Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dv. feb. 01, 2013 1:51 pm

Amb quina companyia voles? la nostra era fins 10kg i ens ho van confirmar 2 dies després de demanar-la... Si voles amb American es veu que li donen al primer que arriba a facturar...
Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Judy* » dl. feb. 04, 2013 10:43 pm

Volem amb Delta, i em van dir això dels 7Kg i que igualment fins alhora de facturar (amb el peke m'obliguen a fer el check-in allà) no m'ho asseguren, perquè la cuna la posen a les files de persones amb mobilitat reduïda, con lo què si hi ha algú amb mobilitat reduïda, no posen cuna...
Vaja, això és el què em van dir per telèfon.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 21, 2013 4:21 pm

hola nenes, jo vaig obrir aquest post fa alguns mesos i m'encanta veure'l tan actiu, estic recen embarassada jeje i em va genial per agafar idees. M'ha encantat llegir-vos. Jo he estat al japó (sense baby) i crec q no aniria amb baby pel tema idioma per si tens problemes perquè ens vam trobar aixo sovint, q ningú parlava angles, els cartells tots en la seva llengua,.... q no vam tenir cap problema pero amb un baby em faria mes por pel tema etiquetes dels menjars i possibles visites al medic etc. pero es veritat q és uhn pais ultra avabçat q ens dóna 1000 voltes. Bueno, us seguiré llegint jeje! :content:
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Laia » dg. feb. 24, 2013 7:32 pm

hoooola vaitgeres!!!
doncs aqui n'hi ha una altra que s'apunta al món del viatge!amb nens ara, i sense abans!però des de que els hem tingut mai els hem deixat, ells van on anem nosaltres i us puc dir, igual que totes les mares diuen, que s'adapten, que són de goma, que els encanta viure món, que aprenen una barbaritat i és una experiència única!

nosaltres des de que van nèixer hem fet :
-Canàries-peninsula cada any pq vivim a Canàries i jo vinc molt a veure la family, els 4 o jo tota sola amb els 2 peques (primer cop la peque tenia 1 mes!! i l'altre encara no 3 anys!!)
- Malta: totalment recomanable en quant a menjars, senyalització i llocs a visitar (Playmobil park y Popeye Village)
- Xina: vam estar 15 dies però només ens vam centrar en 3 ciutats:Shangay, Peking i Yangshuo (terrasses d'arròs): tenien 5 i 2 i mig respectivament. va anar molt bé, tant a l'avió com allà. cap problema pel menjar, estan superoccidentalitzats a tot arreu, et tracten super bé amb criatures, si que ho portavem tot reservat tant avions interns com allotjament i no vam tenir cap imprevís!
- Marroc: tenien 6 i 3anys. ruta en cotxe dsd Marraqueix al desert de Merzouga11 setmana fent cada dia nit en un lloc diferent. on més van disfrutar va ser al desert, epr supost, eprò van menjar bé i els va encantar tot!!
- Càmping a Conil de la Frontera en bungalow

i aquest estiu, espero amb :-()) ja, a la Selva Negra a Alemanya en Bauernhof (allotjaments rurals tious apartament amb cuina però en granjes amb animals). farem una ruta de 15 dies per tota la zona i sobretot els he promès el Legoland i el Spieleland de Ravensburg que és on fabriquen els puzzles i memorys, tb un parc infantil!

si que les prioritats canvien i has d'anar al ritme d'ells, i es cansen, volen menjar més sovint, etc etc, però està clar que no els portaràs tot un mati de museus!fer-se es pot fer tot, pe`ro més a poc a poc i entretenint-los més, intercal.lant activitats on ells disfrutin, visitant tots els parcs de les ciutats jejeje i fent visita la Macdonald's d etant en tant per acontentar-los jejej (això ho feiem socint a Xina!!)

us animo a totes les futures mamis a no deixar mai de viatjar i no delimitar-se a dir, no anirem més enllà de la Costa Brava!jajaja tot és possible si us organitzeu i sobretot si no us frena el tenir un bebé o un nen petit. :-()-)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Avatar de l’usuari
miansil-27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: miansil-27 » ds. març 02, 2013 10:06 pm

OStres estic flipada amb aquest subforum... INCREIBLE, M'ENCANTA!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dt. març 12, 2013 9:35 pm

Ei enhorabona les que aneu a malasia aquest estiu... jo hi vaig anar el 2010 però no vam fer peninsula... només Borneo.

Nosaltres aquest any encara no tenim destí, perquè hi ha hagut problemes de salut a la familia... però ara que tot s'encarrila.... tinc un mono que no vegis!!!

La idea és o tailandia o marroc! Creueu els dits perquè es compleixi!!
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: ada82 » dj. març 14, 2013 9:08 am

Algú ha fet Vietnam o Austràlia amb peques??
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dj. març 14, 2013 1:53 pm

Gràcies Lau! Espero que ens vagi bé! Tailanda o Marroc a qualsevol marxaria...

Ada82 jo he estat a Vietnam sense petit, és un país fàcil i el menjar és excel·lent, però...és un dels pocs països on no tornaria ?-) .

