Vacances a Mallorca amb nens

De vacances amb els nens !!
Vane1978
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 07, 2016 11:01 am

Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: Vane1978 » dg. feb. 07, 2016 11:07 am

Hola! Volem anar a Mallorca aquest estiu amb dos nens de 9 i 7 anys. Busquem zona tranquil·la, pocs guiris i proper a platja. Algú em pot aconsellar per quina zona puc buscar? No coneixem Mallorca.
Portem molts anys anant a Menorca perquè ens té captivats però aquest any volem canviar.
Merci.
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: ELE » dg. feb. 07, 2016 8:05 pm

Et recomano un allotjament rural aprop de Manacor, que es diu Son Josep de Baix. Busca la web, no te'n penediras!!!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: FloR » dg. feb. 07, 2016 8:17 pm

Jo vaig estar al protur sa coma i molt bé!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Vane1978
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 07, 2016 11:01 am

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: Vane1978 » dg. feb. 07, 2016 9:07 pm

ELE ha escrit:Et recomano un allotjament rural aprop de Manacor, que es diu Son Josep de Baix. Busca la web, no te'n penediras!!!

Hola, està a prop de platja? Hi ha possibilitat de mitja pensió?
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: ELE » dl. feb. 08, 2016 10:31 pm

Hi ha cuina. Tu fas tu, al teu aire! Queda aprop de caletes desde la finca a un quart d hora caminant. Mira la web i reserva aviat si t agrada, molts repetim d any en any i d vegades costa quadrar dates! Hi ha piscina,mini agrobotiga i animals de granja (aus i bens).
Avatar de l’usuari
mari09
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 348
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: mari09 » dc. feb. 17, 2016 1:21 pm

Hola!
El estiu passat nosaltres vam anar a BEACH CLUB FONT DE SA CALA i ho vam passar genial!!! Tot el equip d'animacció va ser fabulos,feien activitats de tota mena per grups de edad,el menjar molt bó. A nosaltres ens va agradar moltissim perque encara que es un hotel més bé dirigit als estrangers,ens van tratar molt bé.Es una zona tranquila,molt aprop de la platja,pots visitar les coves...en fi!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Elena Pablos
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. maig 02, 2012 11:50 am

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: Elena Pablos » ds. març 05, 2016 3:16 pm

Nosaltres vam estar a l'hotel Blau Punta Reina Resort.
Anàvem amb dos nens més petits però ens ho vam passar genial. Tenen ple d'activitats pels nens, spa, dues caletes a banda i banda del resort...
Pots triar entre diferents règims de pensió (en el nostre cas anàvem amb un Tot inclòs, però podies triar mitja pensió o esmorzar).
Per si vols fer-hi una ullada: http://www.blauhotels.com/puntareina/default-es.html
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: formiguetes » dj. març 10, 2016 1:07 pm

Aprofitant el fil... quan us costa anar a Menorca? m'han dit que només el viatge sense allotjament ja són més de 500€ amb cotxe inclos (tant si el portes com si el llogues). Estem pensant d'anar a Menorca (dos adults i nen de 2 anys) però ens espanten aquests preus!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: Martineta26 » dg. març 13, 2016 11:46 am

formiguetes ha escrit:Aprofitant el fil... quan us costa anar a Menorca? m'han dit que només el viatge sense allotjament ja són més de 500€ amb cotxe inclos (tant si el portes com si el llogues). Estem pensant d'anar a Menorca (dos adults i nen de 2 anys) però ens espanten aquests preus!


Formiguetes t'han informat be. El barco amb cotxe sol pujar això però anar a les illes és el que té. Menorca a l'estiu no és barato, s'ha de buscar amb temps i tot depèn del pressupost que tingueu.
Ara jo crec que val molt la pena!
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: formiguetes » dg. març 13, 2016 6:04 pm

Sí..ho hem estat mirant i uns 5/6 dies en apartament tot plegat més de 1000€..!! Ja hi vam estar quan no teniem la nena, i el fet de poder llogar una moto en comptes de cotxe, i agafar un hostal en comptes d'apartament, ja canvia mooooolt!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: bertian » dt. març 15, 2016 11:45 am

Jo de Mallorca recomanaria la part del nord, cap a Pollença, molt bonic, més familiar i tens Port de Pollença que hi ha mar.
Tb m'agrada molt Sóller, és turisme tb més familiar...
Evita: s'arenal, Magalluf, Cala d'Or, Palmanova, Can Pastilla (tot això ja és guirilandia!)
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: numa1982 » dg. març 20, 2016 9:47 pm

Hola!

Aquí una mallorquina! A veure, hotels no te'n puc dir, però sí zones. La Colònia de Sant Pere, Portocolom i la zona de S'Estanyol estan força bé. No sé si teniu idea de platja o quelcom més. S'Estanyol és una zona de segones residències de mallorquins (també tens Sa Ràpita i la Colònia de sant Jordi a la mateixa zona), i no estau lluny per anar un dia a Cabrera (és un Parc Nacional i és xulíssim!).
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: bertian » dl. març 21, 2016 1:00 pm

Numa, és veritat! La Colònia de St Jordi molt recomanable!!! Jo hi havia anat molt quan vivia a Mallorca!!!
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: noyja » dl. juny 06, 2016 10:40 am

Nosaltres volem anar a Mallorca aquest estiu però em sembla que anem tard. Els preus són una mica desorbitats i no partim de molt pressupost. L'any passat vam anar a Menorca al juny i ens va encantar i creiem que Mallorca es un destí que esta molt bé per anar amb la peque.

Hem pensat en comptes d'anar hi 7 díes, passar 6 y 5 nits, com ho veieu? es un destí on hi has de disposar de molts dies per veure-ho? amb la peque no podem fer molt, pèro si veure lo just...
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Vacances a Mallorca amb nens

EntradaAutor: noyja » dt. juny 21, 2016 11:13 am

Vacances a Mallorca reservades!!! Ens anem casi una setmaneta a la zona de Puigderròs, més al sur. Al final una oferta a 'buscaunchollo'.

M'agradaria que em recomaneu què lloc no m'he de perdre i que cales'platges són estupendes. Anem amb la petita i no volem ficar-li molt tute però tampoc no volem anar a fer res...
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::