::: Tinc una bata nova!

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Tinc una bata nova!

EntradaAutor: Gisela010 » dj. set. 13, 2012 12:53 pm

Us deixem aquesta fotografia, amb acudit inclòs, perquè el moment que estem vivint s'ho val i una mica d'humor no fa mal a ningú!

Potser hauríem de provar aquestes bates miraculoses...No creieu?

Font: ACPG

Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: ::: Tinc una bata nova!

EntradaAutor: Toni » dj. set. 13, 2012 1:23 pm

He,he.. molt maca la bata ||*||
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: ::: Tinc una bata nova!

EntradaAutor: Piruet » dg. set. 16, 2012 9:18 pm

M'agrada !!! ;-):- :-D
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::