Croàcia

De vacances amb els nens !!
TxellPC
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 04, 2013 7:16 pm

Croàcia

EntradaAutor: TxellPC » dv. juny 03, 2016 10:41 am

Hola!
Estem preparant unes súpervacances a l'agost. Resseguirem la costa de Croàcia d'Split fins a Dubrovnik. Estarem unes nits a Trogir, farem illa de Brac i després baixarem fins a Dubrovnik.

En referència a l'illa, he llegit en algun lloc que les companyies de lloguer de cotxes no deixen pujar els vehicles al ferry però que la gent ho fa igualment i que la gent dels ferrys no demana res. Algú de vosaltres s'hi ha trobat? Em recomaneu alguna companyia de cotxes en particular?

Més coses: en comptes de dormir a Split, ens hem decantat per Trogir, que ens ha dit que és petita i acollidora. Quines coses recomanarieu fer? Estem tres dies per aquella zona.

Si sabeu d'un hotel a la zona de Cavtat i a Dubrovnik on els petits estiguin a gust també us ho agrairem perquè són els únics que encara no hem reservat.

Gràcies
Salut!
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Croàcia

EntradaAutor: Mireia80 » dv. juny 03, 2016 11:22 am

oooooohhh!!! quina enveja em fas!!! jo hi vaig anar fa ja uns 8 anys, quan no tenia nens, i el meu home i jo ens ho vam passar pipa, vam menjar molt bé, vam veure llocs preciosos, platjetes increibles...quins records!!!
Nosaltres vam volar a Dubrovnik i d'allà vam fer costa, també vam dormir a Trogir, que és preciosa, per mi més que Split que és més gran i "monumental", i d'illa vam anar a Korkula, que ens va agradar molt. Ens vam quedar amb ganes de més!! Trogir no és gaire gran, però és preciosa per passejar! Recordo una placeta maquíssima tota de pedra, amb una esgèsia crec i un parell de bars amb terrassa, on ens vam prendre unes cervesses mentre un noi tocava la guitarra, li vam comprar el Cd perquè va ser un moment super maco...
No et puc ajudar gaire perquè no recordo gaire els hotels on vam estar, més que el de Korkula, que era com una casa de colònies i casi ens dóna algo!!!
El que sí recordo és que nosaltres vam llogar un cotxe en arribar i el vam dur en el ferry per anar a Korcula, no vam tenir cap problema, al contrari, tothom anava en cotxe! Quan vas per les diferents carreteres i en un costat veus 4 o 5 cotxes aparcats, vol dir que a prop hi ha un caminet que et porta a alguna cala... amb nens suposo que serà més difícil perquè hi ha camins complicats que porten a caletes maques i més solitàries, però val la pena!

Sento no haver-te ajudat gaire, però m'has fet recordar unes vacances xulíssimes i no m'he pogut estar de contestar!!! Espero que disfruteu moltíssim!!
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: Croàcia

EntradaAutor: mcg » dv. juny 03, 2016 1:14 pm

Hola!m'apunto al fil!nosaltres aquest any tambe anem cap alla, pero ho fem en cotxe i caravana i farem tot el pais de punta a punta.d'illa no tenim pensat fer-ne cap perque el ferri ens surt caret amb la caravana, xo tenim oensat fer uns dies de platja xl nord del pais. A veurr si lgu recomana llocs i platges xules per veure!
TxellPC
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 04, 2013 7:16 pm

Re: Croàcia

EntradaAutor: TxellPC » dt. juny 07, 2016 1:55 pm

Hola!
Moltíssimes gràcies per les respostes. Quines ganes que arribi l'agost!
Trogir serà una mica la base d'operacions els primers dies. Buscàvem una cosa petita i agradable!
Estàvem una mica preocupats pel tema cotxe de lloguer i ferry, però ja inclús de la companyia Jadrolinija ja ens han dit que ells no et demanen els papers per si el cotxe es teu o de lloguer. Nosaltres només fem d'Split a Dubrovnik. És poquet però els nostres petits tenen 4 i 2 i volem agafar-nos-ho amb molta calma.
També diuen que està molt bé el tema dels parcs naturals. Segur que n'acabarem fent algun.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::