Granja Manga

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Granja Manga

EntradaAutor: Toni » dv. ago. 13, 2010 9:32 am

Cultiu d'hortalisses en velles edicions de manga, clàssics i famosos del còmic.
Simplement es tracta de recopilar vells còmics que tinguis per casa, amb les revistes del cor també pot funcionar.
Les ajuntes amb un cordill i prèviament fiques dintre les llavors. No cal regar cada dia, si no et quedaràs sense granja.
El resultat és simplement increïble.

Bé, en realitat es tracta d'una proposta del dissenyador japonès Koshi Kawachi, podeu veure més fotos a la seva web http://www.koshikawachi.com/gallery/01mn
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::