Àpats a Disneyland Paris

De vacances amb els nens !!
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: abart » dc. gen. 23, 2019 4:28 pm

Hola!

En un mes i mig anem quatre dies a Disneyland Paris (amb els nens de 8 i 5 anys) i començo a atabalar-me amb el tema dels àpats. Hem contractat la mitja pensió standard, de manera que ens entra l'esmorzar i un àpat però no sé si ens sortiria més a compte fer la pensió complerta. La meva idea és fer el dinar en un dels restaurants del parc aprofitant la mitja pensió i a la nit anar al village i menjar qualsevol cosa per sopar (MC donald's, pizza, entrepans...) però em fa por que sigui tot taaan car, que valgui més la pena pagar la PC.

D'altra banda, com que hi anem al mes de març, i el parc tanca abans, tampoc sé si serà millor anar a l'hotel quan tanquin, fer dutxa, relaxar-se i sopar al restaurant de l'hotel, de manera que, (tornem a ser-hi), potser ens convindria la PC. Perquè tot i que he llegit que no et diuen res si entres menjar al parc, allotjant-nos a l'hotel també se'ns farà complicat portar res (o prendre-ho del buffet de l'esmorzar, jejeje).

I un altre dubte, reservem als restaurant o no caldrà per l'època que és??

Per la resta crec que ho tenim tot bastant lligat (bàsicament, no ens preocupem ni planifiquem, anirem sobre la marxa), però accepto consells!!

Gràcies per endavant!
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: claudia31 » dj. gen. 24, 2019 1:59 pm

Em quedo! A veure que aconsellen!!! Nosaltres també tenim pensat anar 4 dies ( 3 nits) al mes de Maig... Just ahir vam estar informant-nos!!
També teniem pensat agafar mitja pensió!
Com viatgeu fins allà? Tren? Avió? Nosaltres encara hem d’acabar de decidir ...
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: ner » dv. gen. 25, 2019 7:35 pm

Hola,

Nosaltres vàrem anar a Disneyland Paris pel pont del 1 de novembre passat (en el seu moment també vaig crear post fent preguntes viewtopic.php?f=55&t=55658) així que intentaré respondre't i orientar-te.

- Pregunta: "reservem als restaurant o no caldrà per l'època que és??"
Si reserveu i amb temps, sobretot el mes de maig que els francesos fan molt ponts i vacances. Jo vaig reservar una setmana abans i va ser complicat reservar en horaris normals (em donavem a les 11:45 o a les 14:15 per exemple). Els restaurants més sol·licitats s'omplen molt aviat. Si llavors canvies d'idea sempre pots variar o anular la reserva.

- En el post indiques "Hem contractat la mitja pensió standard". Nosaltres també crec que vàrem agafar aquesta, la més econòmica (venia gratuïta amb el pack que vàrem agafar). Amb aquesta mitja pensió només pots anar a uns certs restaurants (només 3 són dins el parc, els altres són als hotels), i a d'altres que tot i que no s'inclouen a aquest pack si et fa gràcia anar-hi, pots pagar un suplement (és a dir la diferència del preu del menú i anar-hi). Una altra opció és anar-hi quan no tens pack, és a dir fer el dinar amb la mitja pensió i el sopar pagant.
El llistat de restaurant que t'entra el tens aquí:
https://www.disneylandparis.com/es-es/r ... /estandar/
Dins el parc hi ha:
Plaza Gardens Restaurant
Restaurant Agrabah Café
Restaurant des Stars (que és al parc Walt Disney Studios)
Nosaltres varem anar a tots tres, que són tots tipus buffet. El que més ens va agradar és el primer: Plaza Gardens Restaurant. El segon Restaurant Agrabah Café és cuina oriental, i amb espècies a la meva nena que té 4 anys no li va convèncer. I el tercer Restaurant des Stars era tipus americà: hamburgueses, pizza etc.

