Flors de Bach

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8014
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Flors de Bach

dl. oct. 25, 2010 12:56 pm

Durant el mes de setembre es produeix un fet important en la vida dels nens, la tornada a l’escola després d’un període de descans. A part de tornar a la rutina d’horaris també s’enfronten a noves classes, nous professors, de vegades nous companys i no oblidem els que comencen l’escola per primera vegada . Això representa molts canvis pels nostres petits.

De la mateixa manera que els adults patim l’estrès, els nens també el pateixen i molt sovint ocasiona conductes que preocupen als pares. Una manera senzilla i efectiva d’ajudar els nens a superar el moment es la Teràpia amb Flors del Dr. Bach.

A partir dels extractes florals creats pel Dr. Bach, podem tractar estats emocionals i retornar l’equilibri a la persona. La Teràpia de Flors de Bach s’utilitza tant per grans com per petits però te la gran avantatge que no comporta cap efecte secundari ni suposa cap medicació química, ja sabem que els infants són molt més sensibles als efectes nocius del fàrmacs.

El millor tractament per cada nen és el que de manera personalitzada un terapeuta especialitzat prepara per a ell. De vegades s’utilitzen preparats estandarditzats que tenen una certa eficàcia però no és el més adequat, els millors resultats s’obtenen quan el nen pren un remei elaborat específicament per a ell.

Trobem flors que tracten la timidesa i la por que pot representar entrar en un nou curs escolar, d’altres ens ajuden a adaptar-nos als canvis, fins i tot trobem remeis que ajuden a la concentració i la atenció. Hi ha flors especifiques pel “terror” que senten els més petits a l’anar el primer dia al parvulari. Realment podem tractar tots els estats emocionals de manera innòcua i senzilla.

Animo doncs als pares que provin les Flors de Bach tant ells com els seus fills per fer més fàcil el procés d’adaptació escolar amb una teràpia natural reconeguda i efectiva.

Marta Rico Bou
Naturòpata. Kinesiòloga i Terapeuta Floral.
Centre Laumar http://www.centrelaumar.com
Fitxers adjunts
florsdebach.jpg
vallpresona
:: tortuga
Ubicació: Alt Empordà
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am

Re: Flors de Bach

dl. oct. 25, 2010 1:36 pm

Hola Gisela! A mi em sembla perfecte que parlis sobre les Flors de Bach. Jo les he utilitzat alguna vegada i puc dir que em van anar molt bé. Per aquest motiu, quan em vaig informar i saber que també se'ls hi podia donar als petits, en vaig demanar per el meu nen.
La veritat és que li noto molta millora quan li dóno. Jo, ho recomano!
I sobretot, perquè no és cap medicació, és natural i no té efectes secundaris.
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

dl. oct. 25, 2010 8:58 pm

Doncs jo ho trobo una presa de pèl.
vallpresona
Ubicació: Alt Empordà
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am

dt. oct. 26, 2010 7:10 am

Julyet ha escrit:Doncs jo ho trobo una presa de pèl.

Al menys n'has fet ús?
Imatge
vacomva
:: poltre
:: poltre
Ubicació: Clot, Barcelona
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am

dt. oct. 26, 2010 10:11 am

jajajajaj, ja tenim el conflicte servit.... n'hi ha que no perdeu cap ocasió, eh?!

Jo en vaig provar una vegada.... ni fred ni calor, la veritat, però...tot que pugui ajudar, benvingut sigui!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

dt. oct. 26, 2010 12:36 pm

No acostumo a invertir ni un euro en allò que no s'esforci gaire en semblar més que un timo (tarot, calltv's, teràpies "dubtoses"...). En canvi abans de crear-me una opinió procuro contrastar informació. Qui diu què són tan estupendes, ho heu fet?

Podeu començar per aquí: http://es.wikipedia.org/wiki/Flores_de_Bach

No busco conflicte ni discussió alguna. Sí que busco el rigor en un forum que m'agrada i d'on trec informació molt vàlida.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::