Sorteig Cóndor
Sorteig Cóndor
Socpetit.cat sorteja diferents lots de leotards i mitjons de Cóndor.
Començen els dies de pluja i fred, la tardor ja és aquí, per això des de Socpetit sortejem leotards i mitjons de Cóndor entre tots els participants.
Cóndor aposta per una col·lecció plena de color, per tant podreu triar entre més de 60 tonalitats diferents. Color i comoditat que trobareu en els seus articles.
La utilització de la fibra LYCRA® proporciona peces duraderes, de gran qualitat, que s`adapten perfectament a la cama (ni fan arrugues ni apreten), oferint una elasticitat òptima per al comfort dels més petits.
Participa ara i podràs guanyar un dels 10 lots que sortejem: 2 leotards o 4 parells de mitjons amb un original puzzle de regal, per fer-ho només has d'omplir aquest formulari »
http://socpetit.cat/formsortejos-condor.php
Teniu de temps fins el 15 d'octubre de 2010!
http://www.youtube.com/watch?v=xP-djixMuAk
Començen els dies de pluja i fred, la tardor ja és aquí, per això des de Socpetit sortejem leotards i mitjons de Cóndor entre tots els participants.
Cóndor aposta per una col·lecció plena de color, per tant podreu triar entre més de 60 tonalitats diferents. Color i comoditat que trobareu en els seus articles.
La utilització de la fibra LYCRA® proporciona peces duraderes, de gran qualitat, que s`adapten perfectament a la cama (ni fan arrugues ni apreten), oferint una elasticitat òptima per al comfort dels més petits.
Participa ara i podràs guanyar un dels 10 lots que sortejem: 2 leotards o 4 parells de mitjons amb un original puzzle de regal, per fer-ho només has d'omplir aquest formulari »
http://socpetit.cat/formsortejos-condor.php
Teniu de temps fins el 15 d'octubre de 2010!
http://www.youtube.com/watch?v=xP-djixMuAk
- pietrafilla
- :: girafa
- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Re: Sorteig Cóndor
Hola Toni!!
No surt l'enllaç per omplir el formulari.
Merci
No surt l'enllaç per omplir el formulari.
Merci
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Les dades quedaran a la nostra base de dades de Socpetit, però donat que el sorteig és de Condor i ells faran l'enviament dels productes també les tindran.
Us informem que els tots participants formareu part llavors del newsletter de Cóndor i així rebreu les seves notícies..
Us informem que els tots participants formareu part llavors del newsletter de Cóndor i així rebreu les seves notícies..
Gracies a veure si tenim sort !!
molta sort a totes !!
.sandra.
molta sort a totes !!
.sandra.
Perdoneu, però segons comentaris de Condor us detallo el següent:
Un comentari només:
"directament els usuaris no formaran part de la nostra newsletter. Primer els enviarem un e-mail preguntant si volen formar-ne part, del contrari borrarem les seves dades".
Un comentari només:
"directament els usuaris no formaran part de la nostra newsletter. Primer els enviarem un e-mail preguntant si volen formar-ne part, del contrari borrarem les seves dades".
A veure si tinc sort i em toquen alguns d'aquests mitjons tant divertits pel meu Èric!!!
Molta sort a tothom!
Molta sort a tothom!
Hola!!
La filla d'una molt bona amiga meva surt a l'anunci, és el bebé roset que hi ha al sofà, al darrera!
La filla d'una molt bona amiga meva surt a l'anunci, és el bebé roset que hi ha al sofà, al darrera!
A veure si hi ha sort, que ja comença a fer fresqueta
Molta sort a tothom!
Molta sort a tothom!
Hola!!! Aquí teniu els guanyadors del sorteig:
Miriam Cortés de Mataró
Lourdes Subirachs de Barcerlona
Cristina Baulenas de Tona
Erika Jabato de Lleida
Eva Colomer de Sabadell
Anton Casamitjana de Valls
Marta Ferrán de St. Julià de Vilatorta
Laura Coronado de St. Coloma de Gramenet
Maria Sillero de Barcelona
Cada guanyador podrà tenir 2 leotards o si prefereix 4 parells de mitjons. Aixó vol dir que cada leonard val per dos parells de mitjons.
Intentaré contactar amb tots vosaltres però per mail també us donaré la persona de contacte per fer la corresponent comanda.
Felicitats!!!
Miriam Cortés de Mataró
Lourdes Subirachs de Barcerlona
Cristina Baulenas de Tona
Erika Jabato de Lleida
Eva Colomer de Sabadell
Anton Casamitjana de Valls
Marta Ferrán de St. Julià de Vilatorta
Laura Coronado de St. Coloma de Gramenet
Maria Sillero de Barcelona
Cada guanyador podrà tenir 2 leotards o si prefereix 4 parells de mitjons. Aixó vol dir que cada leonard val per dos parells de mitjons.
Intentaré contactar amb tots vosaltres però per mail també us donaré la persona de contacte per fer la corresponent comanda.
Felicitats!!!
Hola!! Ja he enviat un mail a tots els guanyadors amb el catàleg adjunt.
Com sembla que algú té problemes per oblir-lo aquí el teniu:
www.socpetit.cat/condor.pdf
Com sembla que algú té problemes per oblir-lo aquí el teniu:
www.socpetit.cat/condor.pdf
Jo no l'he rebut Gemma! Sóc la Miriam de Mataró
Mireu als missatges per si estan a la paperera o als missatges no desitjats, ok?
No hi tinc res Gemma .... m'ho pots tornar a enviar??
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |