::: Els fills únics
::: Els fills únics
Generalment es creu que els fills únics són egoistes, mal educats i rebels, però no és el fet que no tinguin germans sinó la forma de criar-los o malcriar-los el que pot fer que siguin així.
Són els pares els que han d’aplicar les normes de conducta i els que han d’ensenyar al seu fill que el món no gira entorn a ell. I és que una situació positiva es pot convertir també en negativa. En aquest sentit, cal tenir en compte que, si bé els pares poden dedicar-li molt més temps a un fill únic i que això l’ajudarà que creixi amb una millor autoestima, aquest fet a la vegada es pot convertir en un arma de doble fil quan el nen necessiti relacionar-se amb els seus companys a l’escola, ja que en ocasions aquests nens presenten dificultats a l’hora de compartir les seves coses.
Altres nens, que han estat sobreprotegits pels seus pares, tenen problemes per separar-se de la seva mare quan arriba el moment d’entrar a l’escola bressol o al preescolar, i acostumen a ser nens introvertits i poc expressius quan interactuen amb els seus companys.
font: ACPG / Redacció - Tot Sant Cugat

Són els pares els que han d’aplicar les normes de conducta i els que han d’ensenyar al seu fill que el món no gira entorn a ell. I és que una situació positiva es pot convertir també en negativa. En aquest sentit, cal tenir en compte que, si bé els pares poden dedicar-li molt més temps a un fill únic i que això l’ajudarà que creixi amb una millor autoestima, aquest fet a la vegada es pot convertir en un arma de doble fil quan el nen necessiti relacionar-se amb els seus companys a l’escola, ja que en ocasions aquests nens presenten dificultats a l’hora de compartir les seves coses.
Altres nens, que han estat sobreprotegits pels seus pares, tenen problemes per separar-se de la seva mare quan arriba el moment d’entrar a l’escola bressol o al preescolar, i acostumen a ser nens introvertits i poc expressius quan interactuen amb els seus companys.
font: ACPG / Redacció - Tot Sant Cugat

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: ::: Els fills únics
M'ha fet gràcia veure que la font és el Tot Sant Cugat
... clar, allà som pocs els pares q sols tenim un fill... de fet, segons un altre article del Tot, Sant Cugat segueix registrant una taxa de natalitat per sobre de la mitjana catalana (tenim molts opusians q de mitjana tenen 3 - 4 fills)
... clar, allà som pocs els pares q sols tenim un fill... de fet, segons un altre article del Tot, Sant Cugat segueix registrant una taxa de natalitat per sobre de la mitjana catalana (tenim molts opusians q de mitjana tenen 3 - 4 fills)Re: ::: Els fills únics
Jo nomes tinc una filla, i segurament sera filla unica. Quines recomanacions ens podries donar o coneixes algun web o altre info que em pugui ajudar?
Gracies
Gracies
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: ::: Els fills únics
Toni ha escrit:He,he.. opusians... m'ha fet gràcia la paraula![]()
home, és q en tenim per donar i per vendre, eh!?

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |