::: Què fer amb 5kg de farina?
::: Què fer amb 5kg de farina?
Mentre la mare estava a la dutxa, aquests dos nens s'ho van passar d'allò més bé escampant farina per tota la casa!
I ho van fer tan bé que fins i tot en van posar al sofà, a la pantalla de la televisió, als quadres, finestres...
Quin és el problema mare? Només són 5 kg de farina repartits per tot arreu...
Ens podem imaginar la feina que tindrà la mare per netejar-ho tot...
No us perdeu el vídeo d'aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=bPNyK7XTy6o
I ho van fer tan bé que fins i tot en van posar al sofà, a la pantalla de la televisió, als quadres, finestres...
Quin és el problema mare? Només són 5 kg de farina repartits per tot arreu...
Ens podem imaginar la feina que tindrà la mare per netejar-ho tot...
No us perdeu el vídeo d'aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=bPNyK7XTy6o
- aurori
- :: puça

- Entrades: 17
- Membre des de: dt. abr. 29, 2003 7:52 am
- Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet
- Contacta:
Re: ::: Què fer amb 5kg de farina?
Jo no tinc nens...
Pero tinc un gos que va agafar un sac de borada negra (es allo que es posa a les juntes de les baldosas pero en color negre)i va ser horroros tot negre...
Tanco els ulls i encara veig el gos tacat de negre i per on caminaba anaba deixant les senyals de les potes...
Pero tinc un gos que va agafar un sac de borada negra (es allo que es posa a les juntes de les baldosas pero en color negre)i va ser horroros tot negre...
Tanco els ulls i encara veig el gos tacat de negre i per on caminaba anaba deixant les senyals de les potes...
Jo a vegades penso que m'agradaria tenir un espai fàcil de netejar (per exemple un garatge sense mobles ni res i que es pogués netejar amb un cop de manguera) perquè el meu fill (i la mama!
) pogués empastifar-se amb coses d'aquestes!
Perquè quan veus el video, si et poses al lloc dels pares que ho han de netejar tot, et deprimeixes, però si et poses al lloc dels nens...

) pogués empastifar-se amb coses d'aquestes!Perquè quan veus el video, si et poses al lloc dels pares que ho han de netejar tot, et deprimeixes, però si et poses al lloc dels nens...

Ufff, mare meva! Jo estaria plorant com una magdalena!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |