::: Educar nens bessons

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Educar nens bessons

EntradaAutor: Gisela010 » dv. jul. 26, 2013 9:54 am

Els germans bessons han de rebre un tracte diferencial per ajudar-los a constituir-se com a individus únics i no com a calcs dels seus germans.

Freqüentment els pares els vesteixen de la mateixa forma, els obliguen a fer les mateixes tasques i seguir els mateixos estudis, etc., però aquesta conducta resulta negativa per a ells, ja que no afavoreix la seva individualització. I és que el fet que hagin compartit el mateix òvul no significa que siguin la mateixa persona: tenen diferents gustos, diferents caràcters i han de ser respectats en les seves individualitats.

A vegades són nens molt dependents quan no estan en un mitjà adequat i se’ls ha d’ajudar a aprendre a tenir el seu propi espai, les seves amistats, i sobretot, a desenvolupar les seves habilitats particulars. Per afavorir que creixin com a persones individuals convé ajudar-los a fer activitats sense comptar amb els seus germans, per exemple, esports; els pares poden fer activitats de manera separada amb cadascun dels germans, però evitant que sigui sempre amb el mateix; és molt important no comparar les seves notes escolars o els èxits que assoleixin, i se’ls ha de permetre fer excursions o anar a dormir a casa d’amics diferents.

Font: ACPG / Tot Sant Cugat

Imatge
Tati
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

Re: ::: Educar nens bessons

EntradaAutor: Tati » ds. jul. 27, 2013 10:20 am

Bones,

Jo ho intento amb totes les meves forces... Intento buscar petites coses que els facin especials a ells i a la seva germana gran, encara que algunes vegades és difícil.

La veritat és que tinc sort de què siguin tant diferents físicament, en gustos, en tot,... Pq la gent que no ho sap ni tan sols s'adona de que són bessons i això facilitat les coses.

Per començar, sempre els dic pel nom pq hi ha gent que té la mania de dir-los els bessons... Una altra petita "tonteria" és que com comparteixen el dia del seu aniversari he buscat un dia especial "individual". En el meu cas és el dia del seu Sant, aquell dia són els únics protagonistes, no ho tenen que compartir! I ara que ja tenen 4 anys he vist que ho agraeixen i els fa molta il·lusió sentir-se únics :r)

Si teniu més petits "trucs" seran d'agrair!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
Oresi
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 15, 2013 1:02 am

EntradaAutor: Oresi » dt. jul. 30, 2013 12:31 am

Bona nit!!!
Tati, et copio la idea del sant, m'ha agradat moltíssim. :ok:
Els meus son petitons, tenen cinc mesos i mig i són nen i nena i sempre intento fer coses amb ells individualment, res, petites coses com anar a comprar el pà o al mercat, és un temps que li dedico a un i que no han de compartir, crec que és bó per tots tres.

Teniu més truquets??
Imatge
Cutuca
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 20, 2012 11:54 am

EntradaAutor: Cutuca » dt. ago. 20, 2013 10:11 am

Hola!
Els meus fills Marc i Pol són idèntics, compartien placenta, ara tenen 2 anys i 8 mesos. També vam pensar en buscar un dia especial per a cadascun d'ells i celebrem el sant, hem començart aquest any ja que el passat encara no ho entenien massa. El que també volíem fer però encara no ho hem fet és fer coses diferents amb ells i epr separat...mai trobem el moment, ens desborda la feina amb ells.... Com us organitzeu? Nosaltres no tenim cap ajuda familiar i a l'edat d'ells és un no parar perquè volen anar a tot arreu, són una mica temeraris i hem d'estar amb mil ulls constantment.
Està bé aquesta mini entrada a Sóc Petit però estaria bé tenir una visió una mica més complerta d'algun expert qeu ens pogués assessorar.
Salut,

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::