Festes de Maig Badalona 2010

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Toni
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3855
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Festes de Maig Badalona 2010

EntradaAutor: Toni » dj. maig 06, 2010 12:27 pm

Arriba el mes maig, el de la Festa Major de Badalona, la que, fidel a la seva cita, celebra la primavera i omple la ciutat d’alegria i de disbauxa en un riquíssim ventall de cultura popular.

Les Festes de Maig del 2010 seran les de Badalona Capital de la Cultura Catalana. No hi faltarà el pregó, ni el mocador solidari, ni els espectacles musicals, ni la Fira de l’Arrop (que compleix trenta anys), ni les Migas, ni les trobades de puntaires, ni els balls de gegants, les cercaviles o els correfocs...

Tampoc no hi faltarà, naturalment, la Cremada del Dimoni que ens farà retrobar amb un ritual capaç de convocar tota la ciutat i tota la comarca del Barcelonés.

Entre les actuacions jo no hi faltaré al concert d'Els Amics de les Arts Diumenge a la nit, ens veiem a Badalona!

El programa i tota la informació a la web www.festesdemaig.cat
Fitxers adjunts
badalona2010.jpg
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Festes de Maig Badalona 2010

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 06, 2010 12:28 pm

Ei quina gràcia trobar-m'ho aqui jo que visc a Badalona!!!! :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: martina » dj. maig 06, 2010 1:33 pm

Jo mai em perdo la festa del Badiu que faran aquest diumenge! ...
De fet, ens espera tot un mes de cosetes a Badalona, ... hem d'aprofitar! ... cercaviles, correfocs, cremada, concerts, ....
:love:
Imatge
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

EntradaAutor: Doris » dj. maig 06, 2010 5:10 pm

Visca les festes de Badalona !!>.-<: >.-<:

Animo a tothom a anar a les festes de maig de Badalona..n'hi ha per a tots els gustos..desde la festa del micaco i del badiu ( paraules tipiques badalonines) els micacos son els nispros (crec que es diu així..) i els badius son els patis de les cases... la fira de l'arrop..la fira mes dolça que conec..ummm..tot bonísim :ok:

I per els amants del mar us convido a anar a l'Escola del Mar de Badalona, on els dissabtes fan sortides en barca per conéixer el litoral i les aus marines : http://www.badalona.cat/aj-badalona/medi-ambient/ca/escola-mar/sensibilitzacio/dissabtes-mar.html

Jo aniré al concert de les Pepper Pots!!!!
:p-)
premianenca
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1129
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: premianenca » dj. maig 06, 2010 5:54 pm

petazetas ha escrit:Ei quina gràcia trobar-m'ho aqui jo que visc a Badalona!!!! :ok:

jo he viscut totta la vida ara porto 4 anys fora !!recordo que de petita a l escola
feiem un dimoni i el posavem vora el gran per cremar lo !!amunt les festes de Badalona !!
Imatge
Imatge
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. maig 06, 2010 5:54 pm

Ei!!! Aquestes badalonines del SP!!!

Pels més petits recomano la festa del Badiu que és aquest diumenge (al parc de Can Solei, això no canvia :ok: )

Jo no em penso perdre el concert dels Amics de les arts.

I aquest any després de la cremada: CONCERT DE ELS PETS al turó d'en Caritg!! :pandi: :pandi: El concert entre una cosa i l'altre serà a quart de dues de la matinada (com a d'hora) i jo l'endemà treballo, però treuré el meu esperit jove i anirem de concert!! >.-<: >.-<:

I jo no fallo mai al correfoc que també està molt bé, però en pesolman no m'hi deixa anar :-())

Apa doncs, mocador de les festes al cap i... a gaudir de les festes de maig!! :p-) :p-)
Arantxa
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 9:01 am

EntradaAutor: Arantxa » dg. maig 16, 2010 1:24 pm

Jo vaig nèixer a Badalona i hi he crescut allà!!!!

Jo també era de les que duia dimoniets per cremar amb el dimoni i no puc evitar emocionar-me quan el cremen!!!

Aquest any no hi he pogut anar perquè no em trobava gaire bé, però em vaig empassar la cremada sencera per la tele!!!!
Imatge Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::