::: Tinc una bata nova!
::: Tinc una bata nova!
Us deixem aquesta fotografia, amb acudit inclòs, perquè el moment que estem vivint s'ho val i una mica d'humor no fa mal a ningú!
Potser hauríem de provar aquestes bates miraculoses...No creieu?
Font: ACPG

Potser hauríem de provar aquestes bates miraculoses...No creieu?
Font: ACPG

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


:- 





