Cabo de gata o Asturies?!

De vacances amb els nens !!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: tineta14 » dl. març 14, 2016 6:21 am

Hola!! Doncs això, que no sabem on anar! seria pels mesos d'estiu o principis de setembre... Algú que hi hagi estat i pugui fer-me'n cinc cèntims?? :content:
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: marta9 » dl. març 14, 2016 9:05 am

Cabo de Gata té hotels i aprtaments "de luxe" a preus raonables, uns paisatges preciosos entre lunars i de mart, amb unes llums molt maques al capvespre. Platges impressionants com la Playa de los Muertos, super ben conservades... Molt bonic. Ara bé és com un oasi de bellesa en mig de la lletjor. Si surts una mica fora d'allà tot són hivernacles, el mar de plástico, pobles casi de chabolas amb escombraries per tot arreu... Cap servei, molt molt lleig. Poques o nules visites culturals. Nosaltres hi vam estar fa dos estius, turisme de platja, i ens va encantar. Però hi has d'anar amb aquesta idea.

Si sou més inquiets i us agrada fer visites culturals , turisme, activitats, anar a restaurants... Millor astúries. Cases rurals precioses, turisme de muntanya, excusions pels Picos d,Europa, visites a poblets i ciutats... Molt bonic tot. A mi m,encanta per anar-hi an parella o amb canalla grandeta i civilitzada. Però per canalla petita prefereixo platja perquè això de cotxe, restaurants i muntanya els cansa.
Imatge
Imatge
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: Apolonia » dl. març 14, 2016 12:04 pm

El que et diu la Marta9 de les afores de Cabo de Gata espanta una mica. Jo hi he estat dos cops i m'ha encantat; simplent lo altre a les afores, doncs no hi vas, et quedes dins la zona de Cabo de Gata que és prou gran. El paisatge d'acord amb el que descriu ella. Jo m'he allotjat sempre en apartaments petitons, un dels cops davant mateix de la platja. Lo dels hotels de luxe ni idea. Es menja molt molt bé, hi ha poblets molt autèntics i poc desenvolupats. Jo hi he estat un cop per Setmana Santa i l'altre a finals d'agost. M'han dit que al pic de l'estiu està molt ple de gent que ve de Múrcia i que està més massificat. Jo això no ho he vist i només puc dir que la meva experiència va ser molt positiva.

Astúries és també una meravella, si vols pobles i cultura la tens, i si vols platges desertes i paisatges preciosos també.

S'ha de tenir en compte el clima: si el que busques, per l'època que estàs comentant, és fer una mica de platja i bany, tingues en compte que Astúries no té clima mediterrani, per tant refresca més, l'aigua està freda i depèn l'any que et toqui pot ser que ni et puguis banyar. Jo ara fa anys que no hi vaig, però Astúries és una destinació preciosa; no sé si haurà canviat però jo ho recordo com un lloc molt tranquil, molt rural i molt autèntic.

Els dos llocs molt recomenables. Fes un un any, i l'altre l'any següent.
Sort amb la decisió!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: tineta14 » dl. març 14, 2016 1:31 pm

Noies! gràcies per les aportacions. La veritat és que això que dieu que els voltants de Cabo de Gata són depriments algo sabia... ho havia estat mirant, i realment és molt lleig! :ufs: . I Asturies sabem del cert que és preciós, però ens fa por el tema temps, perquè anant amb la nena de 2 anys necessitem comptar amb la platja si o si, sinó es pot fer molt pesat.. Aleshores, a Cabo de Gata, tema apartaments, on vau allotjar-vos? quines zones, platges, etc. ens recomaneu?? Asturies pot estar bé anar-hi per setmana santa, per exemple... Es que si anéssim al juliol i ens plogués tots els dies, ens morim!!!
Aprofito per preguntar si recomaneu alguna altra zona per viatjar amb nena de 2 anys, per Espanya o França. Les illes descartades perquè aquest any surt del pressupost..

Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: Xaina » dt. març 15, 2016 10:50 am

Hola,

Doncs si vols anar al Sur jo et recomano molt la zona de Cadiz i costa de la Luz.

Nosaltres hi varem anar els ultims diez d'agost i primers de setembre 2015 i es fantastic, som una familia amb dos nens 2 i 4 en aquelles dates.
Es menja be, tens visites xulissimes, platjes precioses..... a nosaltres ens va encantar. S'ha de tenir en compte el tema del vent, pero nosaltres nomes en vam tenir un dia.

Nosaltres aquest any anirem a ASTURIES si o si en les dates que dius. Som concients del tema clima....epro ens arriscarem :)

Salut
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: Apolonia » dc. març 16, 2016 10:38 pm

Jo fa temps que hi vaig anar, però un dels cops em vaig allotjar a Isleta del Moro, i un altre cop crec que a Agua amarga. Intentaré buscar la tarja de l'apartamentet davant la platja.
Un altre poble bonic és Rodalquilar, però és a l'interior.
San José ni ho vaig trepitjar (a mi em van dir que no valia la pena).
Et recomano el foro "Los viajeros", està molt ben organitzat i segur que hi ha mil posts sobre Cabo de Gata o altres destinacions similars.
Un altre lloc així natural del mateix estil seria Menorca.

Tingues en compte que Cabo de Gata, en cotxe, són moltes hores... No recordo però crec que ben bé 8/9.
Sort!!!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 17, 2016 8:42 am

Doncs nosaltres vam estar a Astúries l'agost passat, amb una nena de 5 anys i un nen d'1 any i MOLT BÉ. Vam fer moltes excursions i els va agradar i s'ho van passar bé i vam poder anar a la platja tres cops, un només a jugar amb les pedres (aquell dia feia més fresca però era una platja plena de pedres com de riu, grans i rodones, i vam estar jugant una estona) i les altres dues sí vam poder-nos quedar en banyador i remullar-nos una mica. A més, són platges molt xules, molt diferents de les d'aquí...
Vam estar a un apartament rural la mar de bé, jo repetiria encantada, però és que a mi el turisme de platja m'avorreix, jo necessito combinar excursions i visites culturals amb platja/piscina.

(Just tenia aquest collage encara al mòbil de les platges asturianes)
PhotoGrid_1441501588520.jpg


Pel sud de França també es poden fer molts viatges xulos: amb la nena que tenia mesos vam fer el Pirineu francés, estàvem a Arreau i des d'allà fèiem excursions; amb un any vam anar a Toulouse i des d'allà fèiem excursions (Carcassonne, Foix, Albi, etc) i quan tenia dos anys vam anar per la zona d'Arlès (no recordo el nom del poble on estàvem) i vam fer excursions a Arlès, Avignon, la Camargue, etc. Després em va dir el meu marit que ja volia un respir de França, jajaja.
La idea que tenim és sempre la mateixa, al matí una sortida cultural i a la tarda platja o piscina i així tots tenim una mica del que ens agrada...
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Cabo de gata o Asturies?!

EntradaAutor: Alesta » dg. març 20, 2016 12:02 pm

Astúries: Hi vam estar fa 6 anys més o meny, embarassada de la nena gran. El paisatge preciós! Platges, muntanyes, verdor... Sí que refresca als vespres! Però és molt bonic
Cabo de Gata: La setmana passada hi vam estar amb la nena de 5 i el nen de 3 anys. Feia molta calor i estem al març! A l'estiu ens van dir que molts dies arriben als 42-48º!!! i que al migdia no pots sortir al carrer "si tienes algo en la cabeza y no serrín como estos holandeses que se asan al sol" (Comentari tal qual d'un local!). Les rutes entre pobles són hivernacles i més hivernacles. Vam estar a Carboneras que és un poble bonic i té un parc enorme al costat de la platja i 16km de platges i després al mateix Cabo de Gata, que no té res com a poble a part d'un mini passeig ple de bars, restaurant, cocteleries i gelateries (la setmana passada ja estaven a petar!!!!)

Pel que dius de fer platja... doncs mira, el 22 de Febrer nosaltres vam començar un viatget que ens va portar de platja en platja pràcticament. Vam anar a Benicarló, Cartagena, Carboneras, Cabo de Gata i la Manga del Mar Menor. Tooooots els dies vam estar a la platja. Evidentment no es van banyar els petits perquè no feia tanta calor i el mar estava fred, però van gaudir de la sorra, de buscar petxines i pedres boniques, de deixar petjades a la sorra, de jugar a que no els atrapés l'aigua... vaja, que van tenir platja quasi cada dia!!!! I el 15 de març, a la Manga, sí que ens vam banyar la nena gran i jo! S'estava molt bé i el mar Menor sempre està relativament calentó així que vam fer banyet. Així que si el tema platja a Astúries et preocupa, pensa que la teva petita podrà gaudir de la platja segur! Potser no es posa dins l'aigua tota l'estona, però seure a la voreta del mar o fer alguna corregudeta que li mulli les cames segur que podrà fer-ho!

Jo no sabria què triar, els dos llocs m'han encantat! Astúries farà menys calor i des del meu punt de vista té més llocs per possibles visites i excursions. Cabo de Gata té el sabor d'Andalucia que és més carrer i més nocturn i molt de sol.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::