Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Kamala » dv. nov. 02, 2012 9:53 am

M'encanta llegir-vos!!! Nosaltres som també viatgers de billet d'avió i motxilla i bueno, teniem uns destins que voliem fer abans de buscar <:-<

Ara que estem per feina.... doncs em feia una mica de por viatjar... pero el tema es que estem trigant una mica en la cerca i no em quedaré a casa...

El que més m'anima es que tothom ens deia... no teniu fills perque us tallarà les ales i no podreu viatjar... z2:-) Ara m'en alegro molt de compartir amb les que ja sou mares, la idea que tenim i es que es pot viatjar canviant lleugerament l'estil de viatge!!!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Xaina » dv. nov. 02, 2012 11:40 am

Hola,

Jo tindré un bebe al mes de juny.....i ja estic pensant si la primera quinzena de setembre 2013 que ja tindrà tres mesets, també tinc un altre peque que per aleshores en tindrà quasi 3 , a veure si em puc agafar un apartament en una illa grega ...no em vull quedar sense viatget!!!!

Muaks
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: petita83 » dg. nov. 04, 2012 11:56 am

Kamala ha escrit:M'encanta llegir-vos!!! Nosaltres som també viatgers de billet d'avió i motxilla i bueno, teniem uns destins que voliem fer abans de buscar <:-<

Ara que estem per feina.... doncs em feia una mica de por viatjar... pero el tema es que estem trigant una mica en la cerca i no em quedaré a casa...

El que més m'anima es que tothom ens deia... no teniu fills perque us tallarà les ales i no podreu viatjar... z2:-) Ara m'en alegro molt de compartir amb les que ja sou mares, la idea que tenim i es que es pot viatjar canviant lleugerament l'estil de viatge!!!


Kamala nosaltres estem com tu...hi ha un munt de llocs que ens tira -potser més a mi- de veure, però ja m'he mentalitzat que alguns res de res de moment...(no m'imagino anant per Thailandia, Kenia... amb peques...i més amb les vacunes que calen per a certs llocs). De totes maneres, tot just ens acabem de posar, i nerviosa com sóc la cosa pot anar per moooooolt llarg, així que sobre la marxa aniré improvitzant.

A nosaltres els nostres pares ens han inflat el cap que no es pot viatjar, que la cosa canvia molt i tal, també et dic que el primer viatge que fem, quan arribi el moment, serem titllats de bojos en amunt...perquè me'ls conec als 4 de sobres...però cadascú a fer la seva vida. Per altra banda, una bona amiga que és agent de viatges i que compleix ara a mitjans de novembre diu que té tooooot de destins adaptats a les diferents edats dels nens i que ella i el seu marit a casa no es queden ni bojos (només és qüestió que el peque no es posi malalt :S)
Per gustos colors, i èpoques.

A veure què tal la teva recerca, jo no crec que hi hagi res...i menys a la primera, així que serà cosa d'anar provant...XD

Un petó
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
fada81
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. maig 18, 2012 2:36 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: fada81 » dg. nov. 04, 2012 12:50 pm

Hola!

A nosaltres també ens encanta viatjar!

I ja veig que podrem seguir fent-ho peró canviant una mica les destinacions ( en cinc anys hem fet Com a llargs viatges: Islandia, costa oest canada, alaska, mèxic) paris i també ens encanta anar de càmping. Ja veieu, crec que ens pdrem adaptar amb un bebé i seguir viatjant, potser no a destinacios tant llunyanes, pero no passa res.

Aquest any m'ha quedat l'espineta de parcs dels estats units, i si, sent realista i pensant en que l'any vinent potser ttinc bebito, encara que m'esperi una mica, no veig quesigui un viatge gaire cómode anar durant quinze dies amb un cotxe visitant tots els parc...crec que ho deixarem per quan el nen o nena tingui una edat on pugui gaudir també d'aquest tipus de viatge.

A mi també molta gent, i no tot és gent gran, emdiu que el viatjar s'acava, i jo no crec que sigui tan radical...en aquest foro es demostra!

Amunt les mamis i papis viatgers!!
Imatge

Laia, ens fas molt feliços!!
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: petita83 » dg. nov. 04, 2012 7:49 pm

fada81 ha escrit:Hola!

A nosaltres també ens encanta viatjar!

