Eurodisney estiu 2016

De vacances amb els nens !!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: rundi » dj. maig 26, 2016 10:37 am

Hola!
Ja sé que hi ha molts posts sobre Eurodisney, pero en aquest cas només vull resoldre un parell de dubtes...

1-. Algú que s'hagi allotjat fora del parc pot recomenar algun hotel que estigui bé i sigui econòmic?

2-. Amb dos dies al parc faríem prou? Dos dies sencers, vull dir

3-. Algú que hi hagi anat amb cotxe, pot recomenar ruta, és a dir, llocs a mig camí on poder fer nit a l'anada i a la tornada?

Als nens els hi fa molta il·lusió anar i ens ho estem plantejant, però hem de fer númerus :-o00m moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dj. maig 26, 2016 11:22 am

Hola!

Jo et puc aconsellar sobre la pregunta 2....

Crec que dos dies potser és massa just, sobre tot pq dius d'anar-hi a l'estiu i amb nens. Pensa que hi ha dos parcs (Disneyland i Walt Disney Studios) i que si voleu pujar a atraccions, veure personatges, espectacles i desfilades el temps us passarà volant.
A l'estiu per el que he llegit hi ha força gent, així que les cues son habituals (sobretot a les atraccions mes xules i per aconseguir signatures i fotos amb els personatges).
Jo com a mínim faria 3!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dj. maig 26, 2016 12:20 pm

Bones rundiii!

Jo t'ho puc respondre tot! Jiji

A veure t'explico una mica, nosaltres hi anem molt sovint. El nostre fill farà 3 anys i ja hi ha anat 9 cops jujuju. Així que ja veus que som molt freaks. Tothom s'esparvera i pensa que som molt rics, però no és el cas. Si ho saps fer bé potsortir molt bé de preu. Clar que llavors allà gastareu però tb hi han estratègies! Si us decidiu us podria donar bons consells.
A veure, nosaltres sempre hi anem amb cotxe, sempre. Fem la ruta passant per Millau, Clermont Ferrand i passant per Nevers, que és un tros de carretera sense autopista de peatge, no enlenteix el viatge i surt molt més barat.
Quanel peque tenia 5 messo si que vam fer nit a Clermont Ferrand, que és pràcticament meitat de camí. Però a partir de l'estiu que el peque va fer 1 anyet que el viatge d'anada el fem de nit i ens turnem la conducció, i el de tornada sortimdel parc a les 2 o 3 del migdia i xino xano anem tornant. La nit que fem de tirada sortim d'aquí (Sabadell) a les 8 del vespre i acostumem a arribar a. Les 7 del matí, fent parades tècniques a àrees de servei lògicament. I a la tornada, sortim el q et deia a les 2 o 3 i arribem vora les 12 de la nit o un peletmés.

Nosaltres tenim el passaport anual Dream ( el pots mirar a la web francesa http://www.disneylandparis.fr ) el que ens permet entrar al parc a les 8 del matí en comptes de a les 10 quan obren i així aprofitem el primer dia que arribem tan d'hora. Arribem cansadets, xo vaja, amb la magia disney passentots els mals jeje.
Tenim el passaport perque el primer viatge q vam fer vam estar-hi 5 dies ( combinant amb paris) i ens sortia molt més a compte el passaport ja q el parquing pel cotxe és gratis, descomptes als restaurants, botigues,...
Normalment als parcs hi estem uns 3 o 4 dies. No sé quina edat tenen els teus però 3 dies és el que considero millor per anar relaxats i amb temps. 2 és justet xo es podria fer... Però si hi ha molta gent,....costa pujar als llocs on vols!
I el tema hotels nosaltres anem mooolt de barat jejeje, però ens va molt bé perque així al parc ens permetem el luxe de menjar millor o comprar alguna cosa que volguem,...
Ens allotgem a hotels Premiere Classe, a 10 min dels parcs, nets i còmodes, però d'autopista. Un està a Bussy Saint Georges i és el que més ens agrada. Bona zona i molt a prop.
I l'altre a Saint Thibault des Vignes, 3 min més lluny que l'altre i més vellet però tb molt bé. Tots 2 a prop de supermercats i centres comercials x comprar-nos algun sopar a vegades jeje. Esmorzar tb molt b x 5 o 6e.
Nosaltres viatge, a Disneyland comptant trajecte de cotxe i hotel (comptant que ja tenim els passaports clar q són 220e cada un,... Xo un cop fet el primer viatge ja està amortitzadíssim) ens surt per uns 450e. A part ja us dic, haurieu de sumar entrades ( mireu b el web) i el que gasteu allà. Però a vegades ens ha sortit més barat anar a Disneyland un pont que agafar un bungalow a segons quin càmping jajajaj.
En fi m'he enrotllat molt. Qualsevol dubte em dius!
I feu el viatge que val mooolt la pena!
garota l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 26, 2016 12:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dj. maig 26, 2016 12:21 pm

