albergs xanascat

De vacances amb els nens !!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: nius » dl. jul. 28, 2014 12:08 am

gisa si que pots demanar picnic per endur (sol ser entrepà + fruita). La resta, no et puc ajudar perquè no ho conec....
Nosaltres anirem a Móra d'Ebre, també a l'octubre :b-)))
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dl. jul. 28, 2014 3:34 pm

hola neuetes

a nosaltres ens va tocar el de salardu per semana santa. I si que fan picnic per si vols passar el dia fora. l'has de demanar el dia abans

I menjar de bebe crec que tambe,
el que passa que nosaltres no el vam demanar perque la nostra peque prefereix menjar de lo nostre. i com fan dos opcions de primerr i dos de segon pots anar trian. Es a dir si hi havia sopa ja no demanavem res especial , o truita, etc.... pero vaig veure families que si tenien triturats per tan en fan.

tambe tenen alçadors per les cadires dels que es lliguen i dels que no, pero anaven una mica solicitats aixi que nosaltres vam dur el nostre, i aixi no patiem per quedar.nos sense

La banyera si que ta la deixen l'has de demanar aixo ens va anar molt be

si tens mes dubtes ja ho saps....
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: neuetes » dl. jul. 28, 2014 3:40 pm

Gràcies pucpuc :ok:
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ikebana » dl. jul. 28, 2014 8:34 pm

Algu ha anat a l'alberg de La Molina?? Que tal la vostra experiència?
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: gisa » dl. ago. 04, 2014 8:14 am

Gràcies per les respostes, noies! :ok:
Al de La Molina no hi he estat, però conec una noia que sí que hi va anar, i sense entrar en detalls em va dir que hi van estar molt bé! A veure si algú us en sap dir més coses...
Imatge Imatge Imatge
barrufeta rondinaire
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dv. març 04, 2011 7:38 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: barrufeta rondinaire » ds. ago. 09, 2014 2:46 pm

hola, algú ha anat a l'alberg de la seu d'urgell?
Flor2014
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 20, 2014 7:33 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Flor2014 » dc. ago. 20, 2014 7:43 pm

Nosaltres hem estat aquest estiu alberg de La Molina, eram dos adults i dos infants' les habitacions de quatre tenen bany dins. El menjar boníssim, dos primers, dos segons a escollir i postre. El picnic fantàstic, un entrepà llarg, un rodó, una fruita, unes galetes, xocolata i aigua. El personal molt amable. Ha estat genial. Desitjo que ho passeu molt bé.
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ikebana » dg. ago. 24, 2014 9:54 pm

Flor2014 ha escrit:Nosaltres hem estat aquest estiu alberg de La Molina, eram dos adults i dos infants' les habitacions de quatre tenen bany dins. El menjar boníssim, dos primers, dos segons a escollir i postre. El picnic fantàstic, un entrepà llarg, un rodó, una fruita, unes galetes, xocolata i aigua. El personal molt amable. Ha estat genial. Desitjo que ho passeu molt bé.



OOOhhh Moltes gracies!! ara només falta que arribi l'octubre!!!
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: damma85 » dl. ago. 25, 2014 2:44 pm

Hola, nosaltres aquest any hem tingut la sort de que ens toqués vacances en familia. Anem a Vic. Alguna hi ha anat?
Tenim dos peques, el gran de 4 anys i la petita de gairebé 2. Ens agrada molt fer excursions per la natura. Ens recomaneu alguna? No hem estat mai per aquella zona, així que tota info serà benvinguda. :ok:
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dl. gen. 19, 2015 11:03 am

pujo post perque avui s'obren inscripcions teniu opinio del de l'escala?

gracies
rorquin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 29, 2013 3:01 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: rorquin » dl. gen. 19, 2015 12:27 pm

pucpuc ha escrit:pujo post perque avui s'obren inscripcions teniu opinio del de l'escala?

gracies


A mi del de l'Escala me n'han parlat MOLT bé. Platgeta quasi exclusiva per als alberguistes (perquè està tan lluny del poble que no s'hi acosta ningú), visites a les ruïnes... El que passa és que només s'hi arriba en cotxe, i a casa no tenim carnets (a veure si el nen quan creixi ens treu de penes! ^_~)

Jo ja he fet la inscripció: Núria, La Molina i, precisament, l'Escala (però m'estic plantejant canviar-la per algun altre dels que recomaneu, que deuen estar millor comunicats).

L'any passat vam tenir adjudicació al 2n torn (Tremp, molt bé, però ja us dic que hi hem d'anar en tren i només hi arriben 2 al dia! I en quins horaris!) i, com que se'ns havia passat el termini de la primera, ens vam agafar Núria de les escurrialles (i ja veieu que repetim ^_~).

Agafar les sobralles sempre és bona idea, si no t'ha tocat res al sorteig. És el mateix preu, però l'adjudicació és directa,

I sí: sempre es pot demanar pícnic el dia abans, i fan farinetes per als nadons (si els pares ho demanen), i hi ha cadiretes. Si voleu informació i crítiques sobre els albergs, la pàgina del Xanascat en dóna una mica, però a Booking, Tripadvisor i altres per l'estil n'hi ha molta més!
Imatge
Imatge
Imatge
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: leria-plj » dl. gen. 19, 2015 2:04 pm

Rorquin, com es fa per agafar les sobralles?
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dc. gen. 21, 2015 11:20 am

NOSALTRES L'ANY PASSAT ENS va tocar el de salardu i tambe el recomanem molt, sobretot per l'entorn i tot el que es pot anar a visitar!!!

vam tenir habitacio amb lavabo a dins i genial!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 21, 2015 2:26 pm

Nosaltres també ens va tocar el de Salardú al setembre i ens va agradar molt, per l'entorn, la natura i per les instal.lacions. Vam tenir habitació amb bany i molt bé. Aquest any provarem el segon torn a l'Escala.
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: nmir » dc. gen. 21, 2015 4:55 pm

A nosaltres ens va tocar el Mas de La Coixa, a Mora la Nova a finals d'octubre i hi vam anar amb un nen de 3 anys i mig.
De fet va ser l'opció que quedava per adjudicació directa un cop assignades les places, doncs no vam tenir sort al sorteig del primer torn ni tampoc del segon.
L'habitació era sense bany, però hi havia el bany comunitari ben a prop, o sigui que no representava cap problema.
El menjar era força normalet, sense cap extra, però si es té present que es tracta d'un alberg i que érem poques famílies aquell cap de setmana es pot entendre. Tot i així, si et quedaves amb gana podies repetir.
El director era moll atent, nosaltres necessitàvem una nevera per guardar medicació i ens va facilitar l'accés a una nevera petita sense problemes.
L'alberg està a les afores del poble, però com que anàvem en cotxe i ens movíem per la comarca no ens anava malament, entenc que si és per moure's amb transport públic la cosa es complica.
La zona ens va agradar, sobretot el fet d'estar al costat del riu Ebre, on pots fer excursions amb piragua (amb nen de 3 anys i mig inclòs,) o visitar el poblat Ibèric Castellet de Banyoles, amb unes vistes fantàstiques sobre el riu.
El que si vaig trobar a faltar a l'alberg és un espai més gran perquè juguessin les criatures. A un racó del menjador hi havia una petita piscina de boles, algunes joguines més i una taula pels adults. Podria haver estat més equipat.
ybolos
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:08 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ybolos » dj. gen. 22, 2015 11:27 am

