Vacances al Pirineu català

De vacances amb els nens !!
Blada13
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 12, 2020 10:19 am

Vacances al Pirineu català

EntradaAutor: Blada13 » dt. maig 12, 2020 10:31 am

Bon dia a tothom!

aquest estiu, ja sabem que serà atípic per tothom, per això havíem pensat de (si es pot) viatjar apropet de casa i quedar-nos al Pirineu català.
El que ens agradaria saber és quina zona és la que us agrada més a vosaltres per anar en família?
Som el meu marit, les meves dues filles petites i jo.

Zona Cerdanya
Zona Vall de Boí
Zona Garrotxa
Zona Vall Ferrera ( cap a Sort)

on us agradra més i on penseu que és més bonic?
i sabeu alguna casa, hotel o apartament per estar-hi amb les nenes?
Si té jardi i zona per poder jugar i que s'ho passin bé molt millor.

Moltes gràcies :b-)))
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6050
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Vacances al Pirineu català

EntradaAutor: Toni » dt. maig 12, 2020 7:19 pm

Et falta la Vall d'Aran... jo hi acostumo a anar cada any.. a esquiar a l'hivern a un festival de Country a l'estiu, també hi han molts llocs per visitar per nens, excursions petites a Montgarri, Sauth deth pish, un parc d'animals: Aran Park...
Jo acostumo a trobar algun apartament per Airbnb o Booking

La resta del Pirineu també m'encanta.

Zona Cerdanya,
és molt maca, 100% recomanable el Cerdanya EcoResort (https://www.cerdanyaecoresort.com/) , amb moltes activitats per nens, i a més t'ajudaran molt a triar rutes per descobrir, ideal amb nens.

Zona Vall de Boí
També, genial! Aquí acostumem a anar a Barruera o al Resort de Boí Taull (https://www.boitaullresort.com/)
Moltes excursions!!

Zona Garrotxa
No la conec tant, això és pre-pirineu... moltes excursions.. he visitat la Granja de Fajeda, ideal amb nens.
el poble de Santa Pau...

uffs... quines ganes que acabi el confinament i a veure si ens podem escapar alguns dies al Pirineu, sigui on sigui!!
Blada13
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 12, 2020 10:19 am

Re: Vacances al Pirineu català

EntradaAutor: Blada13 » dc. maig 13, 2020 6:47 pm

Moltes gràcies per la resposta, Toni!! :-()-)

T'ho agraeixo, de debò!
I sí, tens raó, m'havia deixat la Vall d'Aran, bé ... i la Vall Fosca, etc ... en aquest petit trosset de terra que tenim però on no hi falta de res.

Doncs estem indecisos, la veritat és que tenim moltes ganes d'anar ( si es pot, sense anticipar-nos pq ja veurem com va tot) al Pirineu, tens raó en que la Garrotxa no és Pirineu però és una zona molt maca i tota la natura dels volcans etc la fan un lloc molt especial.
Miraré els llocs que m'has comentat per agafar idees, em tempta la Cerdanya, i la Vall de Boí que és realment preciosa i fa molt que no hi anem, així que em miro els enllaços que m'has posat i a veure si ens ajuda a decidir una mica.

:ok:

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::