I ja veig que podrem seguir fent-ho peró canviant una mica les destinacions ( en cinc anys hem fet Com a llargs viatges: Islandia, costa oest canada, alaska, mèxic) paris i també ens encanta anar de càmping. Ja veieu, crec que ens pdrem adaptar amb un bebé i seguir viatjant, potser no a destinacios tant llunyanes, pero no passa res.

Aquest any m'ha quedat l'espineta de parcs dels estats units, i si, sent realista i pensant en que l'any vinent potser ttinc bebito, encara que m'esperi una mica, no veig quesigui un viatge gaire cómode anar durant quinze dies amb un cotxe visitant tots els parc...crec que ho deixarem per quan el nen o nena tingui una edat on pugui gaudir també d'aquest tipus de viatge.

A mi també molta gent, i no tot és gent gran, emdiu que el viatjar s'acava, i jo no crec que sigui tan radical...en aquest foro es demostra!

Amunt les mamis i papis viatgers!!


fada81 Quins viatges méeees xulos i quina enveja sana que hagis pogut estar per Canada i Alaska...SÓN ELS MEUS DESTINS PENDENTS!!! Per no parlar de la ruta dels parcs dels EEUU...Yosemite, Grand Canyon, Yellowstone...OMG!!! Les dents ja m'arriben al terra.

Suposo que fins que no arribi el moment de tenir un positiu com la copa d'un pi i el petit/a entre els braços és ximpleria capficar-se com m'està passant a mi, però vaja, que ja farem mans i mànigues, com se sol dir per a poder compaginar tot d'una manera o altra. No descarto Escòcia o Alps per anar amb canalla petita, per anar fent proves i després enviar-los a unes quantes hores més de vols...El temps ho dirà.
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dt. des. 04, 2012 6:24 pm

Aqui una altra apassionada dels viatges!!

Nosaltres també som de motxilla... (japó, tanzania, brasil, costa rica, tunez, turquia, malasia-borneo, etc....) i si tenia una cosa clara abans de ser mare és que NO pensava deixar de viatjar.

Nosaltres fa dos anys que som pares, té 4 anys, el vam adoptar a Nigèria amb dos anys i clar... el primer viatge amb ell va ser precisament al seu país de naixament... nosaltres som molt de selva (amazones, selva de borneo...) i recordo que tothom em deia que se m'havia acabat selva.... doncs allà a Nigèria mateix, vam anar a una reserva selvàtica... em vaig penjar el nen a l'esquena (a l'africana) i ens va faltar temps per enviar una foto a casa dient... "ho veieu com podrem continuar anant a la selva?" jajajajja i el vol de tornada va ser clau... el nen la va portar bé i només feia un mes i mig que ens coneixiem així que... més bé ho portaria quan

Sempre havia deixat europa per quan tinguéssim fills... i molt em temo que ho continuarem deixant,.. jajajja el primer viatge que hem fet amb el nen l'estiu passat va ser a Mèxic! Quinze dies... cotxe de lloguer i a visitar món. Abans només haviem anat 4 dies a Canaries.

El xip el canvies... potser temps enrere haguéssim fet mèxic amb bus... ara l'hem fet amb cotxe... potser haguéssim dormit amb albergs sense piscina i sense reserva prèvia... aquest cop vam buscar hotelets senzills però amb piscina i reserva prèvia feta.... però no vam deixar de veure el què haguéssim vist sense nen ... (reserves de la biosfera, runes arqueològiques, etc...) i vam intentar adaptar una mica horaris al nen i també fer alguna cosa que sense ell no haguéssim fet, com per exemple el bany amb dofins.

Jo penso que és super positiu per ells.. . és fer cultura viatjar! els obre la ment, els fa veure coses que no veurien de cap més manera i en el nostre cas, ara després de 6 mesos, tot sovint et surt amb algo tipus "mama, te'n recordes quan vam veure allò a mèxic?"...o "mira, parla castellà com la gent de mèxic" ... i coses així.

Tinc un blog on vaig explicant el viatge... el tinc a mitges... em falta encara tota una setmana... però si hi voleu fer una ullada http://elsviatgesdemudi.blogspot.com

Pel 2013 em plantejo Tailandia.

Salut i bons viatges!!
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dc. des. 19, 2012 1:28 pm

Quina il·lusió trobar aquest post!!

Nosaltres també som de motxilla i de res organitzat, i també ens vem sentir a dir, quan tingueu el nen s'ha acabat viatjar, aprofiteu que això s'acaba i totes aquestes coses.

El maig va nèixer en Martí i molta gent ens va dir, que? aquestes vacances a casa eh! ja us ho deiem!! amb cara de mmmm han pillat! però....