Ah els hotels ens surten aprox uns 30 o 40e la nit tots 3! Me lo quitan de las maaaanossss jajajaj
I nosaltres Disneylandel fem servir d'excusa per fer rutes a l'estiu per Europa amb el cotxe. Com a punt d'arribada o de sortida.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: rundi » dj. maig 26, 2016 6:02 pm

Quanta informació, mil gràcies!!
Ninitu
Entrades: 4
Membre des de: dt. juny 02, 2015 8:28 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Ninitu » dv. maig 27, 2016 3:13 pm

Garota la teva informació em va molt bé per veure si acabo de convencer al meu home per anar-hi aquest any.
Creus que es una bona època per anar la última setmana d'agost o hi ha masa gent??
A on puc mirar els preus de les entrades??
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dv. maig 27, 2016 4:51 pm

Al meu marit el vaig convèncer una vegada i prou, la resta de vegades hi ha volgut anar sempre ell jejeje. Segur que li encantaria al teu marit ninita! Jiji
Doncs segurament hi ha gent,...però no és de les pitjors setmanes, la major part de població a Europa ja tenen escola... Baixa una mica l'afluència ( menys d'espanyols.... I catalans jeje). L'estiu és xulo perque fa bon temps i és còmode!l'època més preciosa és el Nadal, és espectacular però per contra fa molt fred i és més incòmode. Agost mola!
Els preus d'entrades normals a la web http://www.disneylandparis.es hi són i els dels passaports a http://www.disneylandparis.fr . Els passaports espoden comprar directament a taquilles també.
Ah i tb hi ha més hotels, no tan barats com els nostres però millor de preu, si busqueu pel booking.com, la població Serris o directament poseu al buscador disneyland paris.
Espero que us animeu tots i gaudiu de la màgia Disney! Hi ha trucs per esquivar la gent tb als parcs i anar més tranquils. Qualsevol cosa ja sabeu! Jo em faria agent de viatges només per ajudar la gent a anar còmodament i baratament a disneyland jujuju
Petons
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: capseta » dv. maig 27, 2016 6:39 pm

Bones,

M'infiltro a la conversa només per preguntar-li a la garota sobre això de que hi ha trucs per esquivar la gent als parcs.
A mi mai m'han agradat gaire les massificacions i els parcs temàtics, així que m'agradaria que em diguessis la manera d'esquivar la gent, perque clar, en un futur igual sí que voldria anar-hi, així que m'anirà bé saber com passar-ho millor. :content:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dv. maig 27, 2016 9:29 pm

Hola capseta!

Bueno.. És ina mica difícil dir-t'ho així en general, perque els trucs és més fàcil explicar-los quan ja hi ha un viatge planificar i et podria dir ves aquí a tal hora, tal atracció no la facis a primera hora espera a la tarda o una altra aprofita per agafar un fastpass a 1a hora del matí.. I així no acabariem! Jejeje ( el fastpass són uns toquets que treus en algunes atraccions on et donen una hora perque hi tornis i quasi no fas cua, en algunes atraccions s'acaben a mig matí xo..)
Però vaja si no us afrada la gent us recomenaria anar-hi fora de temporada alta, ni agost ni nadal, i aprofitar p bé mesos d'hivern, o maig o juny i q no coincideixi amb festes a França sobretot.
Comsells com dinar d'hora rotllo 12 del migdia, i ja et dic atraccions q és millor fer a una hora o una altra, i tb si us allotgeu agotels disney o teniu passaport aprofitar les hores extra de màgia que són d 8 a 10 del matí i hi ha algunes atraccions obertes les quals després durant el dia hi ha molta cua. I aprofites molt!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: capseta » ds. maig 28, 2016 6:27 am

