Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

De vacances amb els nens !!
Ninitu
Entrades: 4
Membre des de: dt. juny 02, 2015 8:28 pm

Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

EntradaAutor: Ninitu » dj. ago. 27, 2015 10:26 pm

Doncs això, la setmana que ve anem a Andorra amb uns amiics i tenim 2 nens de 3 anys. I a l'únic lloc que tenim clar que anirem és a Naturlandia, però com que són petits només podem anar a veure els animals segons ens han dít.
Em podeu donar informació sobre què fer a Andorra amb els nens perque poguin disfrutar?
Gracies ❤️
Avatar de l’usuari
Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

Re: Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

EntradaAutor: Sol1411 » dj. ago. 27, 2015 10:45 pm

Hola,

Tinc una nena de dos anys i ahir vam tornar d'Andorra. Com bé dius hi ha el parc d'animals a Naturlandia, està força bé.
Si us agrada la muntanya podeu fer excursions, hi ha moltes possibilitats, per exemple a la Vall d'Incles, al camí de les fonts a Engolasters, la vall de la Madriu, Tristaina, etc
Hi ha bastantes activitats proposades per les estacions d'esquí, però no sé si són massa petits.
També es poden fer sortides cap a la Seu d'Urgell, Puigcerdà o cap a França.
O sinó, hi ha molts parcs infantils i zones on poden jugar els petits, com el parc central a Andorra la vella.

No sé si té ajudat gaire. Que us vagi bé les vacances.
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

EntradaAutor: petitajo » dv. ago. 28, 2015 2:14 pm

Hola,
Mira't aixo viewtopic.php?f=55&t=11483
Imatge

Imatge
Ninitu
Entrades: 4
Membre des de: dt. juny 02, 2015 8:28 pm

Re: Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

EntradaAutor: Ninitu » dv. ago. 28, 2015 2:47 pm

Hola i gràcies per les respostes. El post que m,adjunteu ja m'ho había mirat però com que és del 2009 jo ho deia per si hi había alguna proposta més actual. Emmiraré les rutes.
Avatar de l’usuari
Elena Pablos
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 02, 2012 11:50 am

Re: Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

EntradaAutor: Elena Pablos » dj. gen. 28, 2016 10:37 am

Hola Ninitu!


La veritat és que a Andorra s'hi poden fer coses tot l'any. Nosaltres hi vam anar fa un mes i els nens s'ho van passar de conya. A Grandvalira tens circuits especials per crios i també una cosa que es diu Imaginarium(t'ho enllaço aqui, on els hi donen classes d'esquí i els fan jugar amb la neu.
Nosaltres ens vam quedar en un hotel que es diu Piolets Park & Spa (aquest), i a més d'estar a peu de pistes, tenen un spa amb horari especial per a nens! Per la tarda, els petits poden entrar i hi ha juguets i coses. FIns i tot proposen massatges pels nens neujor:-) no els tenen mimats ni res... Ens van gestionar les reserves de tot :) Van ser ells qui ens van recomanar el Imaginarium i ens van informar de tot. La veritat, vam estar de luxe...


Espero que t'ajudi i que us ho passeu bé :b-)))
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Que fer amb nens de 3 anys a Andorra

EntradaAutor: Nime » dj. abr. 07, 2016 7:02 am

Per si a algú li interessa, hi ha un parc de Pocoyó a Encamp, us deixo una entrada al meu blog on podreu trobar-hi fotos: http://mamabambablog.com/prat-gran-encamp-andorra/ Ja direu què tal si us animeu a anar-hi :ok:
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::