Malàsia i Singapur

De vacances amb els nens !!
voltamons
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Malàsia i Singapur

EntradaAutor: voltamons » dj. maig 02, 2013 2:02 pm

hola a totohom!!!

Ja hem arribat de Malàsia i Singapur, el Martí s'ho ha passat super bé i nosaltres també encara que molt cansats...

Si algú vol saber més que no dubti en preguntar!!

Una abraçada!
Imatge
ada82
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Malàsia i Singapur

EntradaAutor: ada82 » dj. maig 02, 2013 6:44 pm

Que guaii quin recorregut heu fet?? Per nens tan peques què tal? Sobretot tema alimentacio??
Kina pinta que té el viatge!!!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Bali10
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. set. 15, 2010 10:51 pm

EntradaAutor: Bali10 » dj. maig 02, 2013 9:38 pm

Quins records!!! Hi vaig estar el 2010. Ja hi tornaria... Em va encantar!
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
Noname
Entrades: 100
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noname » dv. maig 03, 2013 3:59 am

Voltamons, què bé que us hagi anat tant bé!!!
No sé pas si és demanar massa però podries fer un resum o crònica del viatge?
Nosaltres som 4: tenim un nen de 4 anys i un altre de 2 mesos. A partir de quina edat recomanaries anar?

Gràcies!!! Quina enveja + sana!!
ada82

EntradaAutor: ada82 » dv. maig 03, 2013 9:14 am

Aixo aixo fes un resum/crònica del viatge pliiiis!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge
shila
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dv. maig 03, 2013 10:19 am

Però que valents!!
Pel teu sticker em sembla entendre que el teu barrufet té gairebé 1 any. És correcte?

Enhorabona per la decisió.

Salutacions.
Imatge
shila
Entrades: 358
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dv. maig 03, 2013 10:47 am

Per cert... i el tema avió?

Com us ho vau fer?

Siau!
Imatge
voltamons

EntradaAutor: voltamons » dv. maig 03, 2013 1:58 pm

Hola!!`

Us resumeixo una mica el viatge amb les coses que potser us poden anar bé o donar idees.

Tema avió, vam volar amb Qatar airways, t'adjudiquen seients quan dius que vas amb nen menor de 2 anys i bressol, cómoda i al fer dos vols, un de 6'30 i l'altre de 8 no es fa tan pesat, tot i que vem tenir sort i el Martí va dormir molt perquè 3 vols van ser de nit. T'ofereixen "potitos" si en vols.

Singapur perfecte, super modern, net i molt preparat, totalment occidental això si moolta calor i molta humitat, uns 30º i un 85% d'humitat de mitja, això va ser la normalitat durant quasi tot el viatge, al final t'adaptes i ja no ho trobes tan dur, el petit es va adaptar ràpid també.
Singapur, tot i que s'ha de tenir en compte la xafogor, ho recomano a tothom amb nens, i amb una setmana en tens de sobres!!

Malàsia:
Hi ha de tot, desde Kuala Lumpur que és super modern però amb uns carrers terribles per anar amb cotxet!!! fins Cameron Highlands i poblets del voltant que són molt menys desenvolupats.
La gent que em diu si ho recomano amb nens.... bé suposo que amb agència i tot inclós si, amb el nostre plan...bé potser començaria per un altre lloc més "fàcil" encara que si ja tens rodatge viatjant no hi ha problema.
-Menjar no vem tenir cap problema, el Martí ja menja quasi de tot, no menja triturat, això facilita molt les coses, no vaig veure "potitos" ni cereals, si molts tipus de llet, el menjar d'allà és molt variat i tenen molta fruita, si el nen ja menja sencer cap problema!!
-Tenen trones a tot arreu, això em va sorpendre molt, fins i tot als llocs més cutres!!
-La gent és molt amable i carinyosa amb els nens, això s'ha de tenir en compte perquè pot arribar a molestar, a nosaltres no ens feia res però potser a algú si, per exemple als restaurants t'agafen el nen els cambrers i se'l enduen a voltar, i si per cada foto que li han fet cobrés un euro ja seria rica!!! També haig de dir que el Martí és molt blanc i ros i allà crida l'atenció, a més se'n va amb tothom i allarga els braços perque l'agafin.
-Bolquers a tot arreu, cap problema!
-El sol pica molt molt, sempre anava amb gorra i amb protector i compte perquè a les 17h encara crema!!
-Unes illes, les Perhentian, amb unes platjes fantàstiques per nens, aigua trasparent a 30º, sense onades i els peixos venen fins la vora a mossegar-te els peus, li van encantar!! Hi havia molts nens.

No sé...si algú vol preguntar més..cap problema.

