Obsequis per bateig

Llibres, Joguines i més cosetes per nens.
Marjo
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:37 pm

Obsequis per bateig

dc. feb. 11, 2009 6:55 pm

Hola noies,

estic embraçada i esperem el nostre petit/a per aquest mes de Juliol :-)(-: :-)(-: :-)(-:

Ens vem casar aquest setembre i del casament ens van sobrar uns quants obsequis dels que varem repartir per les noies. Em sap greu arraconar-los i he pensat que a alguna de vosaltres els pot interessar de cara al bateig.

Son uns platets porta-espelmes amb vidrets de colors fets a ma (de fet els vam fer nosaltres mateixos) i porten una espelma en forma de rosa. Ja estan embolicats i tot. En tinc un total de 40 unitats i no n'hi ha cap d'igual

Us poso una foto per a que els vegeu mes o menys (adverteixo que segurament els de la foto ja no els tinc pq es bastant probable que els repartís a la boda pr es per a que us feu una idea). Si li interessa a algú que m'envii un privi i en parlem
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
virusete
:: dofí
:: dofí
Contacta:
Ubicació: Viladecans
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am

Re: Obsequis per bateig

dj. feb. 12, 2009 11:28 am

Escolta parlo amb el meu germà i et dic algo. Seria per la seva boda.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Marjo
Entrades: 171
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:37 pm

Re: Obsequis per bateig

dj. feb. 12, 2009 5:34 pm

Ok virusete, jo de fet ho vaig donar per la meva pr com que en queden pocs he pensat que potser aniria be per algú el dia del bateig pr vaja que serveig per tot :ok:
Imatge

Torna a “Altres”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::