Sabons de Nadal

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Sabons de Nadal

EntradaAutor: Gisela010 » dl. des. 20, 2010 9:46 am

Transporta l'aroma del Nadal al bany de casa teva!

Aquests sabons, rèpliques d'elements de decoració nadalenca, seran un bon regal per aquestes festes. Senzills però molt originals!
Teniu 4 models per escollir: un ninot de neu, un avet de Nadal, un ninotet de gingebre i el típic bastonet de caramel. I cada un fa una olor diferent!

Trieu el que vulgueu i...cap a la banyera!

Més informació i compra a Perpetual Kid http://www.perpetualkid.com
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Bitxito
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. des. 13, 2010 3:53 pm

Re: Sabons de Nadal

EntradaAutor: Bitxito » dl. des. 20, 2010 3:57 pm

UaUaUaUa!!!! Nina es una idea genial, a part de k son super cucus jijijij a Girona hi ha una botiga que es diu enjabonar-te, es de sabons i els tenen de tots tipus d'olor i serveixen per tot, exfolIACIONS, regeneradors.....un munt,encara que no son amb motius nadalencs tb son un bon regal per akestes festes..
Petonets

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::