::: Festa del Bosc
::: Festa del Bosc
Aquest diumenge 26 de febrer, Badalona organitza la Festa del Bosc. A partir de les 10:30 hores podreu plantar un arbre o arbust i fer feines per millorar la vegetació de la zona. El punt de trobada és l'Àrea de Lleure de Can Ruti del Parc de la Serralada de Marina.
I a partir de les 11h en aquest mateix punt comencen diferents activitats ideals per als més petits: maquillatge del bosc, rocòdrom, joc del bosc, tirolina, titelles...
Lloc: Àrea de Lleure de Can Ruti, Parc de la Serralada de Marina (Badalona)
Horari: De 10:30 a 14:30 hores.
Preu: Activitat gratuïta.
Més informació a Badalona www.badalona.cat
I a partir de les 11h en aquest mateix punt comencen diferents activitats ideals per als més petits: maquillatge del bosc, rocòdrom, joc del bosc, tirolina, titelles...
Lloc: Àrea de Lleure de Can Ruti, Parc de la Serralada de Marina (Badalona)
Horari: De 10:30 a 14:30 hores.
Preu: Activitat gratuïta.
Més informació a Badalona www.badalona.cat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


