Poble per anar en bici

De vacances amb els nens !!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Poble per anar en bici

EntradaAutor: núvol » dj. abr. 21, 2016 2:33 pm

L'any passat vam anar a l'estiu a un poble d'uns familiars "perdut" de Castella on els nanos podien anar en bicicleta i anar pel poble sols. Enguany, per motius que no venen al cas, no hi podem anar i el meu fill em demana anar de vacances a "un poble". Li és igual quin, però un no hi hagi perill de cotxe, on ell (que té 9 anys) pugui anar sol, passejar en bicicleta....però no en coneixem cap. Vosaltres en coneixeu cap?

D'altra banda, una opció que estic mirant per l'estiu és anar a la muntanya a fer activitats d'aventura d'estiu, però tampoc conec res sobre això. Jo pensava algun lloc/empresa/agència etc. on em pugui adreçar i m'organitzin unes sortides i activitats durant 4/5 dies encarades per a nens de l'edat del meu fill. Ja sé que per internet trobaré informació sobre això que busco, però m'agradaria tenir referències, saber d'alguna persona que hi hagi anat i ho conegui com ho fan, etc... per tenir una mica de base.

Moltes gràcies.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Poble per anar en bici

EntradaAutor: giuletta » dj. abr. 21, 2016 2:53 pm

I anar a un camping? jo no ho he provat, però ara mateix no ho descarto pas!!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Poble per anar en bici

EntradaAutor: rundi » ds. abr. 23, 2016 2:23 pm

A Catalunya? Pots mirar pobles petits que tinguin el centre peatonal, tipus pobles petits de l'interior de l'Empordà o pobles de muntanya. Segur que a Google te'n surten.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::