::: Els fills únics

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Els fills únics

EntradaAutor: Gisela010 » dc. feb. 06, 2013 11:25 am

Generalment es creu que els fills únics són egoistes, mal educats i rebels, però no és el fet que no tinguin germans sinó la forma de criar-los o malcriar-los el que pot fer que siguin així.

Són els pares els que han d’aplicar les normes de conducta i els que han d’ensenyar al seu fill que el món no gira entorn a ell. I és que una situació positiva es pot convertir també en negativa. En aquest sentit, cal tenir en compte que, si bé els pares poden dedicar-li molt més temps a un fill únic i que això l’ajudarà que creixi amb una millor autoestima, aquest fet a la vegada es pot convertir en un arma de doble fil quan el nen necessiti relacionar-se amb els seus companys a l’escola, ja que en ocasions aquests nens presenten dificultats a l’hora de compartir les seves coses.

Altres nens, que han estat sobreprotegits pels seus pares, tenen problemes per separar-se de la seva mare quan arriba el moment d’entrar a l’escola bressol o al preescolar, i acostumen a ser nens introvertits i poc expressius quan interactuen amb els seus companys.

font: ACPG / Redacció - Tot Sant Cugat

Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: ::: Els fills únics

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 06, 2013 12:30 pm

M'ha fet gràcia veure que la font és el Tot Sant Cugat xxo.0.o ... clar, allà som pocs els pares q sols tenim un fill... de fet, segons un altre article del Tot, Sant Cugat segueix registrant una taxa de natalitat per sobre de la mitjana catalana (tenim molts opusians q de mitjana tenen 3 - 4 fills)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Toni
Entrades: 6551
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dc. feb. 06, 2013 12:31 pm

He,he.. opusians... m'ha fet gràcia la paraula ;-))) ;-)))
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

EntradaAutor: pardaleta » dc. feb. 06, 2013 12:33 pm

Jo nomes tinc una filla, i segurament sera filla unica. Quines recomanacions ens podries donar o coneixes algun web o altre info que em pugui ajudar?
Gracies
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 06, 2013 12:36 pm

Toni ha escrit:He,he.. opusians... m'ha fet gràcia la paraula ;-))) ;-)))

home, és q en tenim per donar i per vendre, eh!? xxo.0.o
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::