Besalú Medieval

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Besalú Medieval

EntradaAutor: Gisela010 » dl. ago. 29, 2011 10:20 am

El proper 3 i 4 de setembre de 2011 Besalú acollirà la 13a edició de Besalú Medieval. El poble torna mil anys enrere i el centre de la vila es transforma en l’antic comtat de Besalú oferint tot un espectacle i un record històric. Els carrers s’omplen de personatges que fan gaudir als visitants amb les seves històries i actuacions: trobadors, músics, malabars, personatges de la cort, artesans, etc.

Només per a nens:

Racó infantil (escola de cavallers) al riu Fluvià
Dissabte i diumenge, de 10.30 a 14.30 i de 16.30 a 20 h

Espectacle d’ombres, a càrrec de la companyia La Xinanah
Dissabte a les 17.30 h i diumenge a les 12 h
Trobada a l’Oficina de Turisme (plaça de la Llibertat)

Tallers de cisteller i picapedrer
Dissabte i diumenge, tot el dia, al Prat de Sant Pere

També podreu gaudir de:

Tir amb arc, espectacles, visites guiades, tallers, abanderats, portes obertes al Micvé...

Més informació i programa a Besalú www.besalu.cat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
babiboom
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 10:31 pm
Contacta:

Re: Besalú Medieval

EntradaAutor: babiboom » dt. ago. 30, 2011 12:16 am

M'encanta Besalú!!!! :love:
No hi faltarem!! :p-)
Fayna
Imatge
Productos ecológicos para una crianza natural de los hijos
www.babiboom.com
605 149 888
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: Besalú Medieval

EntradaAutor: Eva_ » dt. ago. 30, 2011 7:55 am

Nosaltres hi anirem amb la nostra parada d'artesans vidriers :ok:
El poble és xulíssim.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Re: Besalú Medieval

EntradaAutor: Gisela010 » dt. ago. 30, 2011 9:49 am

Us deixem la web oficial de Besalú Medieval, per si voleu més informació:

http://www.besalu.cat/medieval/

Cal tenir en compte que l'entrada costa 3 euros (vàlida pels 2 dies de fira i per accedir a tots els actes excepte el sopar medieval i el viatge en barca), però els nens menors de 12 anys no paguen.

Esperem que, els qui hi aneu, us ho passeu molt bé! >.-<: >.-<:

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::