Trona ecològica

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Cristina10
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm

Trona ecològica

EntradaAutor: Cristina10 » dc. gen. 20, 2010 9:17 am

Aquesta cadira per a bebés va ser creada pel disenyador Anthony Dann. És fàcil de guardar, de transportar i està feta de materials reciclats i reciclables.

Aprofitant la forma triangular dels plecs, al contrari del que pugui semblar, la cadira és molt resistent. La línia de productes de Paper Tiger és bastant àmplia i com es pot observar a les fotos es pot personalitzar amb els dibuixos, les formes i les fotos que més t'agradin.

Aprofitant la força del plec triangular, els dissenys són tramats per resistir tot tipus de pes.

És una forma diferent i original de fer que el teu bebé segui a la trona com un rei.

Un producte de Paper Tiger http://www.papertigerproducts.com/
Fitxers adjunts
tronag.jpg
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Trona ecològica

EntradaAutor: marta_mum » dc. gen. 20, 2010 10:41 am

i es resistent a quan estiren l'aigua per sobre?
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. gen. 20, 2010 10:42 am

Ostres, he pensat exactament el mateix!!!
De fet, he estat xafardejant per la web i no he trobat aquesta info... ?-) ?-) ?-)
Gloriadsn
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dc. gen. 20, 2010 12:26 pm

ostres aixó es un "mirameynometoques" . Una trona per nens que els cau menjar i aigua per sobre, no veig pas gaire clar que vaigi gaire be de cartro eh? :-)(-:
floreta1
Entrades: 76
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:03 am

EntradaAutor: floreta1 » dc. gen. 20, 2010 12:31 pm

jo he vist una oficina on tenien estateries i claixeres fetes amb aquest tipus de cartró i carregades!!
Imatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dc. gen. 20, 2010 12:39 pm

no si pel pes no dubto pas, jo dubto per lo altre del menjar i els liquids. JO em passo el dia amb la "bayeta" a la mà. neu:-D
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: cris_ » dc. gen. 20, 2010 1:09 pm

A Sabadell també hi ha una joieria amb totes les vitrines de cartró. I la veritat és que el contrast del "luxe" de les joies d´or, plata,etc i el cartró del lloc on estan exposades, personalment m´agrada molt.

Com diu la Glória pel pes segur que no hi ha problema, i a nivell de disseny i tema ecológic està molt bé, pero com dieu, el tema líquids i menjar..... no sé..... com a mínim el trobo poc pràctic. Potser porta alguna mena de revestiment protector no?
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

EntradaAutor: Nuvolmagic » dc. gen. 20, 2010 1:11 pm

Se las inventan todas neujor:-) Pero mi duda es la misma que las demas, si aguantara el trote de un niño.
Beatrizgm
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

EntradaAutor: Beatrizgm » dj. gen. 21, 2010 7:45 am

Com ja heu dit per resistència segur que no problem, jo casi que em fio més d'aquesta que alguna normal com la del Ikea que han hagut de retirar!

...i per lo dels líquids... potse si que porta una pátina o algo, a les fotos de la web es veu que es pot posar publicitat als productes que fan i es veuen totalment forrats...
Com el plàstic no serà però una mica de pure i un drap humit jo diria que si aguantaria amb pàtina o no hi han molt tipus de cartró i suposo que ja ho han pensat.

Però claro tot això són suposicions, jo ho trobo un bon invent per tenir a casa dels avis (avis que no facin de cangur cada dia eh :P), per portar al cotxe (t'estalvies trobar-te que la cadireta no encaixa a la taula o la cadira)... fins hi tot per que tinguin als restaurants... i segon la la web és l'invent perfecte per a fires o festes de bebes.

Buen, m'ha agradat molt i he enviat un mail preguntant si tenen distribuïdor a Bcn, i sinó si ells envien a particulars i que costaria >.-<: per preguntar... Ja diré algo si contesten.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::