ROBA BEBE O - 24M - PREUS + 20% ADDICIONAL!!!

Robeta de bebes i nens petits.
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

ROBA BEBE O - 24M - PREUS + 20% ADDICIONAL!!!

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. des. 01, 2015 11:06 am

Hola noies!
Tinc moltíssima roba, en perfecte estat, avui començaré a pujar fotos... Però no dubteu a enviar-me MP, si ho voleu us donaria tf i parlem per whats que és més ágil i us podria passar les fotos (sense baixar la resolució).
També m'ofereixo per ensenyar-vos la roba en directe, triar, remenar i fer-vos un bon preu neu:-)

I a partir de 3 peces aplico un 20% de dte !!
Marques:
Chevingnon, Timberland, 3 Pommes, Petit Bateau, Benetton, Canada, Zara, H&M, Obaibi, Name it...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
MONTSERRAT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2015 8:53 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: ROBA BEBE O - 24M - de 1€ a 8€ APROFITA!!!

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. des. 01, 2015 9:35 pm

Continuo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
MONTSERRAT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 01, 2015 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: ROBA BEBE O - 24M - de 1€ a 8€ APROFITA!!!

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. des. 01, 2015 10:52 pm

I a per la última tongada d'avui!
Si cliqueu a la foto les apreciareu millor, i sinó el que us deia... em passeu tf per MP i us les envio per whats. Tota la roba està perfecte i a molt bon preu!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Roba”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::