::: Els nens del futur es diran Mac, Apple i Siri!!

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Els nens del futur es diran Mac, Apple i Siri!!

EntradaAutor: Gisela010 » dl. des. 03, 2012 11:24 am

Siri, Mac i Apple s'han convertit en només aquest any en els noms més populars de bebès a Estats Units, segons una recent enquesta realitzada per Babycenter.com.

Apple, el nom que l'actriu Gwyneth Paltrow i el cantant Chris Martin li van posar fa anys a la seva filla, ha registrat ara un auge de popularitat, pujant fins un 15% aquest 2012, la qual cosa el col·loca 585 llocs per sobre de la seva posició el 2011.

Pel que fa els nens, Mac, un altre nom relacionat amb l'empresa informàtica de la poma mossegada fundada per Steve Jobs, és un 12% més utilitzat respecte l'any passat. El nombre de bebès batejats amb el nom de Siri, com l'assistent de veu dels telèfons Apple, ha augmentat un 5%.

En la llista general també hi són alguns noms més convencionals com Sophia, Ethan, Ava, Olivia, Emma i Liam.

Més informació a Babycenter www.babycenter.com/100_top-baby-names-o ... 0376249.bc

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::