Si et decideixes a anar-hi i et puc ajudar aquí estic.
Imatge
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: ada82 » dj. març 14, 2013 2:20 pm

Ostres voltamons per què??? Jo he anat a tailàndia i em va encantar! Tothom diu que Vietnam encara es millor!!!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dv. març 15, 2013 7:24 pm

Bé, és una opinió moolt personal, encara que pel que he anat sentint força compartida. També depén de si vas per lliure o amb agència.

Vietnam és l'únic país del món, i això que he estat entre altres llocs 3 vegades a la India, on m'he sentit un dolar amb potes de forma absoluta, i a on la gent, no tota obviament, ha fet que tingués ganes de canviar de país...

Però ja dic, és una vivència personal.

Thailandia ho deixem per aquí un o dos anys, a nosaltres ens va encantar Myanmar, un lloc i una gent fantàstics :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Kamala » dt. març 19, 2013 11:34 am

voltamons ha escrit:Bé, és una opinió moolt personal, encara que pel que he anat sentint força compartida. També depén de si vas per lliure o amb agència.

Vietnam és l'únic país del món, i això que he estat entre altres llocs 3 vegades a la India, on m'he sentit un dolar amb potes de forma absoluta, i a on la gent, no tota obviament, ha fet que tingués ganes de canviar de país...

Però ja dic, és una vivència personal.

Thailandia ho deixem per aquí un o dos anys, a nosaltres ens va encantar Myanmar, un lloc i una gent fantàstics :ok:


Sobretot si vas per lliure és una opiniió molt estesa sobre vietnam, a mi em van marxar les ganes per això... per sentir-me un € amb potes... ja n'hi ha molts paisos tot i que de vegades la culpa la tenim nosaltres mateixos... :ufs: és el que s'ha fomentat
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dt. març 19, 2013 1:58 pm

Comparteixo totalment la teva opinió Kamala.

Recordo clarament la vergonya que vaig passar a Myanmar quan en un trajecte en vaixell per un riu hi havia uns espanyols, anaven tot un grup amb agència, que tiraven coses al riu pq la gent si tirés a buscar-les. com si fossin gossets!!! I com reien.... Els hi vaig dir que si no els hi feia vergonya i encara em vaig haver de sentir a dir " mira la hippy borde.." Va ser un espectacle denigrant...
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dc. març 20, 2013 7:43 pm

Jo he vist a tanzania com gent tirava caramels des d'un 4x4 als nens dels vorals.... però he de dir que ho fomenten també els guies d'allà.... que tan bon punt arribes a algun poble et recomanen anar a comprar caramels per regalar als nens....

Marxem a thailandia el dia 2 d'abril!! Fins el 18. Per suposat... amb el peque!! Per lliure.

Si algú hi ha estat i té recomenacions... són benvingudes!!!
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: voltamons » dj. març 21, 2013 1:37 pm

Lau ja us queda res!!! Nosaltres marxem el 6!

Disfruteu molt de Thailàndia i apunta-ho tot que és un dels nostres pròxims destins ;-)))
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dj. març 21, 2013 7:33 pm

wow a vosaltres tampoc no us queda res!! Bon viatge.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: novella » dg. abr. 07, 2013 8:54 am

Doncs nosaltres aquest any res de viatjes llargs, però no pel xic, q ara té 6 mesos, si no x l'economia!! El q si q farem serà marxar a algun lloc amb la furgo! És un plan molt recomanable!! I molt més econòmic!! Us ho recomano! Viatjes al teu aire i al teu ritme! I és molt còmode!!
Imatge
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dc. abr. 24, 2013 2:48 pm

Ja hem tornat!! tot lo bo s'acaba!! Molt bé per Thailandia i el nen estupenduuuuuu... si és que... ells estan bé on siguem nosaltres. Ha tingut una papitis increible durant tot el viatge... com que generalment el veu molt menys que a mi... doncs... per vacances ha tocat papa papa papa.... jeje
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: ada82 » dj. maig 02, 2013 6:48 pm

Que guai Lau!! Com ha anat?? Quina enveja!! Jo hi tornaria perquè em va encantar!!
Nos aquest any pensàvem en Cuba, alguna hi ha anat amb babys??
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: Lau » dc. maig 08, 2013 1:20 pm

Hola ada, doncs molt bé,... ha anat molt bé!!

Intentaré pujar diari al blog... i us posaré l'enllaç... tot i que... va per llarg! jeje.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Com canvia tenir nens els vostres costums viatgeres?

EntradaAutor: cositina » dv. maig 10, 2013 8:59 am

què bé que aquest post segueixi ben mogudet :content: m'encanta tot el q expliqueu, aquest estiu serà el primer q no farem viatge perquè a l'agost estaré ja de 30 setmanes, aviam l'estiu vinent i els següents com es planteja aixo de viatjar amb nens jeje.
Jo no havia sentit aixo del vietnam, quina llàstima, és un pais on m'agradaaria anar-hi... Tailàndia ens va encantar
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::