Sabons de Nadal
Sabons de Nadal
Transporta l'aroma del Nadal al bany de casa teva!
Aquests sabons, rèpliques d'elements de decoració nadalenca, seran un bon regal per aquestes festes. Senzills però molt originals!
Teniu 4 models per escollir: un ninot de neu, un avet de Nadal, un ninotet de gingebre i el típic bastonet de caramel. I cada un fa una olor diferent!
Trieu el que vulgueu i...cap a la banyera!
Més informació i compra a Perpetual Kid http://www.perpetualkid.com
Aquests sabons, rèpliques d'elements de decoració nadalenca, seran un bon regal per aquestes festes. Senzills però molt originals!
Teniu 4 models per escollir: un ninot de neu, un avet de Nadal, un ninotet de gingebre i el típic bastonet de caramel. I cada un fa una olor diferent!
Trieu el que vulgueu i...cap a la banyera!
Més informació i compra a Perpetual Kid http://www.perpetualkid.com
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Sabons de Nadal
UaUaUaUa!!!! Nina es una idea genial, a part de k son super cucus jijijij a Girona hi ha una botiga que es diu enjabonar-te, es de sabons i els tenen de tots tipus d'olor i serveixen per tot, exfolIACIONS, regeneradors.....un munt,encara que no son amb motius nadalencs tb son un bon regal per akestes festes..
Petonets
Petonets
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