Hola.
M'ha anat molt bé la vostra informació, per això he volgut complementar-la.
Jo m’he apuntat dues vegades en vacances en família i totes dues m’han tocat.
La primera vaig anar a Canonge Collell (Vic) un cap de setmana i va estar correcte. Res de l’altre mon però vam estar prou bé. Vam escollir aquest lloc per començar perquè tenia lavabo dins de l’habitació. Entre setmana es una residència d’estudiants i això era lo que semblava. Tot i que hi havia una petita ludoteca que estava bé.
La segona vegada va ser al pont de la diada del 2014, que vaig anar a Montsec Muc (Guardia de noguera) i la parella que ho porta son molt macos. Els paisatges eren molt xulos i hi havia de tot per visitar (rius, granja amb cabretes, Tremp a la vora...). El menjar era molt bó, cuinava ella i era com el menjar de la iaia. La part dolenta era que el lloc era força brut i deixat. La ludoteca feia pena, no hi havia gaires joguines i estaven brutes i trencades. I lo pitjor era que hi ha lavabo dins de l’habitació. Això amb dos nens de dos anys i poc va ser complicat. Tot i així ens ho vam passar molt bé.
Després d’aquesta última experiència, vaig decidir que si em tornava a apuntar, volia que hi hagués lavabos a les habitacions. Per això vaig demanar a Xanascat que em facilitessin els albergs que tenen lavabo a l’habitació. Aquí ho llisto:
- Planoles
- L’Espluga de Francolí
- Núria
- Berga
- Cabrera de Mar
- Castellbell i el Vilar
- Coma-ruga
- La Pobla de Lillet
- L’Escala
- L’Hospitalet de l’Infant
- Llívia
- La Vall d’en Bas
- Son
- Vic
Alguns d’aquests albergs posa que tenen habitacions amb i sense lavabo, però reserven les habitacions amb lavabo per vacances en família.
Ara ja m’he apuntat per aquesta primera convocatòria del 2015, a veure si tenim sort!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dj. gen. 22, 2015 11:51 am

salardu tambe en te amb lavabo i sense, jo els vaig escriure directament un cop em va tocar perque anavem amb un nen, i un bebe petit i ens en van facilitar una >.-<:
patufeta74
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 26, 2015 10:37 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: patufeta74 » dl. gen. 26, 2015 1:33 pm

hola. L'any passat vaig anar a Manresa 3 nits. A la meva filla se li va fer llarg perque no va haver activitats i a mes a mes nomes erem 4 families i no coincidien les edats. A part de que anaven per lliure tothom.
Aquest any vull demanar una pack de 7 perque crec que el mateix alberg promou activitats pels infants. Es correcte? es a tots? quantes activitats son, una al dia?
en algun lloc de google mha semblat veure (que altres anys) nomes feien dos.
M'interessa molt saber abans de cursar la peticio. El telf de la cetnral de reserves o comunica o pengen.... buf
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: pucpuc » dl. gen. 26, 2015 4:28 pm

A l'apartat de preguntes freqüents de la web de xanascat diu aixo sobre les activitats programades: tambe et deixo l'enllaç

Què inclou el preu de l’estada?

El preu inclou l’allotjament en règim de pensió completa per persona i nit, des del sopar del
primer dia fins al dinar de l’últim dia, en habitacions unifamiliars. També s’hi inclou la roba de
llit, però no les tovalloles.
A les estades d’estiu i als ponts de més de dues nits s’inclouen també activitats lúdiques
organitzades.
Els torns de cap de setmana no inclouen cap activitat organitzada.


http://www.xanascat.cat/acjweb/document ... NTS_VF.pdf

Jo vaig estar en un pont llarg i nomes van fer una activitat programada i era voluntaria, la resta tu montaves tu.
patufeta74
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 26, 2015 10:37 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: patufeta74 » dt. gen. 27, 2015 9:09 am

pucpuc moltes gracies per la teva resposta :)
de tota manera, aixo ja ho havia vist. el que jo pregunto es quantes activitats es fan en el pack de 7 dies.
una, dues, tres, 7?
son el mateix numero a tots els albergs o depend de cadascun?
algu ho sap?

Gracies a tots, sort al sorteig i bones vacances!

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::