Tardes Educatives a Barcelona 2025-2026: més activitats extraescolars per infants i joves

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6523
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Tardes Educatives a Barcelona 2025-2026: més activitats extraescolars per infants i joves

EntradaAutor: Toni » dl. set. 15, 2025 10:30 am

L’Ajuntament de Barcelona amplia el programa ‘Tardes educatives’ amb més activitats i ajuts econòmics per a les famílies aquest curs 2025-2026.

L’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa una nova edició del programa Tardes Educatives, una iniciativa que vol garantir l’accés universal d’infants i adolescents a activitats extraescolars culturals, artístiques, científiques i tecnològiques. Aquest curs, el catàleg arriba a 1.823 activitats, 48 més que l’any anterior, i compta amb la participació de 192 entitats, trenta més que en l’edició anterior. L’oferta està adreçada a nens i nenes d’entre 6 i 17 anys, i en el cas d’adolescents amb discapacitat intel·lectual, fins als 19 anys.

A més, el consistori destina 600.000 euros en ajuts econòmics perquè cap família es quedi sense accés a les activitats. El termini de sol·licitud d’aquests ajuts estarà obert del 16 de setembre al 9 d’octubre de 2025. Aquesta aposta vol fer de les tardes un espai de creixement i aprenentatge, fomentant la creativitat, el pensament crític i la cohesió social a través d’activitats de qualitat i a l’abast de tothom.

Font: ACN Barcelona

Més informació al web oficial de les Tardes Educatives
https://ajuntament.barcelona.cat/tardeseducatives/ca


Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::