Roba dona NOVA amb etiqueta + samarreta home també NOVA

Pisos, cotxes, motos, càmeres digitals..
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Contacta:
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm

Roba dona NOVA amb etiqueta + samarreta home també NOVA

dj. juny 26, 2014 7:03 pm

Estic fent espai a casa i he trobat roba que no he arribat a estrenar, així és que la poso en venda barateta per si algú està interessat en aprofitar-la:

· Brusa de tela lleugera (tipus crepe) amb frunzit elàstic al pit i solta per la part baixa, talla M gran (jo diria que més aviat L). Sense estrenar. La vaig comprar per l'embaràs i no he arribat a estrenar-la (no és específica premamà, però serveix), 6€.
DSC_0311.JPG

· Camisa llarga (per portar amb leggins, per exemple) marca Minime, talla S molt gran (més aviat M-L), sense estrenar, 6€.
DSC_0300.JPG

· Camisa Zara talla M, nova a estrenar. De raso i una mica elàstica (no brilla tant com a la foto, que el flash ho ha exagerat). Color marró xocolata. Marcava 24.90€ i em va costar 14.95€ a les rebaixes. La venc per 6€.
DSC_0541.JPG

· Vestit marca DoYou talla XL petita (més aviat L), sense estrenar. És de cotó amb un volant de gasa a la part baixa. 6€.
DSC_0302.JPG

· Bufanda i gorro de Women secret, nous a estrenar. 70% lana, 20% angora, 10% nylon. Pal meu gust piquen una mica, però jo sóc molt especial per la llana. Va ser un regal de Nadal i no l'he estrenat en tot l'hivern, així és que també a la venda. Com que estem totalment fora de temporada deixo les 2 coses per 6€.
DSC_0542.JPG

Si algú es queda les 5 coses les deixo per 25€.

· Samarreta home marca Desigual talla L, nova a estrenar. La vaig comprar pel meu home a les rebaixes de l'any passat i no se l'ha posat. Ara li va gran, així és que a la venda! 18€.
DSC_0154.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Off-topic”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::