::: Menjant dormit
::: Menjant dormit
Després d'una dura batalla per intentar menjar un tros de pollastre, aquest pobre nen cau adormit al seient de l'avió.
Això és el que passa quan pot més la son que la gana...
I a vosaltres, també us ha passat alguna vegada?
http://youtu.be/AmZP2apHyHE
Això és el que passa quan pot més la son que la gana...
I a vosaltres, també us ha passat alguna vegada?
http://youtu.be/AmZP2apHyHE
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