Ahh Teman Negara que és la selva no hi vem anar per ser l'únic lloc on hi ha malària.
Imatge
ada82

EntradaAutor: ada82 » dt. maig 07, 2013 7:56 pm

Nena quina enveja, me mirat les illes i m'han encantat!! Uff quina passada de platges!!!! A vera quan podem fer-hi una escapadeta!! I com s'hi va fins allà?
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge
Lau
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dc. maig 08, 2013 1:18 pm

Hola voltamons! nosaltres també vam tornar de tailandia....

Lo de les fotos al nen per nosaltres va ser realment agobiant... sobretot els turistes xinesos....perquè a més si els dius que no... te la tiren igualemnt, el nostre fill és negre i els cabells amb minirastetes, els cridava molt l'atenció ... buff un atabalament..., li tocaven, senyalaven, reien... però bé, no vam permetre que ens amarguéssin les vacances.

No estic d'acord en que per anar-hi amb nens és millor en viatge organitzat.... estas segura? pensa que en organitzat has d'estar apunt a l'hora que et diuen i fer els km que et toquin... etc.... i anant per lliure, pares on vols i descanses quan vols, no? Ostres, jo ho veig aixi... no crec que haguéssim disfrutat tan de tailandia en viatge organitzat....

Les que us voleu iniciar amb nens... tailandia és ideal.

Sobre la companyia Qatar... jo també només en puc parlar meravelles... ostres, es van portar super bé amb el nen (4 anys)... menjar preparat per ell en carmanyoles de bob esponja que ens hem pogut quedar, motxilles bob esponja amb enganxines, colors, etc..... i el més important... durant l'aterratge dormia... doncs me'l van fer lligar amb el cinturó però el van deixar que es quedés estirat i amb el reposabraços aixecat.... me la vaig mirar, vaig mirar el nen i em diu "oh I'm understand" i el va deixar dormir... i ens va passar amb dos dels seus vols, per tan, no és que fós la hostessa que era simpatica o empàtica... sino que deu ser la bona fe de la companyia... ens haviem trobat amb una altra companyia any passat que me'l van fer despertar per fer-lo anar assegut.
voltamons

EntradaAutor: voltamons » dg. maig 12, 2013 4:06 pm

Ufff si amb el Martí que és ros ja alucinaven no em vull imaginar amb un nen negre!!! Però és que deu ser preciós!! amb mini rastes...

Em sembla que no m'he expresat bé amb lo de viatge organitzat...jo em referia a anar amb resorts d'aquests que tens de tot i aquestes coses...locs on jo no aniria mai..jajaja. no sé, la veritat és no m'imagino molts dels nostres amics anant amb el nostre plan.

Thailandia o Indonesia l'any que ve, aquesta tardor volem fer alguna cosa de sud o centre amèrica, escoltaré consells encantada...

Lau tinc 4 Bob esponja iguals a casa!!!! jajajajaj Ens van acompanyar tooot el viatge!!! La veritat és que Qatar supermacos!
Imatge
Lau

EntradaAutor: Lau » dt. maig 14, 2013 10:00 pm

Ja, jo igual... no hi ha cap dels nostres amics que viatgin del nostre plan... bé, de fet, no hi ha cap dels nostres amics que viatgi amb els nens ...

De centreamèrica conec Mèxic (bé, concretament només vam fer la peninsula del yucatán),com que el vol sol era més car que el vol+7nits en un tot inclos.... vam fer 7 dies en un tot inclos, tot i qeu teniem cotxe de lloguer i ens vam moure cada dia per la zona de riviera maya (sian ka'an, akumal, cenotes, algunes platges, submarinisme) i els altres 7 dies ruta amb el cotxe per la zona.. Cobá, Mérida, ruta puuc, izamal, Chichen itzá, Valladolid, rio lagartos, holbox.... en total 15 dies i el nen s'ho va passar fantàstic, la gent és agradable, és segur i hi ha una cosa espectacular que només trobaràs allà que són els cenotes, són flipants.

Brasil em va encantar també... però vam fer un tipus de viatge (sense nen) que potser seria pesat per un nen... vam fer molta selva...

L'altre dia em mirava cosetes d'Argentina... i buff... pinta bé eh?? O perú....

A mi any que vé m'agradaria Sudàfrica. (no tinc la sort de poder-ne fer dos l'any com tu >.-<: )
voltamons

EntradaAutor: voltamons » dc. maig 15, 2013 2:42 pm

A Sudàfrica i vaig anar embaraçada de 3-4 mesos, i tinc unes ganes de tornar-hi amb el Martí!! Krugger amb tenda és súper divertit, els càmpings estàn molt bé i són barats!!

