Creuer amb un bebè

De vacances amb els nens !!
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Creuer amb un bebè

EntradaAutor: elimama » dt. març 04, 2014 10:31 pm

Aquest estiu anem de creuer amb el xic de 12 mesos, i ara m'està agafant el pànic atac de tot el que es la logistica del nen, en especial el menjar! Menja triturat I no ha menjat masses potitos d'aquests comprats...potser 3 vegades. Alla al creuer ens en farien de pures? O ens hem d'emportar tropocientos potitos per cada dia?
Mes dubtes...el bany? Tinc entes que en tots els camarots hi ha plats de dutxa nomes. M'emporto un banyereta?de quin tipus?
I cuna?
Aviam si em contesta alguna experta...
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Creuer amb un bebè

EntradaAutor: nunus » dt. març 04, 2014 11:58 pm

Hola elimama,

Pel que fa al tema del menjar, pensa que d'aquí a l'estiu tens encara ben bé 4 mesos... I si li comences a introduir menjar "normal" al teu fill? A l'edat que té ara ja en pot menjar ben bé, i d'aquí a l'estiu tens força marge per a què vagi tastant coses noves... :ok:

De bressol és molt possible que, com a molts hotels, en tinguin de disponibles per deixar-vos, i potser de banyeres també. Si no, potser una d'aquelles inflables per posar al plat de dutxa, no?

Espero haver-te ajudat una mica. :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: Creuer amb un bebè

EntradaAutor: karruxina » dc. març 05, 2014 9:48 am

Holaaa, estic d'acord amb el q et comentan per el tema del menjar, segur q aixo es el q soluciones ben ràpid, a la q us vegi menjant a vosaltres.
Nos. tenim uns amics q hi han anat varies vegades amb creuer i ens van dir q si tenen llitets. Pero tingues una cosa en compte, els camarots solen ser bastant justets d'espai, així q jo t'aconsello evitar tot tipo de bartols q et poguin molestar x allà. Nos. Hem viatjat bastant amb les nenes i per l'hora de bany el q em fet sempre, es a la mateixa dutxa, quan nos. ens dutxem, dutxar-les en braços, ja se q es mes incòmode, pero per uns dies t'amoldes a tot.
KaRRuXiNa

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::