El setembre vam anar 2 setmanes a Croàcia, cotxe de lloguer i lloc de dormir sobre la marxa, ni un problema, tenia 3 mesos i mig.

I ara fa tres setmanes que hem arribat de Japó, tenia 5 mesos i mig quan vem marxar, ni un sol problema! >.-<: això si tot l'allotjament reservat que sino la nostre economia s'enfonsa! Us animo a anar-hi amb nadons, moolt més ben adaptat que aquí, un luxe de lloc.

Per nosaltres ara és molt important a l'hora de escollir destí que sigui un lloc amb una bona sanitat i que no facin falta vacunes extres, pensem que és massa petit, tenim un punt negre, moolt negre, que al noi no li agrada gens el cotxe :ufs: , esperem que vagi millorant...

Ahhh i crec que per comoditat, ens ha anat molt bé que només mami i el portabebés.

Una abraçada a totes i a seguir viatjant!
Imatge
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: ada82 » dl. des. 24, 2012 4:35 pm

Hola noies,

Una altra família viatgera! Jo embarassada he fet:

- L'illa Maurici (va ser el nostre viatge de nuvis) i estava d'1 mes i mig i em vaig trobar molt malament, però no pel viatge sinó pels vòmits.
- Venècia: 5 dies i em trobava bastant bé. Estava de 4 mesos.
- Costa oest dels EUA: en ple agost i de 6 mesos. Va ser el millor viatge que he fet i em vaig trobar súper bé, encara que TOTHOM em deia que no hi anés. Si tu et trobes bé, endavant, jo no m'havia trobat mai tant bé i són les millors vacances que he fet!

I amb el Nil com que vivim a França, hem fet mil vegades les 12h de cotxe que em separen de Catalunya, la primera quan ell tenia 3 setmanes. I també:

- Fuerteventura: Tenia 3 mesos.
- Lisboa: Tenia 4 mesos.
- Mèxic: Tenia 6 mesos i genial!! Malgrat toooot el que diu la gent, ens va anar súper bé. I ell es va portar de conya! Fins i tot va dormir molt!
- Normandia: amb 7 mesos.
- Creuer pel Mediterrani: al febrer 2013.
- I a l'estiu 2013: planifiquen alguna cosa llunyana també, s'ha d'aprofitar que el nen no paga encara tot el bitllet.

Amb això vull dir que si ets i sou viatgers, no deixareu de fer-ho perquè no es pot evitar! Però a 3 encara és millor!! >.-<:

Escolta voltamons, Japó està bé per nens? Quina ruta vau fer? Ens ho podríem plantejar i tot... jeeje
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: ada82 » dl. des. 24, 2012 4:41 pm

Ostres Lau m'he estat llegint el vostre blog i el viatge a Mèxic!! Quins records!! A nosaltres ens va encantar! Quina passada Sian Kaan, nosaltres hi volíem anar però amb el Nil tan petit no ens deixaven!! Però uala que xulo, tinc clar que hi tornarem!! Bueno jo vull tornar a tot arreu! jajajjaa!! Merci m'ha agradat llegir-lo!!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dc. des. 26, 2012 9:01 am

Japó és perfecte per nens! I sense nens també :-P

Vem estar-hi tres setmanes, vem fer la ruta de Tokyo a Kyoto, passant per Nagano, Takayama i també vem anar a Hiroshima, ens ho vem pendre amb força calma, però al final vem veure molta cosa.

Si vas amb nens és perfecte, canviadors impecables a tot arreu, fins i tot al metro >.-<: , sales de lactància impressionants a magatzems i altres llocs, seients reservats que la gent respecte i els japonesos són molt macos amb els nens, el Martí es feia un fart de riure amb ells!

Una cosa dolenta, metro a hora punta a Tokyo impossible!!! un infern! però tot lo altre perfecte.

