Sport Hotel Village: un món sencer per descobrir!
Sport Hotel Village: un món sencer per descobrir!
Sport Hotel Village és un hotel 4 estrelles, situat al poble de Soldeu a Andorra.
Un allotjament d’excepció amb un munt de propostes d’activitats tant pels adults com pels més menuts. Un centre d’activitats amb cavalls i ponis, quads, 4x4, senderisme, i tot a uns minuts del GrandValira Family Park del Forn, Canillo.
Compta amb unes 148 habitacions i espais comuns per conviure en harmonia amb la natura i l’entorn salvatge i gaudir d’una estada màgica en família.
Totes les habitacions tenen telèfon, TV satèl·lit, mini bar i bany complert amb assecador de cabells.
Per les estades en família són aconsellables les habitacions Dúplex. Tenen dos nivells amb capacitat de 4 llits, 2 a cada pis i un balcó, una habitació dissenyada per estar tots junts però també per tenir cadascú el seu espai.
Sport Hotel Village també té un accés directe i interior a Sport Wellness Mountain Spa, un centre exclusiu de 5.000 m2 dedicat a la relaxació del cos i de la ment . El paradís del benestar pels adults.
Mentre que els pares us relaxeu o feu una mica d’esport a la zona de fitness, els nens poden aprofitar per gaudir del mini club infantil traslladat al costat de la piscina, que sempre està sota la vigilància dels seus monitors.
El lloc perfecte per gaudir en família d’unes vacances inoblidables!
Més informació a Sport Hotel Village www.hotelvillage.sporthotels.ad
Un allotjament d’excepció amb un munt de propostes d’activitats tant pels adults com pels més menuts. Un centre d’activitats amb cavalls i ponis, quads, 4x4, senderisme, i tot a uns minuts del GrandValira Family Park del Forn, Canillo.
Compta amb unes 148 habitacions i espais comuns per conviure en harmonia amb la natura i l’entorn salvatge i gaudir d’una estada màgica en família.
Totes les habitacions tenen telèfon, TV satèl·lit, mini bar i bany complert amb assecador de cabells.
Per les estades en família són aconsellables les habitacions Dúplex. Tenen dos nivells amb capacitat de 4 llits, 2 a cada pis i un balcó, una habitació dissenyada per estar tots junts però també per tenir cadascú el seu espai.
Sport Hotel Village també té un accés directe i interior a Sport Wellness Mountain Spa, un centre exclusiu de 5.000 m2 dedicat a la relaxació del cos i de la ment . El paradís del benestar pels adults.
Mentre que els pares us relaxeu o feu una mica d’esport a la zona de fitness, els nens poden aprofitar per gaudir del mini club infantil traslladat al costat de la piscina, que sempre està sota la vigilància dels seus monitors.
El lloc perfecte per gaudir en família d’unes vacances inoblidables!
Més informació a Sport Hotel Village www.hotelvillage.sporthotels.ad
Re: Sport Hotel Village: un món sencer per descobrir!
Hola
Una consulta si vaig jo sola amb els meus nens quin preu hem sortiria en mitja pensió? a la web no hem queda clar si el preu es amb esmorzar o mitja pensió.
Gràcies
perdó, seria per In 27/07 o 28/07 sortida 30 o 3i, es a dir tres nits.
Gràcies
Una consulta si vaig jo sola amb els meus nens quin preu hem sortiria en mitja pensió? a la web no hem queda clar si el preu es amb esmorzar o mitja pensió.
Gràcies
Gràcies
Gabriela ha escrit:Hola
Gràcies
Gràcies
Hola Gabriela,
Ho hem preguntat directament a ells i ens han dit el següent (no sabíem quina edat tenien els teus nens):
El nens paguen a partir de 6 anys, els menors de 6 anys no paguen.
Als nens a partir de 12 anys se'ls assigna el preu d'adult.
Aquests preus serien per si vas amb nens més grans de 6 anys fins a 11 anys:
Un dúplex (capacitat per a 4 persones) serien 172,33 per nit (inclou només esmorzar)
Un dúplex (capacitat per a 4 persones) serien 222,33 per nit (inclou mitja pensió)
Aquests preus serien per si vas amb nens més petits de 6 anys (que no paguen):
Un dúplex (capacitat per a 4 persones) serien 136,83 per nit (inclou només esmorzar)
Un dúplex (capacitat per a 4 persones) serien 166,83 per nit (inclou mitja pensió)
De totes maneres, pots confirmar aquests preus i resoldre tots els teus dubtes per mail: e-commerce@sporthotels.ad
No dubtis a preguntar si per ser usuària de Socpetit, tens algun descompte especial.
- petazetas
- :: girafa
- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Ei jo hi he fet reserva per a 6 nits a l'agost. Surt molt bé de preu per ser mitja pensió i l'hotel ja m'ha vingut per dues bandes que està de conya.
A més, fent la reserva des del seu web surt més barato que fer-ho per booking!
El tema de la piscina exterior climatitzada, el parc infantil, Grand valira allà al costat que està bé i l'Spa a dins (encara que l'haurem de fer per torns per que no hi podem entrar amb la nena) és el que m'ha acabat de convençer.
A més, fent la reserva des del seu web surt més barato que fer-ho per booking!
El tema de la piscina exterior climatitzada, el parc infantil, Grand valira allà al costat que està bé i l'Spa a dins (encara que l'haurem de fer per torns per que no hi podem entrar amb la nena) és el que m'ha acabat de convençer.
La Lia ja és tota una princesa!
- petazetas
- :: girafa
- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Ah i m'he oblidat de dir que hi volia anar 5 nits i al final hi anem 6 per que la 6a ens la regalen!
La Lia ja és tota una princesa!
Doncs una resposta positiva més: hi vem estar fa 2 estius, i ens va encantar!!!! I no descartem de tornar-hi aquest any!!!
Nosaltres també hi vam estar fa 3 setmanes i ho recomano. Vam estar en una suite junior quadruple i és molt àmplia i vam estar super còmodes. El sopar-buffet està molt bé ja que al anar amb nens tens molta tria i igualment l'esmorzar. Ara, vam haver d'anar amb jaqueta cada dia ja que feia bastant fred. Suposo que aquests dies han pujat una mica les temperatures. Ara, a Andorra la Vella ens vam fregir de calor.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |