Motxilles estampades
Motxilles estampades
Arriben des de França i Londres unes motxilles molt originals!
Són ideals per als primers anys de l'escola i de primària i les teniu en diversos models: insectes, cavalls, pirates, ballet, estels...
Per a les vacances o ja per el curs vinent, totes porten divertides il.lustracions i bonics estampats.
Mesures: 28 x 35 x 8 cm
Recordeu que tots els productes de la marca 'Coq en Patê' estan fabricats amb cotó biològic. Són molt còmodes, agradables, i molt pràctiques per a l'escola.
A més, les de 'l' Oiseau Bateau' es poden personalitzar amb el nom que desitgis.
Les trobareu a Bateau Lune www.bateaulune.com
Són ideals per als primers anys de l'escola i de primària i les teniu en diversos models: insectes, cavalls, pirates, ballet, estels...
Per a les vacances o ja per el curs vinent, totes porten divertides il.lustracions i bonics estampats.
Mesures: 28 x 35 x 8 cm
Recordeu que tots els productes de la marca 'Coq en Patê' estan fabricats amb cotó biològic. Són molt còmodes, agradables, i molt pràctiques per a l'escola.
A més, les de 'l' Oiseau Bateau' es poden personalitzar amb el nom que desitgis.
Les trobareu a Bateau Lune www.bateaulune.com
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: Motxilles estampades
a la Julia n'hi va regalar una una cosina que viu a franca.... Aixo si... es van equivocar al posar l'accent i el van posar a la A del final, obert 

Són una cucada! què maques!
marilluna, sí que tenen botiga on line: http://shop.bateaulune.com/?lg=3&id=15
marilluna, sí que tenen botiga on line: http://shop.bateaulune.com/?lg=3&id=15
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
a veure si puc penjar una foto del dia del primer aniversari de la Julia 

Tolinso, quina motxilla més maca! Llàstima de l'accent, però és molt xula i original.
M'encanten aquestes motxilles personalitzades!
I ara que m'havia decidit a mirar-ne una pel nen, per de cara el curs vinent... no les trobo a la web!!!
Algú sap si és que les han deixat de fer o és que sóc jo que no les trobo.....
Merci!
I ara que m'havia decidit a mirar-ne una pel nen, per de cara el curs vinent... no les trobo a la web!!!

Algú sap si és que les han deixat de fer o és que sóc jo que no les trobo.....

Merci!
wendell ha escrit:M'encanten aquestes motxilles personalitzades!
I ara que m'havia decidit a mirar-ne una pel nen, per de cara el curs vinent... no les trobo a la web!!!![]()
Algú sap si és que les han deixat de fer o és que sóc jo que no les trobo.....![]()
Merci!
Ah! doncs no ho sé, perquè nosaltres encara no hem començat a mirar, però els pots trucar i preguntar: 932 186 907.
M'encanta tot el que tenen a aquesta botiga!

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |