Saps com pinta un rinoceront?
Saps com pinta un rinoceront?
Sembla que ells sempre tenen alguna cosa per pintar, però els quadres, més o menys, sempre els queden iguals...Pobrets!!


Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


