Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

De vacances amb els nens !!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

EntradaAutor: Marga33 » dg. abr. 17, 2016 1:36 pm

Hola mamis viatgeres,
Dintre de poc anirem a Londres amb el nostre barrufet que tindrà 18mesos i estem pensant en comprar un carro tipo mclaren, lleuger i plegable, i deixar ja el bugaboo q és més rollo per emportar-te'l.
Quin m'aconselleu?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

EntradaAutor: garota » dg. abr. 17, 2016 4:26 pm

Holaaaa!!!!

Nosaltres ens hem endut el mclaren i molt bé, te'l deixen portar fins la porta de l'avió, se'l queden ells i el posen a la bodega. I generalment, a la destinació te'l treuen el primer i te'l donen q dalt ( a vegades però surt per la cinta... però a nosaltres no ens ha passat).
Però hi ha un cotxet,el Yoyo,que es plega tant q el pots dur amb tu a cabina i tot!!!mireu-lo! A més,és bo .
Bon viatge!!!
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

EntradaAutor: Bila » dg. abr. 17, 2016 9:52 pm

Hola Garota,

Nosaltres vivim en un altre país i viatgem molt amb avió. Tenim el cotxet que deia la Marga33, el Babyzen Yoyo:
http://www.babyzen.com/collection-yoyo.php

És ideal per viatjar perquè pesa molt poc i es plega tant que es pot portar com a maleta de mà (això en teoria, a nosaltres alguna vegada ens han dit que no, que els cotxets no poden pujar a l'avió. En altres ocasions sí que l'hem pogut pujar). Això és important si, per exemple, viatges amb Vueling. És l'única companyia de les que agafo habitualment -i cada vegada menys- que no et dóna el cotxet en sortir de l'avió. L'has d'anar a buscar a la cinta d'equipatges i anar amb el nen en braços fins a la cinta. M'he queixat moltes vegades per escrit a Vueling però dec ser l'unica perquè no em fan ni cas :ufs: És que fins i tot Ryanair et dóna el cotxet en sortir de l'avió... Tornant al tema, que el Babyzen Yoyo és molt pràctic i molt bonic de disseny, tot i que és menys robust que el McLaren.

Bila
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

EntradaAutor: rundi » dg. abr. 17, 2016 11:10 pm

És veritat això de Vueling, jo quan el petit era un bebé havia agafat avions jo sola amb els dos i maleta de mà, i haver de recòrrer l'aeroport amb el nen a coll i esperar a que et treguin el cotxet per la cinta especial (que tarda un ou) és de jutjat de guàrdia...
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

EntradaAutor: Marga33 » dl. abr. 18, 2016 9:35 am

Gràcies guapes!!
M'agrada el babyzen però és una mica car... La idea és cambiar ja de cotxet aprofitant el viatge, o no sé si val més la pena agafar un de baratet només per això per anar en avions i tal, ja que li poden donar cops i tal..
Seguiré investigant!
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Cotxet per viatjar en general i per avió en particular

EntradaAutor: noyja » dl. juny 06, 2016 10:24 am

Llavors tinc un dubte...podem emportar el cotxet del peque com a maleta de mà sense tenir que facturar?? llavors el peque no podrà tenir la seva maleta de mà pròpia, no? com diuen que una per passatjer?...estic cercant algun viatje d'aquests low cost i és el meu dubte si no facturem...
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::