Psicologia inversa
Psicologia inversa
Si vols que el teu fill digui 'no', no cal que t'escarrassis massa. Digues tu que 'si' i, automàticament, ell mateix et donarà la resposta que esperaves escoltar.
Sense baralles ni discusions, això és el que té la psicologia inversa.
I no només serveix pels fills, també es pot fer servir en d'altres ocasions...
Podeu veure la tècnica al vídeo d'aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=wsBon3DTwIY
Sense baralles ni discusions, això és el que té la psicologia inversa.
I no només serveix pels fills, també es pot fer servir en d'altres ocasions...
Podeu veure la tècnica al vídeo d'aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=wsBon3DTwIY
Re: Psicologia inversa
Boníssim!!!!!!
Ja tinc ganes de provar-ho, però el meu enano encara és massa petit.
Ja tinc ganes de provar-ho, però el meu enano encara és massa petit.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Psicologia inversa
Molt bo!!! 

Re: Psicologia inversa
Jo hi recorro moltes vegades i funciona!!! En dono fe.


Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



