Cap de setmana llarg a Roma

De vacances amb els nens !!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: baldufeta05 » dv. març 31, 2017 1:29 pm

Hola gent!
Fa dies vaig escriure perquè no sabia què regalar a la meva parella pels seus 40 anys. Doncs al final m'he llençat a la piscina i he agafat vols per anar a Roma (de dissabte matí a dilluns vespre) :b-)))

Anirem amb el nostre fill de 4 anys. Aleshores, les preguntes que em ronden pel cap són....
Ell ja fa ben bé un parell d'anys que no fa servir cotxet, però he llegit que allà s'ha de caminar i no sé pas què aguantarà... A vegades se'l puja el seu pare a les espatlles o jo a coll, però poca estona la veritat. Què en penseu? L'agafo o no? Perquè l'hauria de facturar, això sí, hehe. En principi no facturem cap maleta, totes de cabina...
També he agafat el vol d'anada mooolt d'hora, pel que em fa una mica de coseta. Haurem de treure el nen a les 3h de la matinada del llit per arribar a l'aeroport i no sé on seguirà dormint pobret... Per això també pensava en el cotxet, però si l'haig de facturar el tindré poca estona... Perquè a dalt de l'avió no t'ho deixen pujar imagino...

Perdoneu però fa mooolts anys que no agafo avió :-o00m

Després, algú podria recomanar zona per apartament? A airbnb estan força bé de preu però la zona "ideal" per estar ben comunicada o a prop del més important?? O d'alguna parada de bus per fer trajectes.. :-:)

Accepto tota mena de suggeriments. Perquè vaig una mica perduda :p-)
Moltíssimes gràcies a tothom!!

Salut!
afaro
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 05, 2014 2:37 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: afaro » dv. març 31, 2017 3:44 pm

Hola! És la primera vegada que escric al fórum! El cotxet normalment el tens fins al moment d'embarcar. Quan entres a l'avió el baixen a la bodega, és a dir, que els tens fins l'últim moment. Ara quan arribes a la destinació, si que l'has d'anar a buscar a la cinta per on surten les maletes normalment.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: rundi » dv. març 31, 2017 4:14 pm

Hola!
Jo sí l'agafaria el cotxet, no aguantarà tanta caminata. Potser us val la pena agafar un d'aquells de prenatal o similars hiper senzills que ocupen zero i valen no sé si arriba a 50€ (i després te'l vens a wallapop ;-) )
El cotxet el pots tenir fins que entres a l'avió i després surt per la zona d'equipatges especials.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. abr. 01, 2017 6:58 am

Gràcies afaro i rundi per les respostes. Crec que si és així agafaré el cotxet, però ara tinc un dubte. ;-))) Ja vaig comprar els bitllets i vaig marcar que no volia facturar res. Hauria de canviar-ho o al mateix moment d'arribar a l'aeroport ho puc dir?

afaro que bé que t'hagis estrenat a escriure! Sempre hi ha una primera vegada >.-<:

Seguiré atenta a veure si algú em pogués recomanar zona per apartament....

Merci!
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: SSG » ds. abr. 01, 2017 3:30 pm

Hola Baldufeta: hem estat molts cops a Roma, tot i que sense nens, però ens ho coneixem molt bé. Si que fas bé a dur el cotxet perqué es camina molt. Pel tema del apartament, no sé si et compensa agafar un hotelet que está molt bé, just al costat de Termini que és la estació.
Sempre anem al mateix, és senzillet però a dos minuts de l'estació, i té tot el que cal, també sol entrar llit supletori gratuit ho has de mirar.
La cosa és que si teniu que agafar l'avió tant aviat, el trajecte que et porta de Termini al aeroport sol ser d'uns 45 minuts o a vegades una mica més depen del trafic, que a primera hora del matí sol ser bastant,
per tant, convé agafar-te lo més aprop possible de l'estació.

Ah,...si pugeu en bus, ningú paga...queda a la vostra el·lecció jejeje però ni els propis romans paguen...no és gaire just però et facilita moure d'una part a una altre sense esgotar-vos.

Si necessites algún consell més només cal que m'ho demanis. Roma és meravellosa, no deixis a visitar el parc de Villa Borghese, el mirador del Gianicolo i Trastevere.

Sort!!

EDITO QUE HE OBLIDAT EL NOM DEL HOTEL, SOGGIORNO SUNNY. EL PREU SOL SER MOLT ADEQUAT, UNS 50 EUROS PER NIT UNA COSA AIXÍ.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: baldufeta05 » dg. abr. 02, 2017 8:26 pm

SSG Que bé també la teva resposta!! >.-<: >.-<: >.-<: He tardat en contestar perquè m'estava mirant això de l'hotel que em vas dir, i per les dates està esgotat :ufs: . La idea de l'apartament era per anar una mica al nostre aire amb el tema àpats, vull dir de fer el sopar i esmorzar bàsicament, ja que durant el dia estarem voltant... Imagino que hi haurà supermercats per comprar les coses bàsiques i que no siguin molt cars ?-)
Si agafés hotel, tots els àpats haurien de ser fora, a restaurants, i això pujaria força imagino... O què em recomanes per allà per menjar una mica bé. Pel meu marit i per mi no em preocuparia gaire, quan viatjàvem agafàvem qualsevol cosa i ho menjàvem asseguts per terra, heheh. Però ara amb el nen, ja...

I independentment de si hotel o apartament, la zona de Termini la recomanes? No està molt lluny de tot? Ben comunicat amb tots els monuments i llocs turístics per veure?

M'apunto aquests llocs que has dit que no em puc deixar perdre :b-)))
Ah! i l'avió l'agafem molt d`hora però el de sortida, és a dir, des de Barcelona :-) Quan tornem hauríem d'estar a l'aeroport de Roma a la tarda-vespre.

Aix, quins nervis. Tot això ho estic preparant jo sola perquè és sorpresa i m'haig de mossegar la llengua quan em venen dubtes i preguntes al cap :-o00m

Mil gràcies!! :p-)
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: charito » dl. abr. 03, 2017 11:36 am

Nosaltres vam anar amb el nen de 4 anys i vam agafar el apartament amb booking que per mi sempre es una garantia i va ser genial, vam poder estar tranquils, esmorçar al nostre ritme i passar la tarda-vespre tranquils si estavem cansats, cuinar, etc. Estava pel voltant de la plaça Navona, bona zona i centrica. Si recordo el nom te'l passo.

Els mateixos de l'apartament et gestionaven el trasllat a l'aeroport, millor no liar-se amb taxis desconeguts.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: rundi » dl. abr. 03, 2017 3:55 pm

baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. abr. 06, 2017 6:32 am

charito i rundi ! Moltíssimes gràcies, de veritat!! Totes les respostes han estat molt útils >.-<: >.-<:
M'he desesperat una mica aquests dies perquè no trobava capa apartament més o menys cèntric i que no es disparés de preu, però al final ahir, per airbnb, en vaig trobar un que estava prou bé i el vaig agafar :b-)))

Rundi, molt interessant el link que em vas passar. Prendré nota :ok:

I tu, charito, vas anar amb cotxet pel teu nen de 4 anys també?

Mil gràcies a totes!! :-()-)
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cap de setmana llarg a Roma

EntradaAutor: charito » dj. abr. 06, 2017 7:10 am

No jo no vaig dur cotxet, pq ell es molt canyero, a mes anavem amb la meva sogra que es cansa molt o sigui que portavem un ritme moooolt tranqui i taxi quan calia.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::