Si t'animes ja saps on sóc!!
Imatge
tiritissima
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dc. maig 15, 2013 4:04 pm

Hola voltamons i noies viatgeres!! Per fer aquest viatge us vau vacunar? M'agradaria saber si realment cal o no. Ara mateix tinc un conflicte entre començar a buscar una criatura i viatjar a Tailandia a l'agost i el tema vacunes em te preocupada...
Lau

EntradaAutor: Lau » dc. maig 15, 2013 4:50 pm

Hola,

Nosaltres per tailandia no ens hem vacunat de res i al nen tampoc. El que hem fet és evitar la zona fronterera amb myanmar y laos que són zones amb risc de malaria. I també crec que la illa de Koh chang que està a tocar de Cambodja és zona amb malaria, però la resta esta lliure.

Si fas el viatge "tipic" de bangkok, chiang mai (sense trekking per la selva) i alguna illa del sud com koh tao o koh samui o krabi (tot i que en aquest ultim hi ha monzo a agost) pots anar tranquilament sense vacunes.

Jo penso que pots compatibilitzar perfectament les dues coses... buscar criatura i tailandia si evites les zones amb risc malaria... però potser el millor seria que te n'informis a sanitat exterior. No soc metge ni res per l'estil... aixi que el millor sempre és consultar-ho.
Lau

EntradaAutor: Lau » dc. maig 15, 2013 4:52 pm

osti voltamons... has voltat mig món!! jeje.... si decidissim sudàfrica, t'informo! tot i que em sembla que falta temps per decidir-nos.... estem amb temes mèdics de familiars i em sembla que cada vegada decidirem els destins més a ultima hora.

Krugger amb tenda ho vau fer amb el vostre cotxe de lloguer? o vau llogar un guia? em mola que el krugger es pugui fer per lliure...
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dc. maig 15, 2013 6:37 pm

Gràcies Lau, la veritat és que m'has donat moltes esperances. A internet tan em trobo l'extrem de "no calen vacunes en les zones més desenvolupades" com tu has dit, i l'extrem de "no sigueu inconscients i vacuneu-vos de tot". Miraré de demanar hora a un metge, però he visitat la OMS i em diu el que tu m'explicaves.
Moltes gràcies de veritat
voltamons

EntradaAutor: voltamons » dl. maig 20, 2013 8:02 am

Jo vaig estar a Sudàfrica amb panxa de tres mesos i em meu gine em va dir que sense problema, ara hem estat a Malàsia i tampoc feia falta vacunes, només península vem fer.

Lau, Krugger es pot fer perfectament per lliure, nosaltres portavem un cotxe tipus peugeot 106... i tenda iglú i ens va anar perfecte! encara que si pots llogar un 4x4 ja deu ser...tremendo!!
Imatge
Lau

EntradaAutor: Lau » dl. maig 20, 2013 1:31 pm

M'alegro d'haver-te pogut ajudar tiritissima.

Es tracta de informar-te bé d'on vas i no deixar-te influenciar per comentaris.... el pediatre del meu fill va posar el crit al cel quan li vaig dir que any passat anavem a peninsula del yucatán a mèxic!!! Em deia que si sabia que hi havia malaria, etc.... li vaig dir que no es flipés i que com a minim si no està informat que no desinformi a la gent.... que calli i punt. (bé, no li vaig dir aixi directa, eh? :-D :-D :-D )

Tan tailandia com Malàsia tenen malaria... però es pot fer un viatge perfectament sense profilaxis si evites la zona en qüestió... tal com et diu voltamons, a Malàsia fent només peninsula i a tailandia evitant les zones amb malaria...

Cal especificar... perquè per exemple... la voltamons et podria dir que per malasia no cal vacuna i jo et podria dir que si... però clar... ella ha fet peninsula i jo he fet Borneo...
nepa
Entrades: 9
Membre des de: dl. maig 20, 2013 11:11 am

EntradaAutor: nepa » dl. maig 20, 2013 8:55 pm

Hola Voltamons una altra pregunta: en algun altre post havia llegit que l'any passat veu anar al Japó amb el peque, veritat? Ens interessaria molt si ens poguéssis fer cinc cèntims de quina ruta veu seguir i sobretot en quin tipus d'allotjament veu dormir i sobre quin preu? Ens han dit que l'allotjament allà és caríssim i és el que més ens frena d'anar-hi... El nostre patufet tindrà 7 o 8 mesos si hi arribem a anar i una altra cosa que ens preocupa com a d'altres pares que han anat escrivint és el tema de l'avió que no sabem com ho portarà... Moltes gràcies!

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: