Menorca amb avió o vaixell

De vacances amb els nens !!
silber
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dt. març 10, 2009 9:40 am

Menorca amb avió o vaixell

EntradaAutor: silber » dg. març 10, 2013 2:44 pm

Volem anar a Menorca aquest estiu, i sabem que hi ha molta gent que va amb el seu cotxe desde Barcelona amb vaixell. I perque no amb avió? Els lloguer dels cotxes no son gaire alts, per ho que vaig veient, i si vas amb l'avio, amb una hora estas allá i evites el mareig... No se... Anem amb la nena que tendrá 19 messos i no se que sera millor...
Com ho veieu?
Melba
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. maig 24, 2011 5:50 pm

Re: Menorca amb avió o vaixell

EntradaAutor: Melba » dg. març 10, 2013 4:00 pm

Hola!
Jo sóc una enamorada de Menorca, cada any hi anem al juny.
Sempre havíem anat amb avió fins els últims 2 anys que ja teníem el petit.
El primer cop que vam anar amb vaixell, el Roger feia els 2 mesos allà i quan vam veure tot el que ens havíem d'emportar-nos: cotxet, ganduleta, motxila..vam optar anar amb vaixell. L'any passat amb 14 mesos ja portàvem menys coses però déu n'hi do i vam tornar a anar amb vaixell. Aquest any fallarem però teníem pensat anar amb vaixell( i més ara que en tenim 2!). Per nosaltres és molt còmode, carregues el cotxe i ja no l'has de descarregar fins al destí, ara bé s'ha de mirar preus, l'any passat per aquestes dates hi havia oferta a Balearia i ens va sortir molt bé de preu. Nosaltres hem agafat sempre el ràpid(4h però que acaben sent més)
Que vagi molt bé!!!
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dg. març 10, 2013 4:01 pm

Nosaltres anem a Eivissa cada estiu i jo prefereixo anar en vaixell (el meu marit no, ell vol avió); t'explico els motius...

1. Em fan cagar de por els avions, per curt q sigui el trajecte ;-) És una raó que pesa bastant ;-)

2. Els nens portes un equipatge colateral que jo prefereixo carregar al cotxe que dur en un munt de maletes i bosses de ma en avió,

3. Arribes en el teu cotxe al moll del port a l'hora que toca, entres directament sense haver de carregar nens i cotxets i baixes del cotxe amb allò que és imprescindible.

4. Encara no és hora de llevar-te que ja hi ets a destí.

5. Per la meva nena, els dos últims viatges en vaixell han estat una super aventura...estava super emocionada...

Tema preus si fa no fa es el mateix (de vegades inclús una miqueta mes car en vaixell si fas camarot i cotxe), però pel meu gust val la pena...
Mireia&Didac
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

EntradaAutor: Mireia&Didac » dg. març 10, 2013 5:21 pm

Hola!
Nosaltres vem anar l'estiu passat a Menorca i el meu peque va fer alla l'anyet. La veritat es que el viatge d'anada va ser tot un luxe, ja que per inexperiencia, tot i que no vem agafar camarot, vem pujar al barco la cuna de viatge (tinc una que plegada queda mot petita) i la vem posar just devant dels nostres seients i el nen va anar tot el viatge dormint. En quan a maletes i pes, sense preocupacio, vem portar de tot. Ara be, el vaitge de tornada hi havia molt mala mar i ens vem passar el viatge tots tres vomitant, ja que el vaixell es movia molt. Tot i aixo, repetiria experiencia.
ImatgeImatge
almon
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dg. març 10, 2013 6:32 pm

Doncs nosaltres al reves, amb avio i cotxe lloguer. Avantatges per nosaltres, viatge rapid sense marejos i utilitari d lloguer que el vam tornar ple d sorra i bon preu.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dg. març 10, 2013 7:36 pm

Bones! Nosaltres hi anirem al juliol que la peque tindrà un any just i hi anem amb vaixell perquè em fan molta por els avions i no hem anat mai amb vaixell i ho volem probar. A més per tot el que hem de carregar és més pràctic el vaixell!!
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: karruxina » dg. març 10, 2013 7:45 pm

Nosaltres el primer aniversari de la peque el vam celebrar a Menorca i despres amb 3 anys vam nar a Eivissa i les dues vegades amb cotxe. Tots els caxarros q has de portar x la platja, mes anar-hi amb una peque, no ho veiem clar de portar amb avió. La comoditat, embarques a la nit i al matí et lleves allà. Despres tens el teu cotxe i no has de preocuparte d'anar a buscar cotxe, coordinar horaris de lloguer, embarques i demes. Per nosaltres mes pràctic el cotxe.
KaRRuXiNa
Martineta26
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » dg. març 10, 2013 7:57 pm

Noies i les que heu anat amb vaixell que tal la tornada?? Val la pena agafar camarot x tornar? Ho dic pq l'anada si que es de nit i anirem dormint pero de dia val la pena pagar per un camarot??
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2408
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. març 10, 2013 8:22 pm

Doncs jo vaig entrar a mirar l'altre dia a Balearia i casi em dona algo... dos adults i un nen mes cotxe 360 anar i 300 tornar, quina bogeria!!!! Se m'han tret les ganes d'anar-hi....
silber

EntradaAutor: silber » dg. març 10, 2013 9:04 pm

Moltes gracies pels vostres comentaris!
Ja veig, vaixell per comoditat. Ja ho tinc clar.
Això que dieu de viatjar de nit....sempre has de fer-hi nit?
Quina es la millor companyia per fer el viatge?
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dg. març 10, 2013 9:08 pm

De vegades es mes car q anar en avio...és tremendo!!

Nosaltres de tornada tb vam agafar camarot xq tot i que es de dia la mar es molt dormilega i el nico era molt bebè (tenia 2 mesos i mig) i el camarot ens donava molta mes tranquilitat...

Per acabar d'adobar-ho tb anavem amb el gos...no el pots entrar als camarots pero el pots treure de les gàbies totes les vegades que vulguis, passejar-lo per les cobertrs, etc
silber

EntradaAutor: silber » dt. març 12, 2013 7:28 am

Perque sigui més econòmic, quan es millor agafar el bitllet?
Per agència o internet?
papalloneta
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

EntradaAutor: papalloneta » dj. març 14, 2013 9:43 am

Nosaltres l'any passat també vam estar a Menorca.... El meu marit va anar i tornar en vaixell, amb el cotxe carregat fins als topes (anàvem a un apartament, i realment varem carregar moltes coses) i el petit i jo vam anar i tornar en avió.
Tenien coordinats els horaris, quan l'avio va arribar el meu marit ja ens esperava a l'aeroport i al tornar varem sortir nosaltres abans i després ell va agafar el vaixell.
A l'avio erem un munt de mamis soles amb els peques!!!!
Imatge
silber

EntradaAutor: silber » dg. març 17, 2013 7:40 pm

Quina bona idea!!!!
Encara que el meu home es mareja i no sé si aseptaria...
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dg. set. 15, 2013 3:31 pm

Hola noies, nosaltres viatgem per primer cop amb el peque a Menorca. Ho fem amb vaixell i sí, és més car, però per a nosaltres és més còmode. La Martina farà allà els 5 mesos.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: