::: Il pulcino Pio: la cançó de moda!
::: Il pulcino Pio: la cançó de moda!
Vam ser dels primers que us vam descobrir l'ara ja tan conegut 'Gangnam Style' http://www.socpetit.cat/actualitat/tots ... 3.html?f=2. I, com heu pogut comprovar, no ens equivocàvem quan us dèiem que era el ball de moda.
Doncs bé, ara us portem una altra cançó que estem segurs que d'aquí dos dies la cantareu i ballareu tots i totes!
És ideal pels nens perquè parla d'animals com la gallina, el gall, la vaca...i el protagonista, que no podia ser un altre que un petit pollet!
http://youtu.be/YNwjkEdBpOk
Doncs bé, ara us portem una altra cançó que estem segurs que d'aquí dos dies la cantareu i ballareu tots i totes!
És ideal pels nens perquè parla d'animals com la gallina, el gall, la vaca...i el protagonista, que no podia ser un altre que un petit pollet!
http://youtu.be/YNwjkEdBpOk
Re: ::: Il pulcino Pio: la cançó de moda!
Il piucino
Ohhh
JUARSSSSS em falta mitja pàgina d'emoticones somrients, és boníssim ara els companys del tren pensaran que estic com una cabra beeeee :)
Ohhh
JUARSSSSS em falta mitja pàgina d'emoticones somrients, és boníssim ara els companys del tren pensaran que estic com una cabra beeeee :)
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