Si necessites més informació no dubtis en preguntar, i mmm Mèxic sona molt bé...jajaja

Una abraçada! M'encanta trobar famílies viatgeres per no sentir-me tan bitxo raro!
Imatge
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: ada82 » dc. des. 26, 2012 11:46 am

Merci voltamons!! Si trobem bitllet econòmic, segur que hi anem!! I ja et demanaria info per allotjaments i ruta!! GRACIES!!!
De bitxo raro res, que la gent té molta enveja i de seguida etiqueta!!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Kamala » dv. des. 28, 2012 11:36 am

Gràcies, gràcies noies!!!! No sabeu com m'animeu a continuar viatjant, quan vulgui arribar el :-)(-: !! Ufff quina ilusió!!! I també veure que embarassada també es pot voltar, si et trobes bé! neukiss-)
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dt. gen. 08, 2013 10:29 pm

ada82 ha escrit:Ostres Lau m'he estat llegint el vostre blog i el viatge a Mèxic!! Quins records!! A nosaltres ens va encantar! Quina passada Sian Kaan, nosaltres hi volíem anar però amb el Nil tan petit no ens deixaven!! Però uala que xulo, tinc clar que hi tornarem!! Bueno jo vull tornar a tot arreu! jajajjaa!! Merci m'ha agradat llegir-lo!!


Gràcies, encara no està acabat!! Em falten els ultims dies... a veure si l'acabo!

Dono fe de que Japó és apte per nens,... nosaltres encara no en teniem, ni tan sols ens ho plantejavem, però és un pais super fàcil per moure't... arribes a qualsevol lloc en tren, i està tot net. A més, és el primer món, bons hospitals, etc... i pots trobar de tot per menjar, tan menjar molt tradicional en llocs on només tens carta en japonès, cadenes de sushi... com mc donald's, pizzeries, etc...
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dc. gen. 23, 2013 8:47 am

Bon dia noies!

Ja tenim el vol per les nostres pròximes vacances, marxarem 3 setmanetes a l'abril, farem Singapur i Malàsia, ufff tenim un mono de sudest asiàtic!!!

Si alguna hi ha estat i em pot explicar alguna cosa ens anirà molt bé!

Quins nervis!!!!! :b-)))
Imatge
Inopia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dg. set. 11, 2011 10:16 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Inopia » dc. gen. 23, 2013 1:47 pm

T'envio privat Voltamons, hi he anat sense nens, però aqust any repeteixo amb Criatura incorporada. M'anirà bé que m'expliquis tu després per què nosaltres marxem a l'Agost :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Judy* » dj. gen. 24, 2013 3:10 pm

M'encanta llegir-vos!
Nosaltres tenim un peke de 2 mesets i ja estem pensant en les vacancetes d'aquest any.

Tenim varies opcions i quan ho hem comentat a casa, s'han posat les mans al cap... que si tantes hores d'avió, que si com ens apanyarem amb el menjar,... tot són pegues per ells...

La meva pregunta és... tot és tan complicat? Jo ho veig molt més senzill, veritat?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dl. gen. 28, 2013 1:08 pm

Hola Judy!

Tan complicat no és, si que canvien les coses, però no a pitjor com molta gent et vol fer veure!

Jo sempre dic que només fan falta kilos de paciència, sentit de l'humor i adaptar-te, lo altre és fàcil.

No sé com viatjaves abans del petit, però segurament una mica, encara que sigui el ritme, canviarà.

També depén de si mama o has de preparar bibes, si va amb portabebés, si dorm fàcilment, aquestes cosetes. A mi em preocupava el tema papilles, però com que fem alimentació complementària i és del bon menjar, problema superat.

Però no pateixis massa que poder es pot i a més segur que disfruteu molt!

Ahh i a l'avió cada nen és un món, el meu el bressolet que et posen ni ensumar-lo, van ser 12h amb ell a sobre i no és precisament tranquil, en canvi el que anava al nostre costat tenia la mateixa edat i de 12 hores en va dormir 8
i la resta no va dir ni mu...
Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Judy* » dt. gen. 29, 2013 9:24 am

voltamons, gràcies!
La veritat és que de moment com encara no hem introduït aliments no sé com anirà... En definitiva el tema del menjar a mi és el que més em preocupa!!
Ara per ara prefereix els portabebés que el cotxet, així que està clar que ens endurem el cotxet però també el fular, la motxilla...


La cuna saps si la posen a tots els vols?

Quines ganes de viatjaaaaaaaaaaar! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dj. gen. 31, 2013 2:17 pm

A nosaltres ens l'han posat als vols llargs, per exemple Amsterdam-Tokyo, a l'abril anem a Malasya via Doha i ens la posen als dos vols.

Però recorda que l'has de demanar per anticipat quna et quedes el vol, que no n'hi ha gaires!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Judy* » dj. gen. 31, 2013 7:04 pm

Ja l'he demanat, i m'han dit però que m'ho confirmaran segur aquell mateix dia.
De totes maneres m'han dit que és fins a 7Kg i jo crec que en farà més.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::