Hotel Ametlla mar

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

Hotel Ametlla mar

EntradaAutor: ONDIBRA » dv. jul. 22, 2016 9:39 am

Hola!
Com cada any anirem quinze dies de camping. Provarem el Park platja Montroig. Però l'ultima setmana d'agost voliem anar d'hotel i no en trobem gaires per families nombroses i que tinguin disponibilitat (anem tard jeje), però hem estat mirant l'Ametlla mar i fa força bona pinta tot i que les opinions que hem trobat no són gaire bones. Alguna de voslatres hi ha estat amb la família i em sabria dir què tal és??
Gràcies!!!
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6050
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Hotel Ametlla mar

EntradaAutor: Toni » dv. jul. 22, 2016 1:25 pm

Bé... sempre és més normal que deixin més opinions el que han tingut algun problema que els que els ha anat bé.
Mirant a booking trobo moltes positives:
http://www.booking.com/hotel/es/ametlla ... ab-reviews

i ara et dic la meva opinió,
Vam agafar un cap de setmana tota la família, però tota, pares, germans, avis.. i el hotel genial, tot i que encara no era a l'estiu, va ser un cap de setmana fabulós al més de maig.
Les habitacions bé, el menjar molt bo, potser sí que hi ha massa gent, però si vas d'hora com fèiem nosaltres doncs cap problema.
Moltes activitats pels nens, música dissabte nit... jo el recomano si busques relax al 100% doncs hi ha molta gent però s'esta bé.
I desprès pots fer alguna excursió al Delta de l'Ebre que el tens molt a prop com vam fer nosaltres.

Sort :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
raqueluxamamuxa
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

Re: Hotel Ametlla mar

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dg. jul. 24, 2016 7:55 am

Nosaltres vam estar l'any passat 10 dies d'agost a l'Ametlla Mar i te'l recomano 100%.
És cert q es un hotel molt gran i per tant hi ha molta gent... peró, com et deia el Toni aixó només es un "problema" per les hores de dinar...
L'animació la porta la gent de Rosa dels Vents, per tant es un punt a afegir. Tots els dies hi ha activitats a totes hores i per totes les edats... a algunes t'has d'apuntar amb antel.lació, pero si no entres a un grup segur q entres a un altre... n'hi ha molt... totes les nits festes i espectacles...
Jo vaig tornar encantada no, el següent, i si no repetim és perque aquest any volem mes muntanya

Si us animeu, ho passareu genial, segur!!
Avatar de l’usuari
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

Re: Hotel Ametlla mar

EntradaAutor: dama10 » dg. jul. 24, 2016 10:47 am

Jo tinc una amiga que ha estat fa poc una setmana amb els nens i han tornat encantats, diu que el menjar molt bé, bona animació i les piscines molt xules!
Avatar de l’usuari
whitewolf
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. des. 26, 2007 7:25 pm
Ubicació: Bages

Re: Hotel Ametlla mar

EntradaAutor: whitewolf » dc. ago. 10, 2016 10:55 am

Hola,

Agafa repelent de mosquits o crema hidratant d'atmetlles dolces us farà falta

disfruteu

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::