::: La feina més difícil del món
::: La feina més difícil del món
Van crear un lloc de treball fals i el van donar a conèixer a través d'internet i de diferents diaris. Després van fer entrevistes reals als candidats a ocupar el càrrec. Creieu que algun d'ells acceptara treballar en una feina de 24 hores al dia, sense salari, i amb un somriure constant?
Però, de quina feina estem parlant?
http://www.youtube.com/watch?v=0moXQimfbX8
Però, de quina feina estem parlant?
http://www.youtube.com/watch?v=0moXQimfbX8
Re: ::: La feina més difícil del món
Molt bo!! Gràcies per posar-ho!!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



