfrutar molt d'Andorra, nosaltres suposo que aquest agost també hi anirem algun dia!!
lluna74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: laucob » ds. jul. 18, 2009 3:36 pm

aix andorra el lloc mes bonic del mon al menys per mi. quants estius passats alli.

jo una excursio que recordo molt bonica es la de canillo a meritxell o a l`'inreves. per si de cas si aneu amb dos cotxes podeu deixa un a cada lloc per sii el nen es cansa o esteu cansats de dur el cotxet per la muntanya i no voleu tornar caminant. es una excursio força sencilla pero esclar amb els peques ja desconec una cosa son dos cames i l'altra cotxet pero si el porteu penjat a l'esquena jo us dic que la podeu fer. abans d'arribar a meritxell si no hem falla la memoria hi ha una zona amb tauletes per poder menja i l'esclesia es guapissima.

hi ha moltes excursions per fer per andorra pero eslcar es el que dic una cosa son nens de 7 anys en amunt i l'altra nens de menys edat.

tambe hi ha llacs que son molt bonics quasibe podeu arribar fins alli amb el cotxe o fins molt aprop i com es pista no tindreu cap problema aixo sol estar per les estacions d¡esqui.

i si el nen ja es mes grandet pista de gel de canillo aix quin riure o la piscina semrpe es pot anar a passar fred jajaja.

que vagui be.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » ds. jul. 18, 2009 9:35 pm

lluna74 ha escrit:Així ja obren el ditxós centre comercial Momo? Pensava que no acabarien mai de fer-l'ho?


Ja l'han obert!!! Ahir va ser el primer dia i avui l'he anat a veure! :pandi: :pandi: :pandi: És súper xulo!!! Hi ha botigues, cafeteries, restaurants i cinema!!! Ja tocava que a Andorra hi hagués una cosa així!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Azzure » dg. jul. 19, 2009 3:04 pm

Momo ha escrit:
lluna74 ha escrit:Així ja obren el ditxós centre comercial Momo? Pensava que no acabarien mai de fer-l'ho?


Ja l'han obert!!! Ahir va ser el primer dia i avui l'he anat a veure! :pandi: :pandi: :pandi: És súper xulo!!! Hi ha botigues, cafeteries, restaurants i cinema!!! Ja tocava que a Andorra hi hagués una cosa així!


Aquest no està posat al mapa aquell que vau penjar no? :r) M'interessa... >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: laucob » dg. jul. 19, 2009 4:27 pm

nosaltres hem estat avui hem pujat voliem fer un tomb per andorra feia temps que no pujavem potser un any i escatx. aixi que hem anat.

el centre l'em trobat sense grans problemes peromillor si et poden guiar.

esta força be el centre aquest pero com jo no soc de marques doncs ho he trobat tot molt pijito. es que jo soc marca no et fixis i esclar alli hi ha el adolfo domingeuz, lacoste. canda house (per nens)--.- tot marques la resta no les recordo, pero per les que en gasteu de marques doncs reconec que en un sol lloc ho trobeu tot
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Azzure » dg. jul. 19, 2009 4:43 pm

CANADA HOUSE m'encanta!!!! (i a la meva mare també!) La Marta té molta robeta d'aquesta marca!! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: laucob » dg. jul. 19, 2009 4:54 pm

jo es que de peques no he de comprar res pero m'ha quedat esta botiga perque a lleida tambe hi es.

a els lavabos estan mega amagats estan a la planta 1 i a la 3 contant la part de baix de tot comm planta baixa. a la primera planta estan entre les dues sabateries un cop pujes amb l'escala mecanica solitaria de davant de les parafarmacies.

es que els cartells son petitons.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: nucosa » dg. jul. 19, 2009 7:22 pm

andorra es bonic amb nens o sense tinc ganes de finalitzar l'embaras per anar a caldea per que embaraztdes a jacuzzis no oi????
i desestresarme perq ue amb un fiera de tres anys donant guerra tot el dia . en fi
petonets
ImatgeImatge

ImatgeImatge
lluna74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 9:26 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: lluna74 » dt. jul. 21, 2009 1:52 pm

Molt bones AZZURRE, el centre comercial no té pèrdua, està al carrer principal. Al mapa que tens penjat està marcat el centre comercial Escalé, doncs és al mateix carrer continuant amunt. Pujant el carrer és a l'esquerra. Crec que queda aproximadament davant la botiga de la Mango.
A per cert, a Andorra hi ha els pàrquings comunals que són molt econòmics i tenen bastantes places. No us gasteu els diners amb pàrquings! Just darrera de l'Avinguda Meritxell, n'hi ha un, aproximadament a l'alçada de la botiga Roca Ribes. A veure si t'he servit d'ajuda, si no m'entens demana!
Que vagin bé les vacances.
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: pigadeta » dt. jul. 21, 2009 3:49 pm

Gracies a totes ho tindré en compte tot, les botigues, el centre comerical, els lavabos i el parking.!!!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Azzure » dt. jul. 21, 2009 4:07 pm

Moltes gràcies lluna :ok: També tindrem en compte lo dels pàrquings ;-)
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Nam » dc. jul. 22, 2009 10:05 am

Ostres, quina alegria trobar aquest post!!!
Nosaltres hi anem de vacances la setmana que vé, 4 dies, i ara ja sé una mica més què fer i on anar!!! Nosaltres ens estarem a un hotel a Soldeu, i tenim pensat fer excursions a la muntaya... les que heu dit també! I merci per les recomanacions de botigues, espero poder comprar coses per la Mireia per la propera temporada ja! Tot i que potser encara no hi haurà gaire cosa...

Podeu recomanar més coses, eh!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: laucob » dc. jul. 22, 2009 2:47 pm

Nosaltres vam aparcar al carrer all mateix on s'entra al centre comercial al parking no se si va esser sort o que pero una volta i llestos.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
TERSOF
Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 28, 2009 3:54 pm

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: TERSOF » dj. jul. 30, 2009 3:07 pm

Momo ha escrit:
lluna74 ha escrit:Així ja obren el ditxós centre comercial Momo? Pensava que no acabarien mai de fer-l'ho?


Ja l'han obert!!! Ahir va ser el primer dia i avui l'he anat a veure! :pandi: :pandi: :pandi: És súper xulo!!! Hi ha botigues, cafeteries, restaurants i cinema!!! Ja tocava que a Andorra hi hagués una cosa així!


hola,
tinc una nena de quasi 3 mesos i tambe anem 3 dies a Andorra a mitjans d´agost.... que m´aconselles fer? em agafat un hotel centric, ja que lo de les excursions ens podem oblidar. suposo que donarem voltes per les tendes i poca cosa mes.
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Andorra amb una nena

EntradaAutor: Momo » dv. jul. 31, 2009 2:09 pm

Si esteu cèntrics, a part d'anar de botigues, podeu anar al Parc Central a relaxar-vos... És molt gran i fins i tot i podrieu prendre el sol.

A part ara comencen les festes majors... Aquest cap de setmana és la d'Andorra la Vella (31, 1, 2 i 3) suposo que cap al Parc central hi hauran atraccions, com sempre, i a més hi ha mercat medieval a la zona de Pyrenees. Exactament el carrer que va fins a la plaça de les arcades. Al mapa crec que es veu.

Per cert Azzure, el centre comercial queda just al marge dret del mapa (aprox.), no té pèrdua i és moooolt fàcil de reconèixer perquè té la façana d'un color verd ortera... :ufs:

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::