::: Un segon al dia
::: Un segon al dia
Save the Children ha llançat un vídeo en el qual es mostra com la vida d'una nena pot canviar dramàticament per culpa d'una guerra de la qual ella no n'és responsable.
S'ha fet amb l'objectiu de cridar l'atenció del públic sobre el drama que ara mateix viuen milers de persones a Síria i en els camps de refugiats de països com Jordània, Líban, l'Iraq i Egipte, on han hagut d'escapar fugint de la guerra.
Sota la simple pregunta de 'I si la guerra esclatés aquí?', el vídeo mostra, a través d'una tècnica que s'ha tornat popular en altres vídeos d'Internet, i que consisteix a gravar un segon de vida cada jornada, com el dia a dia d'una nena del Regne Unit canvia després de l'explosió d'una guerra al seu país.
http://www.youtube.com/watch?v=RBQ-IoHfimQ
S'ha fet amb l'objectiu de cridar l'atenció del públic sobre el drama que ara mateix viuen milers de persones a Síria i en els camps de refugiats de països com Jordània, Líban, l'Iraq i Egipte, on han hagut d'escapar fugint de la guerra.
Sota la simple pregunta de 'I si la guerra esclatés aquí?', el vídeo mostra, a través d'una tècnica que s'ha tornat popular en altres vídeos d'Internet, i que consisteix a gravar un segon de vida cada jornada, com el dia a dia d'una nena del Regne Unit canvia després de l'explosió d'una guerra al seu país.
http://www.youtube.com/watch?v=RBQ-IoHfimQ
Re: ::: Un segon al dia
Impacta molt, aconsegueix l'efecte que busca. Des que l'he vist al TN que m'està fent reflexionar...
Re: ::: Un segon al dia
M'agrada el format. Aconsegueix impactar i fer pensar. Un missatge 100% cert, tristament.
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
Re: ::: Un segon al dia
Ostres! Si que és impactant, si!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





