Taller d'estimulació musical amb la Dàmaris Gelabert

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Taller d'estimulació musical amb la Dàmaris Gelabert

EntradaAutor: Gisela010 » dl. set. 19, 2011 9:46 am

El proper 20 de setembre a les 18:00h de la tarda, taller d'Estimulació Musical per a famílies amb nens i nenes de 0-3 anys amb la Dàmaris Gelabert.

El taller es farà al Fòrum de l'Fnac de l'Illa (Avga. Diagonal 549, Barcelona).

Més informació a l'Illa Diagonal www.lilla.com
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Taller d'estimulació musical amb la Dàmaris Gelabert

EntradaAutor: Lalona » dl. set. 19, 2011 12:25 pm

El meu fill és súper fan de la Dàmaris, de seguida que li posem riu! A veure si convenço al seu papa perquè el porti, jo estaré treballant, quina enveja que em faran si hi van!
He anat a l'enllaç i no hi ha més informació, el cas és que em pregunto si s'ha de fer inscripció o algo...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

EntradaAutor: Gisela010 » dl. set. 19, 2011 1:23 pm

Lalona ha escrit:El meu fill és súper fan de la Dàmaris, de seguida que li posem riu! A veure si convenço al seu papa perquè el porti, jo estaré treballant, quina enveja que em faran si hi van!
He anat a l'enllaç i no hi ha més informació, el cas és que em pregunto si s'ha de fer inscripció o algo...

Hola Lalona,

La veritat és que no hi ha massa informació sobre aquest tema. :-:) :-:)
Si cliques aquest enllaç: http://www.clubcultura.com/php_lib/imag ... c_id=29195 veuràs que al final de la primera pàgina, escrit en lletra més petita, posa el següent:

"Tots els actes tenen lloc en el Fòrum de la Fnac. Entrada gratuïta. Aforament limitat."
Serà qüestió d'arribar una miqueta abans...

Sinó suposo que al 93.444.00.00 (telèfon d'informació de l'illa) et podran informar millor.

Si hi aneu, ja ens explicareu l'experiència! >.-<: >.-<:
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dj. set. 22, 2011 11:26 am

al final no hi van anar... no hi haviem caigut que eren les festes de la mercè i al meu home li va fer por que estigués a tope. Al proper taller si és en cap de setmana m'hi apunto seguríssim! m'encantaria veure la cara del meu petit en sentir la veu de la Dàmaris en viu i en directe, li encaaanta!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::