Menorca: amb vaixell o amb avió?

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: littleif » dv. maig 28, 2010 5:25 am

JOBAAL ha escrit:Nosaltres no anirem d'hotel, anem a Manacor a casa uns amics, i a casa seva no tenen llitet i és clar, se'm fa una muntanya facturar llitet de viatge + cotxet + maletes... per això pensava que seria més pràctic anar amb cotxe, carregat a tope i llestos!
Buff, ja m'estic atavalant i això que encara falta...! :-:)


També hi ha una altra opció per no haver de facturar tot lo del peke, és que que fan molts guiris aquí... Ja sé que és una mica més car, però és una opció més cómoda... Pots comprar allà un llit de viatge i una cadireta de passeig baratets... No sé... Jo he vist d'aquests cutrillus per 30 euros i t'estalvies haver de facturar, cops a l'estructura, haver de recollir... És una opció...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: JOBAAL » dl. juny 07, 2010 8:44 am

Nosaltres al final farem un viatge mixte! El meu home anirà amb el cotxe "hasta los topes" en vaixell i jo i en petit en avió! >.-<: :ok: D'aquesta manera ens estalviem haver de llogar un cotxe a Mallorca, anar amb "lo just" per no haver de facturar tants trastos... això en el cas que anéssim tots 3 en avió i també ens estalviem 1 viatger en vaixell (que surt per un ronyó!) i aguantar amb en petit les 8 hores de trajecte nocturn :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: Raquel_bcn » dv. juny 11, 2010 6:24 pm

JOBAAL ha escrit:Nosaltres al final farem un viatge mixte! El meu home anirà amb el cotxe "hasta los topes" en vaixell i jo i en petit en avió! >.-<: :ok: D'aquesta manera ens estalviem haver de llogar un cotxe a Mallorca, anar amb "lo just" per no haver de facturar tants trastos... això en el cas que anéssim tots 3 en avió i també ens estalviem 1 viatger en vaixell (que surt per un ronyó!) i aguantar amb en petit les 8 hores de trajecte nocturn :ok: :ok:


Em sembla molt bona idea això del viatge mixte :ok: , nostaltres volem anar a menorca i ara estem mirant preus de vaixell i avio, preferim l'avió però facturar-ho tot surt molt car!
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: ner » dt. maig 29, 2018 9:58 am

Hola,

Recupero aquest post que és moooolt antic però algú té informació actualitzada sobre anar a Menorca amb ferry? Nosaltres som 4, el meu marit, la nostra filla de 3 anys i la petita que llavors tindrà 7 mesos i jo així que pensavem anar en ferry per poder carregar tot el que necessitem. He estat mirant el fast ferry de Balearia i Transmediterrania. Però no trobo bitllets pel fast ferry, pot ser que ja no circuli a principis de setembre que és quan hi volem anar?
Algú coneix algun apartament que estigui bé per anar amb nens?

Gràcies
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::