::: Festa del Bosc

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Festa del Bosc

EntradaAutor: Gisela010 » dj. feb. 23, 2012 1:45 pm

Aquest diumenge 26 de febrer, Badalona organitza la Festa del Bosc. A partir de les 10:30 hores podreu plantar un arbre o arbust i fer feines per millorar la vegetació de la zona. El punt de trobada és l'Àrea de Lleure de Can Ruti del Parc de la Serralada de Marina.

I a partir de les 11h en aquest mateix punt comencen diferents activitats ideals per als més petits: maquillatge del bosc, rocòdrom, joc del bosc, tirolina, titelles...


Lloc: Àrea de Lleure de Can Ruti, Parc de la Serralada de Marina (Badalona)
Horari: De 10:30 a 14:30 hores.
Preu: Activitat gratuïta.

Més informació a Badalona www.badalona.cat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::