Eslovènia

De vacances amb els nens !!
nverges
Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 08, 2014 2:02 pm

Eslovènia

EntradaAutor: nverges » dv. juny 17, 2016 7:36 pm

Hola. Algú ha fet un viatge per Eslovènia amb petits (recorregut, llocs visitats...)? Gràcies
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

Re: Eslovènia

EntradaAutor: jambina » dv. juny 17, 2016 11:39 pm

Vaig estar-hi fa molts anys sense nens, ara tinc dos fills i sempre he dit que hi tornare amb ells.
A nosaltres en va el senderisme i l'excursionisme i vam anar-hi de camping. No sé si voleu anar de camping...
Jo recomanaria:
-estany de Bled (nord-oest). Es precios paradisiac... hi ha un camping en una punta. Tambe hi ha platgeta per banyar-se a lestany al costat del camping. Bled es molt turistic.
Mes amunt hi ha un altre estany, mes de muntanya, està al peu del alps eslovens.
Si t'agrada lamuntanya no et pots perdre els alps eslovens. Hi ha molts refugis on dormir i menjar. Es pot fer una ruta entre refugis caminant amb els nens (si son caminadors). Els eslovens son molt excursionistes i un bon eslove ha de pujar al triglav. Anant per aquestes muntanyes esta ple de nens caminant.
Si esvol fer alguna ruta es important reservar lloc als refugis, nosaltres ho vam fer en un punt d'informacio turistica.
Camping menina: camping super maco i familiar... el podeu buscar a internt. Esta pel centre nord del pais. A prop d'una altra part del alps eslovens. Hi ha moltes rutes per fer.
Al sud a postojna hi ha unes coves molt famoses pero no hi vam entrar perquè no entrava en el nostre minso pressupost.
De viatge cap a postojna vam passafper un lloc on hi havia hagt un estany (que era sec a temporades) i per alla a prop voltant pel bosc vam topar de casualitat amb unes coves que vam flipar (pero no recordo el lloc).
Lublana la capital es bonica bohemia.
Bé això es el que recordo...
No sé si et servirà...
MIX99
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

Re: Eslovènia

EntradaAutor: MIX99 » ds. juny 18, 2016 3:17 pm

Bones!!

Jo vaig estar vivint quasi 2 anys a Trieste, a tocar d'Eslovènia, i vam donar moltes voltes per allà.

Aquestes coves que comentes, segurament siguin la Skojanske jame (http://www.park-skocjanske-jame.si/it), són realment precioes.

Jo he estat a les dues, i crec que amb nens, potser disfrutaràn més les de Postojna, ja que es camina menys, hi ha un trenet... tot i que crec que són més maques les de Skojanske jame.

Coincideixo també amb el tema de Bled (hi heu d'anar, i depen de l'edat que tinguin els nens, també hi ha alguna activitat d'aquestes d'aventura al voltant, estil tirolines...).

I sobretot, el que més m'agradava era passejar i perdre's per totes les rutes que tenen...

Que disfruteu molt!!
Imatge


Imatge

Imatge
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Eslovènia

EntradaAutor: xirinola » dj. gen. 26, 2017 4:34 pm

Hola,
Estem pensant d'anar a Eslovènia a principis del mes de juliol amb el nostre petit que tindrà 3 anys.
La ideia es volar fins a Venècia Treviso i passar a Eslovènia amb cotxe de lloguer.
Les que heu estat, penseu que fer "campo base" a una població propera al llac Bohinj és bona cosa? És a dir, seria fàcil bellugar-se a veure el país des d'aquest puesto sense necessitat de canviar de lloc per dormir?
L'altra ideia seria dormir a Tolmin. Volem estar uns 12 dies més o menys..
Qualsevol info, comentari, etc.. és benvingut!!
Gràcies
Brezln
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 11, 2017 5:58 pm

Re: Eslovènia

EntradaAutor: Brezln » dc. gen. 03, 2018 9:46 pm

Eslovenia! Em va encantar el viatge.
Nosaltres vam volar a trieste i vam Fer servir el servei go optim perquè erem 6 persones. Va funcionar de meravella. Ens va portar a Liubjblana i allà vam llogar un cotxe.

Et passo un enllaç molt interessant que ens va ajudar molt

http://trucosyastucias.com/viajes-choll ... -eslovenia

Bled és molt maco però particularment m'agrada més bohjin, perquè està més lluny i és "menys turístic".

Nostres vam Fer tant nord com sud del país. Vam traçar una ruta i anàvem canviant d'allotjament (Airbnb) perquè tot i ser un país petit, anar d'un lloc a un altre son km de carretera. On més temps vam estar va ser al costat del llavero bohjin.

Val la.pena visitar Liubjblana , les coves (m'agraden molt mes les de scokjan, pero postonia també son molt xules, el Castell de predagma i sense dubte els llacs i Fer alguna excursió (per exemple al gorg de vintage). El parc natural de trivglav té moltes possibilitats.

Al sud del país Hi ha Pirán, un poblet de costa amb molt d'encant i molt més proper a la cultura italiana a diferència del nord on és molt més propera a l'alemana.

Parlen eslové, anglès, Alemany i italià a gairebé tot arreu.

Un gran destí per passar les vacances! Molta sort!

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::