- També preguntes si val la pena pagar PC. Això ho heu de valorar vosaltres. Nosaltres ho vàrem descartar perquè ens allotjavem al David Crocket Ranch que són bungalows amb cuina, així que feiem el sopar allà. A més t'haig de dir que varis dies la meva filla, es va adormir i no va ni sopar. Potser els teus fills que són més grans si que aguanten. També ho pots valorar consultant els preus a la web que t'he passat. A quasi tots els restaurants fan menú, que jo trobava molt car pel que donen.

- També comentes: "tampoc sé si serà millor anar a l'hotel quan tanquin, fer dutxa, relaxar-se i sopar al restaurant de l'hotel". Pensa que són horaris europeus i anar a sopar molt tard tampoc podreu.

- No has comentat si tens fills o filles i si els hi agradaria dinar o sopar i que us vinguin a veure els personatges. Si és el cas, no a tots els restaurants hi ha personatges. Nosaltres vàrem anar a l' Ivention (que és un restaurant de l'Hotel Disneyland i no estava inclòs en el pack standard i ho varem pagar a part) i la meva filla li va encantar (no va quasi ni menjar només estava pendent de si venia en Donald, en Mickey etc). A mi també m'havien parlat de l'Auberge de Cendrillon que és de princeses però nosaltres no hi varem anar.

- Una altra cosa que ens va anar molt bé els dies que hi havia molta gent és esmorzar dins el parc, concretament en el Cafe Hyperion . És a dir entravem a primer hora, entravem a les atraccions més interessants directament on després hi hauria cua segur i llavors anavem a esmorzar en el Cafe Hyperion que també ens entrava amb el pack standard.

Em sembla que t'he respost a tot. Si tens més dubtes, pregunta.
Imatge
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: abart » dg. gen. 27, 2019 1:56 pm

Gràcies per la resposta ner!

Doncs ja em faig l'idea que cada familia és un món i fa de mal aconsellar, jejeje...


Bé, m'he estat informant i els dies que hi anem el parc obre de 10 a 20h, és a dir que ja allarguem bastant el dia, així que podem fer parc + sopar i hotel, dutxa... després. Els meus fills (nen i nena ) crec que aguantaran bé i a més, és raro que perdonin el sopar!

Finalment crec que demanaré si ens poden ampliar la MP a PC, més que res perquè així ja eés un tema del que ens oblidem, ja ho tenim pagat i allà només hem de preocupar-nos de disfrutar. Ara falta que ens deixin, ja que al ser una oferta on ens regalaven la MP, potser no pots ampliar... En tot cas, ja diré per aquí el què m'han dit, per a qui li pugui interessar...

Per l'època de l'any, vaig cuadrar bé les dates perquè no ens concidissin amb vacances escolars a França, així que tema aglomeracions crec que queda resolt (ja sé que trobarem gent igualment...). Encara no sé si resrevarem o no, ja que em fa molta mandra haver de pensar JA on dinaré d'aquí a un mes! Però segur que quan s'acostin les dates m'atabalré i ho faré, coneixent-me, jajaja!!

I del tema àpats amb personatges, queda descartat! Trobo que els preus són excessius i a més he lelgit que són àpats que es fan mooolt llargs, i els meus segur que preferiran anar a les atraccions. Suposo que ja n'anirem trobant voltant pel parc, no?

Com més s'acosta el dia més ganes en tinc!!

Ja aniré dient per aquí com va tota la planificació i l'estada. Gràcies, noies!
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: abart » dv. feb. 15, 2019 7:15 pm

Doncs bé, finalment vaig trucar per si podiem ampliar la MP a PC i em van dir que cap problema, tot i que finalment no la vaig agafar perquè no em va convençer. Resulta que jo pensava que als altres restaurants del village i que no són de disney m'agafarien els vals però no, així que em quedava dinar i sopar limitat a només 5 restaurants (els de la MP standard). Pel preu, la diferència era de 20euros més respecte el que jo havia calculat, però al cap i a la fi, tres dies de sopar al mcdonald's i fastfoods no em costaran 240 euros (espero).
I de moment, poca cosa més a dir, d'aqui un meset quan tornem ja explicaré que tal!
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: claudia31 » dv. feb. 22, 2019 3:10 pm

Abart,

Ja ens explicaràs a la tornada com ha anat tot!
Nosaltres marxem a principis de Maig i hem agafat pensió completa al final. També estarem uns dies a París i allà només hem agafat allotjament!
Per cert m’han dit que es convenient fer la reserva dies abans del restaurant on dinareu/sopareu ... Ja m’explicaràs si ho heu fet o com us heu trobat els restaurants!
Nosaltres al final anem amb tren, fa uns dies van sortir unes bones ofertes de renfe bcn-paris i com que encara no teniem els bitllets d’avió ens vam animar!

Que vagi molt bé!
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Àpats a Disneyland Paris

EntradaAutor: abart » dt. abr. 09, 2019 1:05 pm

Doncs ja fa uns dies què vam tornar i la veritat és que va anar tot perfecte, quina anyorança!!

A Paris vam agafar bastant fred i tot i que vam visitar coses, als nens se'ls va fer una mica més pesat... ells, un cop vista i pujada la torre Eiffel, ja en tenen prou!

El dia que tocava anar a Disney, vam deixar l'apartament un cop esmorzats i vam agafar el tren que surt de la Gare du Nord i en uns 40min et plantes a Disney. D'aquest manera, vam poder aprofitar quasi tot el dia allà. A l'arribar vam anar a l'hotel a fer el check-in i recollir la targeta per entrar al parc, vam deixar les maletes a la consigna de l'hotel i les vam recollir i ens vam instal·lar a l'habitació al vespre.

Pel que fa l'hotel, nosaltres estàvem a l'hotel Cheyenne i vam estar molt a gust, està a no res del parc en autobús (gratüit) i caminant, tot i que no ho vam fer, deus estar-hi deu minutets. L'hotel està ambientat en la película de Toy Story, completament renovat i als nens els encanta!

Com ja vaig dir, nosaltres teniem MP i tot i que la idea era gastar-la amb els dinars, com que no vam reservar fins que vam arribar a l'hotel, ens vam trobar que ja no tenien disponibilitat a cap dels restaurants. Així doncs, vam reservar per sopar a l'hotel (a les 22 i a les 21:30h, un pèl tard perquè la peque s'adormia a la taula, però tampoc quedava res més d'hora). Si em preguntes si cal reservar, SI rotund i més si portes PC perquè el més còmode és dinar al parc i no haver de sortir al Village. Si no portes PC, dins del parc hi ha restaurants tipus fast-food, on et donen un plat de pasta-pizza, amanida-patates i un postre per uns 16 euros i on no cal reservar. Ara puc dir que potser va anar millor així, gastar l'àpat amb el sopar a l'hotel, ja que així dinàvem allà on èrem cada dia, que a mi això de planificar molt m'atabala (sóc de pim-pam, jejeje).

Per la resta, dir que ens va sorprendre molt la bona organització que hi havia en tots els sentits, a l'hora de fer cues, de menjar als restaurants, a l'hotel, en els transports hotel-parc-hotel, en la neteja...

Aprofito per recomanar també que utilitzeu el fast pass, si t'organitzes una mica, pots gaudir-lo unes 3-4 vegades al dia i l'estalvi en temps de cua és important.

Si t'allotges als hotels Disney, també pots gaudir de l'Extra Magic Time, que consisteix en que obren el parc una estona abans (1:30h quan vam anar-hi nosaltres). Només ho vam aprofitar un dia perquè els nens acaben rebentats i sap greu aixecar-los al matí.

Per últim, comentar també que tot i que per anar a l'aeroport a la tornada teniem pensat agafar tren fins a Paris i d'allà a l'aeroport, finalment vam fer servir el Magic Shuttle, que et recull directament a l'hotel i et porta a l'aeroport. Quan m'ho vaig mirar abans de marxar, em van semblar preus caríssims però un cop allà, comparant amb el preu del tren, només ens va costar uns 10 euros més, que vam guanyar en comoditat i temps.

Que tingueu bon viatge i qualsevol altra cosa, pregunta!

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::