Doncs mira, el wue has dit no en tenia ni idea!! En prendré nota. :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dl. juny 06, 2016 9:53 am

Hola! Nosaltres hi anem ara per Sant Joan!!! De dijous 23 a dilluns 27, en tinc moltíssimes ganes! La meva filla té 6 anys i el meu fill 4, i estan com bojos esperant que acabi l'escola per anar "al castell de les princeses" que és com en diuen ells...
Quins fast pass em recomanes que agafi garota? He de dir que la nena no es gaire valenta, així que atraccions massa "fortes" no voldrà pujar ni de conya...
Estem en un hotel del parc, i hem agafat el tema de tickets de menjar, així no ens hem de preocupar de res, està tot pagat (m'ho va recomanar una amiga i em va semblar molt bona idea).

Has estat mai per aquestes dates? Ja m'imagino que sempre hi ha molta gent, però confio que dijous-divendres potser estigui una mica millor... però vaja, vaig mentalitzada a fer cues!!
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dl. juny 06, 2016 10:11 am

Mireia80, jo com a imprescindible veig agafar fastpass a l'atracció de Ratatouille (al parc Walt Disney Studios). Aquest parc l'obren a les 10h i la gran majoria de gent va a fer dues cues: A L'atracció de Crush Coaster (Nemo) i a Ratatouille. Si dius que a la teva nena no li van les emocions fortes, la de nemo descartada.. La de ratatouille és preciosa, i va molt be tenir el fastpass. Al parc Disney també hi ha fastpass a l'atracció de Buzzlightyear, que és molt xula i agrada molt als nens....
Aprofiteu per entrar al parc a les 8h, va molt be per fer-te fotos amb personatges sense fer gaire cua, pujar a les atraccions obertes sense esperes....

Ja tens les reserves dels restaurants fetes? Super recomanables el restaurant Chez Remy (al costat de l'atracció de ratatouille) i per mi també genial l'Inventions (un dels restaurants de l'Hotel Disney, el que està a l'entrada del parc). El café Mickey també els agrada molt als nens...
Imatge
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dl. juny 06, 2016 10:59 am

Gràcies!!! Agafaré doncs el fast pass pel Ratatouille!!!
Dels restaurants ja he reservat en el Chez Remy per dinar i en el Café Mickey per sopar, per telèfon. La meva amiga em va recomanar que ho fes perquè sinó de vegades costa trobar lloc. Ara miraré aquest que comentes de l'Inventions, que no sé si m'entra o no!! El que també he reservat a part és el dinar amb totes les princeses, no sé si és aquest que dius. La meva filla és super princesa.... es tornarà boja. I jo que no sóc gens princesa, crec que ploraré i tot de veure-la!!
Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dl. juny 06, 2016 12:13 pm

Jo al de les princeses (L?Auberge du Cendrillon) no hi vaig anar, tinc un nen, jejeje....
Ho passareu súper be!!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dt. juny 07, 2016 1:34 pm

Mireia, la papalloneta t'he recomanat súper bé! L'Inventions si no t'entra.. És molt car, però molt bo clar. També està molt bé el Walt's, i així especil el Blue Lagoon dins l'atracció Pirates of the Caribbean.
No sé si al juny estarà obert però el Pizza Planet pels peques mola. És un bufet de pizzes i pasta i tenen tobogan i jocs pels nens dins.
Suposo que trobareu gent.. Perquè els coles ja s'han acabat... I força catalans jejeej.
Sobretot, no us perdeu un dia la cavalcada ni tampoc el Disney Dreams quan tanquen el parc, davant del castell. És un espectacle brutalíssim!!!!!!
I pel que fa als fastpass, el que t'ha dit la papalloneta. Ratatouille agafar-lo quan obren el parc Walt Disney Studios. Sinó les cues són infinites. I el Buzzlightyear té menys cua sobretot a primera hora. Aprofiteu com us diu entrar a les 8 o 8 i pico! Fantasyland està casi tot obert i no fareu cues! I el buzz tb obert.
Us recomano sobretot; pirates, it's a amall world, casey's train, buzz, ratatouille, slinky dog ( aquestes dues al disney studios). I els grans si us agraden les atraccions i voleu fer un baby switch( un fa la cua i l'altre s'espera fora. Quan el primer surt entra l'altre pel fastpass) , pugeu a la Tower of terror. L'atracció més brillant i divertida que conec!!!!!!
Ah i el dinar amb les princeses està molt bé tb! Si voleu entrar al pavelló de les princeses haureu de fer cua per agafar númer al matí, xo ja que aneu al restaurant jo m'estalviaria la cua i entrar al pavelló...!
Gaudiu molt del viatge!
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dt. juny 07, 2016 2:47 pm

Moltes gràcies garota!! Quanta informació! Ara ho apuntaré tot i faré un planning del que he de fer cada dia!! La part de Pirates del Carib em sona haver llegit que quan hi anem estarà en obres, ho revisaré!!
Ja us explicaré, que ens queda poc per anar-hi!!!
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dc. juny 08, 2016 8:38 am

La garota és una autèntica experta, jajajja

Dos incisos: El Pabelló de les princeses ja no funciona amb tickets - fast pass. Es fa cua normal..... Si aneu a dinar a l'Auberge, jo també crec que no val la pena anar al pabelló.

L'atracció de piratas del caribe em sona que la tanquen l'any que ve... No estic molt segura, eh? Pero diria que he llegit que la tancaran al Gener. És molt xula, nosaltres hi varem pujar moltes vegades (a partir de les 21h del vespre, sense fer ni un minut de cua).

Un altre consell, baixa't l'app de Disney. Va molt be per control·lar temps d'espera a les atraccions en temps real.... Jo tenia un super planning fet, però l'anava ajustant en funció dels temps d'espera que sortien a l'app.

El restaurant Walt's al Maig el van pujar de categoria i van canviar la carta. Ja no entra a la Plus, és Premium. Nosaltres hi vam anar perque els comentaris eren bons i sincerament, vem va decepcionar una mica. Molt car i la qualitat normal. Em va agradar molt mes l'Inventions (i mira que va ser car, eh? Pero el Walt's va ser-ho mes i la qualitat del menjar per al meu parer no ho valia).

Sobretot, disfruteu molt i molt!!!
Imatge
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dc. juny 08, 2016 9:32 am

Ostres, no sabia això de l'app!!! I tant que me la baixaré!! Moltes gràcies pel consell!!
Jo tinc la Plus d'això dels menjars, així que aniré només als que m'entren (excepte el de les princeses que l'he pagat a part).
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dc. juny 08, 2016 10:18 am

Si tens la opció Plus, t'entren bastants..... Per mi, molt recomanable el Chez Remy (al parc Walt Disney Studios) i el Café Mickey (menjar no gaire bo, però al tenir personatges els nens s'ho passen genial).
El Blue Lagoon (el restaurant que està a dins de l'atracció de Piratas del Caribe) a mi no em va agradar. El menjar no era bo i el servei es va fer molt llarg (mes de 2h sentats a taula). Al no tenir personatges als nens se'ls va fer molt pesat....
Jo també vaig anar al Inventions (no entra amb la opció Plus, pero pots utilitzar els cupons i pagar la diferència) i molt i molt be... També va ser llarg, pero el nen ni es va enterar, passen un munt de personatges i al Walt's (decepció).

Ja ens ecplicaràs que tal ha anat tot!! Ainsssss, jo hi tornaria demà mateix, jijiji
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dc. juny 08, 2016 1:30 pm

La papalloneta et recomana súper bé! Res més a afegir! Jejejeje.
A passar-vos-ho pipa!!!!! Jo ja hi tornaria ja..!!! :-)

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::