Si no és Menorca, què?

De vacances amb els nens !!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: baldufeta05 » dg. juny 05, 2016 9:07 pm

Hola a tothom!

Veureu, feia anys que teníem el destí de Menorca al cap com a possibles vacancetes. Aquest any com que el nostre fill ja té 3 anys havíem decidit fer aquest viatge amb vaixell per emportar-nos el nostre cotxe i així carregar tot el necessari :ok:
Hem mirat tant a Balearia com a Transmediterrania i els dos surten bastant carets, ja que miràvem d'agafar cabina per dormir (surt de nit). A això li hem de sumar l'allotjament per una setmaneta allà i el que havíem mirat era un hotel Tot Inclòs per no pensar en res més que disfrutar els tres de les nostres vacances >.-<: i a la vegada perquè si ho comparàvem amb el preu d'un apartament no hi havia tanta diferència i a sobre havíem de comprar tot el menjar.

Bé, que no em vull enrotllar més, em venia a referir que haurem de suspendre aquest viatge a Menorca perquè tot ens sortia per un ull de la cara!! ?-) Es dispara moltíssim de preu....
També havíem mirat Mallorca, però si fa o no fa.... I ara ens havia agradat la idea d'agafar un Tot Inclòs pel fet aquest de no haver de fer res en una setmaneta :p-)
Algú ens podria dir o donar idees d'algun lloc on poguéssim fer això del tot inclòs? Un lloc txulo per estar amb un nen de 3 anys? O algú ha anat a Menorca a l'estiu sense gastar-se molta pasta :-:) , hahahaha.

Ho volíem mirar amb temps i com sempre....
Moltes gràcies! :ok:
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: Boniqueta » dg. juny 05, 2016 10:01 pm

Sobre Menorca no et puc ajudar però si que vam anar a un tot inclòs a Mallorca. Es diu Iberostar Cala Barca i ens va encantar!! Ara no recordo què ens va costar però estava molt bé de preu però suposo que perque ho vam reservar a finals de febrer. Em sembla que tot el que miris a partir d'ara i a les illes serà caríssim (sempre i quant busqueu un tot inclòs).
Nosaltres som defensors del tot inclòs perquè t'oblides de tot, l'any passat vam repetir a Tenerife també a un Iberostar i també genial. Però ja et dic que el secret és fer la reserva a l'hivern. Jo crec que ara ja és tard per tenir un bon preu.
Sort!!
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: noyja » dl. juny 06, 2016 10:21 am

Jo penso com boniqueta i estic amb el mateix 'problema' que vosaltres. L'any passat vam anar a Menorca i genial, idílic, recomenable 100%. Tot s'ha de dir que es una ïlla bastant careta i vam anar a mitja pensió al juny i ja va ser ja caret. Aquest any hem mirat Mallorca perquè hi ha racons també molt xulos però ara per ara i en aquestes dades també sen's dispara. Lo més econòmic 1300€ un tot inclòs amb avió, però encara així ens neguem a pagar això...així que me sembla que l'any que ve ja ens donarem més pressa i reservarem abans. Ara ja la venta anticipada s'ha acabat i diuen que aquest any les illes han pujat els preus...

Què fareu llavors? nosaltres em sembla que teminarem a l'apartament de la platja uns dies amb el sogres i després ens escaparem a alguna caseta rural al Pirineu...
Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: la_rodri » dl. juny 06, 2016 5:28 pm

Si ne es Menorca, pels temes que dius, descartem qualsevol illa Balear. L'alternativa es Cerdenya, amb vaixell de Grimaldi (molt mes barato que Trasme) i un hotel a la zona nord. Bones platjes, bin menjar...
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: nb_30 » dl. juny 06, 2016 6:20 pm

Jo tambe us anava a recomanar Sardenya. Jo sempre hi he anat amb avió i alla he llogat cotxe. Surt molt mes barat q les nostres illes i hi ha platges idiliques.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: baldufeta05 » dl. juny 06, 2016 9:14 pm

Hola!
Si és que quan miràvem Menorca al febrer no hi havia vaixells encara pel mes d'agost i per això no vam agafar res i la majoria d'apartaments estaven ja ocupats :-:)

Que bo! nb_30 i la_rodriA Sardenya hi vam estar dos anys abans de tenir al peque. hi vam anar amb el Grimaldi i el nostre cotxe. Ens va agradar força també. No ho havia pensat, heheheh. Sigui on sigui tenim en ment de buscar un tot inclòs, com diu la boniqueta i com pensem nosaltres, t'oblides de tot! Que per uns dies ja està bé, no? :p-) Algú de vosaltres hi ha anat amb nens?

Noyja, tampoc sabeu què fer? Nosaltres el segon estiu amb el nen vam anar una setmana a la Vall de Boí i d'allà vam anar a passar una tarda al Pla de l'Ermita que també penso que està molt bé pels nens.... Ho havia tornat a mirar, però no sé què fer...Aix... Teníem Menorca coll avall... Però si també dius tu que aquest any han pujat els preus... :ufs: ho mirarem ara per l'any que ve ;-)))
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: noyja » dt. juny 07, 2016 7:47 am

baldufeta05, si! aquest destí de Vall de Boí pinta motl bé!! i per passar uns 4-5 dies penso que ens ho podem passar guay. Ja em diràs com és tot això per acabar de decidir-nos. Menorca sí, és desorbitat però una vegada s'ha d'anar perquè és preciós...l'any que vé ho pensarem abans això de decidir viatje.

Nostraltes a Cerdenya vam estar un anys abans de casar-nos i genial! vam anar en Ryanair, allà vam alquilar cotxe i vam recórrer l'illa. També em va agradar molt, és un bon destí per anar amb els peques, les platjes molt xules i tampoc és un destí massa car encara que hi ha ja molta gent que va i depèn quan vagis ja comença a haver-hi molta massificació, però bueno, com tot si vas a l'agost.
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 07, 2016 11:13 am

De tan en quant mireu-vos la web www.buscounchollo.com realment surten ofertes molt ben parides!

Nosaltres hi hem anat dos agost's de vacances uns diez per 150 euros tot inclos tots 4
Imatge

Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. juny 07, 2016 9:29 pm

Noyja síiiiii!!! Per les vacances de l'estiu que ve ja podem començar a mirar al setembre! :ok: :ok:
Doncs nosaltres vam estar a la Vall de Boí una setmaneta aproximadament i un parell de tardes vam anar a això del Pla de l'Ermita. Realment, no té gran cosa però pels nens està molt i molt bé perquè és com un parc gegant amb gronxadors, tirolines i molt d'espai per córrer i jugar! a la mateixa zona hi ha molts hotels amb piscines.
Nosaltres vam estar a uns apartaments que es diuen Arenys de Boí (no estan al Pla de l'Ermita), són petitons però a la planta baixa hi ha una sala de jocs enorme pels nens. Ens hi vam passar forces estones allà, I a prop tens el poble de Barruera, Boí Taüll que és preciós! I més apartadet això del Pla de l'Ermita.
I sí, per 4 o 5 dies està més que bé! :p-) :p-)

I l'estiu passat vam estar a Aínsa, Osca. Un poblet preciós i els voltants per fer excursionetes al riu està molt i molt bé.

Noviachucky aniré consultant aquesta pàgina a veure si hi ha sort i trobem alguna cosa que sigui un tot inclòs! Ens fa gràcia anar a un lloc d'aquests en el qual no t'hagis de preocupar de res :-o00m

Estem ben perduts. :ufs:
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: noyja » dc. juny 08, 2016 8:36 am

Baldufeta05, moltes gràcies, ho mirarem!! buscarem alguna caseta rural o hotelet, per això de no cuinar molt...però tot el que m'has dit té molt bona pinta!

Nosaltres vivim a Saragossa i sempre que podem ens escapem al Pirineu, que ens agrada molt molt! Tota la zona d'Osca és molt bonica, Aínsa preciós...si voleu repetir jo et puc recomenar llocs!
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: noyja » dc. juny 08, 2016 8:40 am

noviachuky ha escrit:De tan en quant mireu-vos la web http://www.buscounchollo.com realment surten ofertes molt ben parides!

Nosaltres hi hem anat dos agost's de vacances uns diez per 150 euros tot inclos tots 4




Moltíssimes gràcies!!! Quins chollos més apetecibles, no? no coneixia aquesta web i pinta molt bé!! potser encara estem a temps d'escapar-nos! Jo coneixia la de voyageprivee.com, però preus també una mica desorbitats...
Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. juny 09, 2016 10:55 pm

Noyja!
Moltes gràcies per l'oferiment!!! Ho havíem pensat també així que si al final ens decidim no dubtis que ho faré :-) T'escriuré un privat perquè em recomanis llocs ;-)

L'altre dia vaig pensar en Peñíscola, m'han dit que també es força familiar. Algú de vosaltres en sabria dir alguna cosa?

Mentrestant vaig consultant la pàgina dels chollos, hahahahaha.
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Si no és Menorca, què?

EntradaAutor: noyja » dv. juny 10, 2016 7:43 am

baldufeta05, ey! nosaltres hem estat a Peñíscola unes quantes vegades i molt bé. És un poble molt turístic i amb encant. La platja normaleta però sí que és familiar també perquè l'aigua no 'cubre'. Això sí, està bastant petat a l'agost...

Té un castell a dalt que pots anar caminant donant un passeig. El Passeig Marítim ple de xiringos i després els carrers empedrats fins al castell també estan ples de restaurants i xiringos així hippies.
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::